~TOUKOtaaperot kohti uutta vuotta~
Pino pystyyn vaikka suurin osa taitaa joulureissuilla vielä.
Kommentit (45)
Pikaisesti tulin kurkkaamaan kuulumisianne.. Mutta kaikki kommentoitava taisi unohtua.. :D
Kolmeplusyks: Joo täytyypä ehkä kysästä kumminkin sitten. ;) Ja ehkäpä sitä sitten saa vähän " varmistusta" asialle 4D-ultrassa. (jos nyt sitten suostutaan rakenneultrassa kertomaan/näyttämään) Varmaankin pojasta kerrotaan herkemmin, näin voisi kuvitella.
Rakenne siis on nyt 5.1 ja 4D-ultran varasin 6.2, sillon rv 24 tasan. :)
Voi kun sinne asti malttaisi odottaa..
Pojasta oli jo tässä vaiheessa todella vahva poika olo.. Nyt on ollut enimmäkseen tyttöolo.. mutta sekin olo hävisi jo jonnekkin. :D
hyviä vointeja ja
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!! <3
t:tiitiäinen, poika 2v ja Oiva rv 18+5
Ennustajista: mami1801 oli kans kysynyt joltain ennustajalta lapsen syntymää, sukupuoli oli mennyt oikein jo ja syntymäpäivä oli kans huhtikuun alussa vaikka la on vasta toukokuun alussa.
Itse en oo viel ennustajalta asti kysellyt, tuntuu siltä että saa tarpeeksi usein kysellä lääkäriltä kuinka raskaus edes etenee.
Kivuista olen kertonut jo aiemminkin ja sen takia olen ollut töistä pois melkein koko raskauden ajan. Nyt sitten tuli sairaalasta soitto viikko sitten että pitää mennä sinne tutkimuksiin ja lääkärille aikaa.
Ottavat jotain tulehduskokeita ynm...
Pikkuisella vaikuttais tällä hetkellä olevan kaikki hyvin, mutta tutkivat ennenaikaisen syntymisen riskiä.
Ensi viikonlopulla on ultra ja lääkäri. Sitten selviää lisää.
Sydänääniä ollaan kuunneltu joka päivä ja ne on kyl rauhoittanut kummasti huolta.
Soitin sairaalaan tänään kun tuntuu että liikkeitä ei ole tuntunut pariin päivään, mutta lääkäri kyseli sydämen sykkeen ja veren virtauksen mittauspaikoista ja totesi että pikkuinen on kääntänyt selän mun mahaa vasten ja jalat on tod. näk. selkää päin. Sillä on viel niin paljon tilaa liikkua niin päin, että liikkeet ei tunnu kunnolla.
Mutta se vaivoista =) Jokatapauksessa on aivan ihanaa olla RASKAANA!
Uusivuosi menee ruokaravintolassa ja autoillessa. Käydään ajelemassa ja katselemassa raketteja.
[color=red] PALJON ONNEA VAUVAVUODELLE 2007! [/color]
ki-ra 19+5
Olin Turussa välipäivät joten ihan pimennossa minäkin.
Ultrakuulumisia oli taas tullut.. paljon onnea kaikille:)
Ja paljon liikkeitäkin oli havainnoitu...paljon onnea niistäkin:))
Suonenvedoista oli puhetta. itse olen nyt muutamana yönä herännyt siihen kamalaan suonenvetoon pohkeessa..tuntu aivan että pää hajoaa. Pitäis kait siihenkin rueta jotain pillereitä napsimaan.
Olikos se Minniksellä, jolla selkää pakotti?! Mullahan oli sama iskias tyyppinen selkäkipu oikealla alhaalla ja säteili pakaraan ym. jopa niin, ettei sängystä tai saatikka vessanpöntöltä päässyt yksin ylös. Kävin lääkärillä ja fysioterapeutilla.. Mutta yhtäkkiä tuossa 16 viikon tienoilla se loppui kokonaan muutamassa päivässä, vaikka oli kestänyt yli kuukauden. Nyt välillä vihloo samalla lailla vasenta puolta..toivon ettei ala taas. Ja toivottavasti sullakin se loppuu pian!!! Tsemppiä, tiedän että se on kamalaa..
Tyttö-poika olosta.. mulla ei oikein ole kumpaakaan. Olin vähän pettynyt kun sitä ei ultrassa nähnyt, mutta eipä tuon väliä enää.. Se on oikeastaan joka minuutti erilainen, ja kun kaikki muut vielä veikkailee joka oireesta aina toista.. Saatiin joululahjaksi yhdet maailman pienimmät röyhelösukat:)) eli tyttöä odotetaan ainakin jossain päin:)
Liikkeitä on kamalasti tuntunut. Joka päivä suunnilleen koko ajan kun istun tai makaan.. vauvalla on varmasti joku ADHD tai vastaava:) Eilen liikutti niin kamalasti kun näin mahan ihan kohoilevan.. oli ihanaa:) Siellä se pikkuinen temmeltää. Toissa päivänä säikähdin illalla kun tajusin ettei liikkeitä ole tuntunut koko päivänä..illalla olin jo soittamassa miehelle kun olin siellä reissussa, että jokin on vialla. Mutta nukkumaan mennessä alkoi taas kova potkiminen.. huh kun helpotti:)))
Joulukiloja on tännekin varmasti kertynyt kovasti.. Viimeksihän neuvolassa terveydenhoitaja vähän hämmästeli 880 gramman viikkovauhtia edellisestä neuvolakerrasta ja läimäytti käteen Raskaus&Ravinto oppaan, samalla kun huomautteli kauniisti painonnousun olevan " vähän" enemmän kuin normaalisti. En kuitenkaan välitä..painoa ei ole tullut kuitenkaan mitenkään kamalasti..yhteensä 4 kg joten en ota stressiä. Nautin nyt kun saa syödä:) Onhan tuo kuitenkin ihan normaalin rajoissa..eikö??? ;)
Mutta OIKEIN IHANAA UUTTAVUOTTA kaikille toukomasuille!!!
Ensivuoden puolella palaillaan...
T. Mirage 21+1
WOW! Kyllä tuntuu hassulta, että taas vuosi vaihtuu!
Tulin toivottelemaan kaikille toukokuisille suurenevia masuja vuoden alkukuukausien edetessä sekä kaikkea hyvää koko tulevalle vuodelle!
Kohta ollaan lähdössä viettämään aattoa ystävien luo ja luulen, et moni on jo aaton vietossakin eikä enää luekaan viestejä ennen vuoden vaihtumista.
Ylihuomenna olisi se kauan odotettu ultra, joten pitää palata sitten viimeistään linjoille uutisten kanssa. On ollut tosi mukava lukea muiden ultrakuulumisia - onnea kaikille poika/tyttöuutisia saaneille! Minulla ei ole ollut mitenkään erityisesti kumpaakaan tyttö/poikaoloa, joten saa nähdä, selviääkö sukupuoli vai jääkö iloiseksi yllätykseksi syntymään saakka!
Yöllisiä himoja ei myöskään ole vielä ilmennyt, tosin joka yö täytyy kompuroida vessaan ja/tai täyttämään esikoisen vesipulloa, joten jos himoja olisi, tulisi varmaan myös niihin kiusauksiin langettua... Potkuja/ liikkeitä tunnen tasaisesti joka päivä, joten sen puolesta on ollut ihanan turvallista odottaa ultraa ja seuraavaa neuvolakäyntiä, kun tietää, että kyllä siellä vielä hengissä ollaan! :)
Mutta - uusi vuosi ja uudet kujeet edessä!
Palataan,
Precious 20+2
Laitoin ennustaja ellille meiliä ja vastaus oli tullut =)
ennusti poikaa syntyväksi 3.4.2007.. Tota... Olisin rv 33+6... 3.5.2007 kuulosta paremmalta ;)
saa nähä pitääkö poika paikkaansa. Madam mammalta odotan viel meiliä... Kivoja nää ennustukset ku ei nii tosissaan ota =D