~TOUKOtaaperot kohti uutta vuotta~
Pino pystyyn vaikka suurin osa taitaa joulureissuilla vielä.
Kommentit (45)
...tosiaan lyllerretään ;) Niin paljon on joulun aikana tullut syötyä ruokaa ja muita herkkuja että kyllä hirvittää...uudenvuoden jälkeen on sitten ryhdistäydyttäväja palattava ihan perus arkiruuan pariin...vähän hirvittää seuraava neuvolakäynti kuinka vaaka heilahtaa ;)
Toisaalta kyllä on ollut ihana syödäkin kun ruoka maistuu hyvälle pahoinvointien ja yökötyksien jälkeen :)
Mulla ollut koko odotuksen tosi vahva tyttö-olo ja niin on edelleenkin...kokoajan huomaan ajattelevani pientä neitiä meidän katraaseen mukaan. Tänäänkin katsottiin videoita lasten vauva-ajoilta ja kokoajan huomaamattani ajattelin että mahtaakohan meidän toinen neiti olla syntyessään isosiskonsa näköinen :) Välillä pitänyt ihan tietoisesti ajatella ettähei haloo, tämä uusi tulokas voi olla myös poika. Huomaan vaan ajattelevani tätäkokoajan tyttönä, hassua. Ehkä se liittyy tähän raskauden kulkuun joka on ollut pah.vointeineen ja muine vaivoineen melkein yhtä vaikea kun esikoisneidin odotus. Kun taas pojan odotus sujui helpommin...en tiedä, oikeasti en usko näihin juttuihin, mutta ehkä tuo alitajuisesti vaikuttaa. Olisi kyllä kiva tietää kumpi masussa myllää, mutta meillä ei enää ultria ole joten arvoitukseksi jäänee synnytykseen saakka.
Tänään erehdyin kävelemään liian pitkän iltalenkin koiran kanssa. Tunnin verran käveltiin, hissuksen kyllä kun supistamaan alkaa niin herkästi...no kyllä tuon tunnin käveli mutta nyt ei meinaa päästä liikkumaan, haaroissa vihloo niin vietävästi. Ihan sama homma oli edellisessä raskaudessa, liikkua pystyi ihan ok, mutta jos teki vähänkin liian pitkän lenkin niin ilta meni sitten maatessa...viime raskaudessa taisi tosin alkaa vasta hiukan myöhemmin nämä oireet, mutta niin kai se on että joka raskaudessa nämä ilot alkavat aina vain aiemmin :) Noh, pieniä nämä murheet vielä ja ollaanhan sitä jo yli puolivälin menty (jossei sitten mene l.a. pari viikkoa yli) ;)
Mukavaa loppuvuotta kaikille ja onnellista uutta vuotta masukkien kanssa itseään kasvatteleville jossen enää ennen uuden vuoden vaihdetta ehdi kirjottelemaan :)
Ida-Antonia rv.21+risat
Tulimpa minäkin toivottamaan hyvää uutta vuotta kaikille, kun en enään myöhemmin ehkä ehdi!
Iivari sain joululahjaksi reinot ja on niin innoissaan niistä, pitäs pukea kokoajan jalkaan ;)
Mahakivut ovat helpottaneet, empä tiedä mikä niin laittoi masun pipiksi? Ehkä se porkkanalaatikko...
Kevät-tähti ehdotti Noro-virusta. Itse uskoisin sen johtuneen Bacillus cereus-bakteerista jota esiintyy esim. riisissä ja meillä minä olin ainoa joka vatsataudin sai, muut eivät porkkanalaatikkoa syöneetkään ja itämisaika ( n. 2 tuntia ) viittaisi juuri tähän bakteeriin.
Nyt olo on kuitenkin normaali ja tirppi potkii masussa sitä luokkaa, ettei sillä ainakaan hätää ole :)
Palataan asiaan taas uuden vuoden jälkeen!
Oikein hyvät voinnit kaikille :)
Onnipapunen, Käpy 21+4 & " iivari" 1v4kk
heips, vielä pari päivää vanhaa vuotta jäljellä!
Oltiin aamulla rakenneultrassa ja liitynpä minäkin sitten poikien odottajiin! Ei ollut kuulemma epäilystäkään sukupuolesta:) Tuntuu hassulta, kun mulla oli niin varma tyttöolo. Olo on helpottunut ja onnellinen, ei näkynyt mitään poikkeavuuksia ja LA pysyi samassa. Herra on aika laihan puoleinen ja joudunkin vielä parin viikon päästä ylimääräiseen ultraan, missä katsotaan oisko vartalo saanut lisää massaa. Johtuu kuulemma mun rajusta pahoinvoinnista. Niin, ei se pelkällä suklaalla kasva:) Nykyään himoitsen greippiä.
Kaikille muille saa kertoa sukupuolen, paitsi mun äidille. Saa nähä pystyykö isäni pitää suunsa kiinni.
Kaikille oikein iloista tulevaa uutta vuotta! Puolessa välissä ollaan!
Almasta tuli nyt sitten Eino:)
Justiinsa kotiuduin spinningistä, huh! :) Kotiin tultiin Turusta 26 pv ja ihana olla taas kotona!
Hirmusesti on tullut ultrakuulumisia, onnittelut niistä. <3 Poikia, poikia, poikia.. ;)
Saas nähdä miten meillä.. Ultra olisi 5.1. Enpä usko kylläkään, että kerrotaan sukupuolta. Naistenklinikalle, kun mennään. Ei kyllä varmaan edes kysytä.. On se 4D-ultra sitten tammikuun lopussa. :) (mihin ei ole kylläkään vielä aikaa varattu..)
Eipä tänne kummempia.. Liikkeitä tuntuu päivittäin ja joka päivä paremmin vaan. Mies ei ole vielä tuntenut, kun tuo pikkuinen lopettaa potkiskelun aina siihen kun käsi menee masun päälle. :D
Itse olen pari keraa kyllä tuntenut.
Onnellista uutta vuotta kaikille ja hyviä vointeja möhömahat! :)
t:tiitiäinen, poika 2v ja Oiva rv 18+3
Pitäs alkaa paistaa pasteijoita jos vieraita tulee kohta.. Onneks en kutsunu ku oman perheen,kummin perheen ja mummolasta väen. Jaksa täs iäs enää juhlia ;)
mietin eilen et tuleekohan ny isompi kaveri maailmaan kun neiti oli 19+0 vastannu kokoa 18+1 ja tämä vaavi 20+0 vastas 19+5.. Kaikkee miettiiki vaik yksilöitä ovat =)
poikia jo huimasti toukokuussa, onko enempää ku 1 tyttö? Mielenkiintosta sit nähä ens vuonna tuleeko poika vuosi =)
Kirjoitinpa liian pitkän viestin enkä hoksannut tallentaa...:/ Nyt jaksan enää vain lyhyesti:
ULTRA oli tänään!!! Kaikki hyvin, mutta la siirtyi vk eteenpäin. Se on muuten poika! Vaikka tyttöolo olikin...
HÄÄPÄIVÄ myös tänään. 5v täynnä:) Mitään juhlimista ei kyllä tulekaan, kun hoitaja perui.
SUONENVEDOSTA: Kalkki + magnesium + riittävästi nestettä. Minkätahansa näistä puute voi aiheuttaa suonenvetoa.
Aktivoidun minäkin viimein, olen kyllä ilmoittautunut joskus taannoin ja joskus lukenut näitä, mutten kyllä ole kärryillä vielä siitä, mitä kellekin kuuluu. Ei oikein ehdi keskittyä tähän raskauteen kuten ensimmäiseen, menee tuo aika pikku taaperon kanssa touhutessa :-)
Nyt on kuitenkin ilmeisesti se keskiraskauden virkeämpi kausi sitten tullut, olen siivoillut ja touhuillut muutenkin enemmän kuin alkuraskauden aikana, jolloin ei jaksanut niin mitään.
Tätä ketjua luin, että olisi paljon poikia tulossa, no meille tulee tyttö tällä kertaa. On ihan varmakin tieto kun on kromosomitestit tehty, ettei arvailun varaa jää. Toisaalta olisi ollut jännä säilyttää yllätys loppuun saakka, mutta uteliaisuus voitti kuitenkin. Rakenneultra on parin viikon päästä ja seuraava neuvola ensi viikolla. Neuvolakäynneistä en niin toisessa raskaudessa perusta, mutta näkeehän siellä ainakin onko paino lähtenyt kohoamaan ;-) Mulla kun jäi entisiä raskauskiloja pudottamatta, niin täytyisi pitää nyt tuo painonnousu kurissa. Potkuja en juurikaan vielä tunne, vaikka joskus luulen tuntevani pientä liikettä. Mutta johtuu kuulemma siitä, että istukka on edessä, siis vauvan ja mahan välissä tyynynä vaimentamassa liikkeiden tuntemista.
Jaahas, jos vaikka söis vähän joulusuklaata, ens vuonna -siis heti pyhien jälkeen- täytyy tehdä paluu terveellisimpiin eväisiin :-)
Mukavia vuoden viimeisiä päiviä kaikille!
Hyvää Uutta Vuotta kaikille minunkin puolestani! Jos vaikka en enää ennen tule tänne kirjoittelemaan...
Ompas tosiaan paljon poika-uutisia! Ehkäpä tänne sitten tulee se tyttö! Tänään ostin 2 vaaleanpunaista bodyä alennuksesta.. Ajattelin, että jos meille ei tyttöä tule niin saan ne sitten jollekkin joskus antaa lahjaksi! Mulla ei oo enää noi sukupuoli-jutut niin paljoa pyöriny päässä (hyvä niin) vaikka muuten on kyllä tullut ajateltua tätä raskautta melkein koko ajan! Niin jo odottaa sitä toukokuuta!!! Pitäis malttaa mieli, tulee muuten odottavan aika turhan pitkäksi ;)
Tyttö-olo kuitenkin enemmän on. Johtunee varmaan siitäkin kun raskaus on mennyt niin samalla lailla kuin esikoisesta. Vaikkei se välttämättä mitään tarkoita...
Oltiin tänään kävelyllä koko perhe. Sitten mentiin saunaan ja syötiin makkaraa! Njam!
Uusivuosi otetaan vastaan ihan kotosalla oman perheen kesken.. Ja nukutaan varmaan miehenkin kanssa ennen 12 =)
-Alpukka rv21+5 & " Pinsku" 1v3kk
Heippa!
Ollaan palattu pohjoisesta sukuloimasta tänään.:) Meni vähän pitkäksi toi vierailu, mut oikein mukavaa oli ja syötyä tuli sitten kunnolla.;/
Onnea kaikille ultrassa olleille!=) Ehdin tossa jo vähän lukea noita vanhoja pinoja ja ultrakuulumisia oli oikein ihanasti.:) Poikia näytti olevan tulossa toukokuisille ja muutama tytön tyllerökin.:) Mikä parasta kaikilla oli hyviä uutisia, vauvat terveitä ym.:) Keijo.Annikillakin oli ihania uutisia.:) Vauva kunnossa. Suuremmoinen homma.:)
Itsellä tässä ei erikoisempaa kuulu. Vähän ajatus pätkii, kun tosiaan kuusi tuntia autossa istunut ym.:)
Maha alkaa näkyä jo kunnolla. Siirryin joulunaikaan mammafarkkuihin.:) On jouluruoka tehnyt tehtävänsä.:) Vaa alla en ole uskaltanut käydä. Täytyy tässä vähän palata normaaliin syömis ja liikuntarytmiin, niin ehkäpä ei itellä tuu sitten järkytystä seuraavalla neuvolakäynnillä.:)
Kaikille oikein rauhalllista uutta vuotta ja terveisiä mahoille!=) palataan taas ensivuonna asiaan!:) Ihanaa, aatelkaa suurimmalla osalla jo puoliväli ylitetty ja kohta onkin jo toukokuu ja saadaan omat nyytit syliin.:)
T: Daim ja poikamaha rv 20+4
Täältä myös uuden vuoden toivotukset vaikka saatan koneella pyöriäkkin aina välillä:D meillä ei ole mitään erityisiä suunnitelmia miten vuoden vaihtumista juhlistettais. varmaankin ihan kotona ja poika menee nukkumaan tässä n.20-20.30 et ei me mihkään olla ainakaan lähdössä. mies kyllä vähän kyseli meinaanko mennä ajoissa nukkumaan(meen yleensä n.22 nukkuu) et voiko hän mennä sitten veljensä luokse ammuskelemaan raketteja,mut en tiedä sitten.
ONNEA taas kaikille ultrassa käyneille!!!!Onpas poikia taas tulossa...yks tyttökin kyllä oli ilmaantunut:D ONNEA ONNEA!!!
PIKKU-TYYPILLE SynttäriONNEA!!!:D
olikohan muuta....en kirjannut mitään ylös niin enpä sit mitään muistakkaan mitä luin.
maha se kasvaa kasvamistaan ihan niiku muutkin on sen todenneet! kyllä me vaan päästään alottamaan uusi vuosi voiden paksusti:) mut on tää vaan niin ihanaa....yritän nauttia joka hetkestä vieläkun vointikin on oikein hyvä!!
jahas kuvat on ladannut...teen tässä samalla valokuvatilausta.....jatkanpa sitä joten heipat ja hyvät illanjatkot!!!!!
toymama tasan 20
Aamu alkoi taas varhain kun illalla uni voittaa jo ennen kymmentä.
Tervetuloa uusille ja onnea kaikille mönki siellä masussa sitten tyttö tai poika :) Itse luulin saavani tiedon tutkimustuloskirjeessä, mutta eipä ollutkaan, olis kai pitänyt erikseen pyytää. Ei vaan siinä vaiheessa tullut mieleen, kun oli muut asiat tärkeimpiä. Oli miten oli joku siellä potkiutuu jo hyvää vauhtia :)
Saikulla edelleen suppareiden takia ja jouluna vähän touhuillessa huomasin ettei tyhjästä saikku ole; herkässä on supistelu. En tiedä mitä teen jatkossa, kun taas alkaisi raskas harjoittelu ja koen etten kykene sitä tekemään. Ei tainnut lääkäri oikeen ymmärtää keittiötyön laatua, kun supparit eivät haittaa jos eivät aiheuta mitään kohdun suulla, vaan ei siellä kesken kaiken huilitakaan jos supistaa kipeästi. Pitää ensi viikolla selvitellä asiaa, tärkeintä olisi saada tämä pallero terveenä ja oikeaan aikaan syntymään. Torstaina on neuvola, joten siellä voi puhua asiasta.
Paha olo tulee onneksi enää harvoin, mutta muuten on tosi hengästynyt olo; tuntuu että vähäisinkin kunto on tiessään. Ja rintoja aristaa niin ettei vatsallaan voi nukkua. Vaan kaikkineen on ihanaa tuntea kun joku masussa potkii, kertoo elämästä ja muutoksesta.
Onnellista uutta vuotta 2007! Tuleva vuosi on kiinalaisessa sian vuosi ja mielestäni se on yksi kilteimmistä merkeistä, että pikku possuja tässä odotellaan ;)
Tulin nyt infoamaan kaikkia jotka ovat rekisteröityneet tuonne Yahoon suljettuun keskusteluryhmään, että sieltä poistetaan vuoden loppuun mennessä ne, jotka eivät kirjoittaneet
yhtään viestiä tai osallistunut yhteenkään polliin/databasen taulukon
täyttöön.
Eli aktivoitukaahan kanssa sisaret :)
Hyvät uudet vuodet vielä kaikille!!
Onnipapunen
Tulin toivottamaan kaikille toukomammoille ja etenkin masuille ERITTÄIN MUKAVAA vuodenvaihdetta ja mahtavan ihanaa ja vauvantuoksuista vuotta-07!!!!!!!!!Ajatelkaa se on se vuosi,kun saadaan pienet käärömme syliimme,mua ihan itkettää,taitaa noi hormoonit taas vähän hyrrää:-)Me lähetään ukon kanssa tänään ajamaan maille,kun pääsen töistä,niin mua ei sitten näykkään täällä,kun vasta ensi vuonna;-)Jos en nyt anoppilassa koneelle pääse....Että oiken mukavaa loppuvuotta ja sitten alkuvuotta,kun sen aika koittaa ja palaan asiaan taas alkuviikosta,nautitaan nyt muista uuden vuoden antimista,kuin viinaksista tällä kertaa ja hyvä niin,en ainakaan henk.koht kaipaa noita viinaksia yhtään....mutta nyt täytyy rientää!!!Uuden vuoden halaukset kaikille masuille ja mammoille!!!!!!Ja kiitos menneestä loppuvuodesta!!!!
-Emunainen ja lude ja tasan puolväli tai sit 21 tasan,jompsin kumpsin:-)
Kotiuduttu on Rukan reissulta, yli 800 kilometriä ajeltiin. Koko päivähän siinä meni kun aikas moneen otteeseen pysähdyttiin jaloittelemaan. Ihana matka kuitenkin kaikkinensa, oli lunta ja lapset pääsivät rinteeseen. Jouluaattona ja joulupäivänä hiljennyimme ihan vain joulun viettoon. Itsekin pääsi rentoutumaan oikein kunnolla, kun oli pois kotiympyröistä, eli ei ollut sellaista oloa, että pitäisikö nyt tehdä jotain, pestä pyykkiä tms. Muutenkin tuntuu siltä, että reissussa aika menee paljon hitaammin kuin kotona ollessa.
Ihania uutisia oli ollut tässä nettipimentoni aikana. KEIJO.ANNIKKI ihanaa, että vauvalla on kaikki hyvin ja sait tiedon vielä juuri ennen joulua, taisi olla tämän joulun paras joululahja! SÄMPYLÄISELLE onnittelut valmistumisesta. Onnittelut hyvistä ultrauutisista ainakin SKYY2:LLE, PIKKU-TYYPILLE, ONNELLISELLEMAMMALLE, EMUNAISELLE ja ALMAEINOLLE (toivottavasti en ketään unohtanut). Aikas on poikavoittoista sakkia nämä meidän toukovauvelit! Tervetuloa myös uusille MÖHÖMAHA2006, TRIO_JA_MASU ja KOLMASKERTA!
TIITIÄINEN-85 sinullahan oli ultra NKL:llä. Itse olin siellä tuossa joulukuun alussa ja kysyin sukupuolta kätilöltä eli, että kertovatko, kun seinillä on laput etteivät kerro. Kätilö sanoi, että heillä on tosiaan tehty periaatepäätös, että eivät kerro sukupuolta, mutta näytti sitten kyllä moneen otteeseen ultralla ja antoi minun itse tehdä asiasta johtopäätökset. Mukaan sain muistaakseni 6-7 kuvaa ja kolme on sellaista, joista tuon sukupuolen voi aika selvästi todeta eli siis poikahan meillekin on tulossa!
ANGELEYES taisi kirjoitella suonenvedosta. Minulla ei ole sitä vaivaa vielä ollut tässä raskaudessa, mutta varmaan loppua kohden taas ilmaantuu. On kyllä ihan kamala tunne herätä suonenvetoon ja tuntuu, ettei se ollenkaan mene ohi, useasti on pohje sitten vielä kipeä pari päivää jälkeenpäin. Kukas kirjoittikaan, että kalkki, magnesium ja juominen auttavat? Auttaisiko tähän jokin syöminen, vaiko apteekin hyllyltä kalkki ja magnesium-valmisteita? Pitäisikös näitä sitten syödä koko ajan, vai miten?
Neuvola on ensi tiistaina ja lievästi sanottuna hirvittää, miten paljon painoa on tullut tässä joulun päivinä. Omaa vaakaa en ole uskaltanut edes kokeilla. Isommat lapset tulevat mukaan kuuntelemaan sydänääniä ja varmasti kohta pääsevät tuntemaan potkujakin. Itse olen tuntenut niitä jo vatsanpeitteiden läpikin, mutta tuppaavat vaan aina loppumaan, kun käden laittaa vatsan päälle.
Onnellista uutta vuotta kaikille toukomammoille ja masuvauvoille!!!! Itse emme ole nyt minnekkään lähdössä, mutta toivotanpa jo etukäteen jos vaikka on vielä reissuun lähtijöitä.
Kolmeplusyks ja viikot hakusessa
Ei mitään tuhmia himoja, niin kuin otsikosta vois päätellä. Vaan mulle iski viime yönä ihan tajuton himo kylmään greippimehuun. Tämä tapahtui klo 3 maissa, enkä sit enää saanut unta sen jälkeen. Äsken käytiin kaupassa ja mun uuden vuoden menu koostuu greippimehusta ja verigreipeistä, miehen oluesta. No, mulla meneekin uusi vuosi töissä, ensin iltavuorossa ja sit ekana päivänä aamuvuorossa. Ostin parit mama-paidat ja olen nyt muutenkin siirtynyt mama-housuihin, kun omista päälle menevät vain verkkarit ja kevyet toppahousut.
Suonta ei oo vetänyt, mutta vasen pakara on kipeä astuessa. Potkuja tunnen silloin tällöin, mutta mulla on istukka tossa edessä, joten vaimentaa niitä.
Päätettiin eilen miehen kanssa pojan etunimi, mutta toka nimi on vielä hakusessa, haluaisin sen tulevan jomman kumman suvusta. Täytynee tutkailla...Niin ja sitten vielä myöhemmin toukokuussa mallata nimeä itse tulokkaaseen, että onko nimensä näköinen.
Mies tilasi Englannista Arsenal-vauvakamaa ja sitten oli mua toppuuttelemassa Lindexin alennuksessa (jossa oli ihania potkupukuja)! Niin, että kumpikohan tässä nyt " suuremmalla skaalalla" shoppailee!? :)
Ultrasta vielä sen verran, että täällä Turussa oli aivan ihana kätilö. Aluks pelästyttiin, kun oli aika tiukan näköinen täti, mutta se osoittautu tosi hauskaksi ja oli innolla työssä mukana ja jakso vastata kaikkiin kysymyksiinkin. Ihan kiva mennä sille uudestaan.
Kala kypsyy uunissa ja vaikka mä kuinka yritän, ei pyykkikone täyty itsestään:)
Toivottelen niin uusille kuin vanhoille toukomammoille ja perheille hauskaa uuden vuoden juhlintaa!
Kaikille toivon oikein onnellista uutta vuotta! Joulusta on selvitty hyvin syöneenä ja paljon nukkuneena, paremmin todettuna unirytmi on vaihtunu ylösalasin. Tulee mentyä myöhään nukkumaan ja sit aamutkin venähtää. Vieraita on ollut ja ens viikolla tulee useammaksi päiväksi, joten taitaa tulla taas pieni tauko tähän kirjotteluun.
Meillä on nyt viikon verran tunnettu liikkeitä. hauskasti ne ekat liikkeet tuli niin, että mieskin tunsi heti. Edellispäivänä oli oikein aktiivinen päivä. Monotti tosi kovaa. Välillä joap epämiellyttävästi, kun oli oikein alavatsalla. En tiä oisko joku hermo pinnas siinä kohtaa. Tunne vähän sama kun kyynärpään iskee kevyesti johonkin ja sattuu juuri hermon kohtaan. Onko kellään samanlaista ollut? Nyt se on ollu rauhallisempi.
Tyttöpoikaoloista on ollu vähä puhetta. Mulla oli eka tyttöolo ja sit vähä heilu pojan puolelle, jonka jälkeen tosi vahva tyttöolo ja niinhän se siä ultras näyttikin. Joskus kattonu noita vanhan kansan sanontoja, joissa tyttöä veikataan, kun voi todella pahoin ja sitä on nyt tähän asti jatkunu. Tosin niis tuntuu aina olevan poikkeuksia. Ovat kiva arvuutteluleikki. Sukulaisille tehtiin joulunaikana galluppia ja miehet veikkas poikaa, naiset tyttöä.
Huuheli 20 tasan
Nappaan iltaisin tabletin Calcia 800 -nimisestä purkista (kalsiumia ja magnesiumia). Saa marketeistakin, sinivalkoinen purkki, ei kallis. Tämä on auttanut kaikissa kolmessa raskaudessa. Juoda yritän muistaa tasaisesti ympäri päivän. Illalla jos enempi tankkailee, eipä kauaa saa nukkua...
tulin minäkin kaikille tovottelemaan!!!!
Kovasti juu on poikia tulossa toukokuisille :) Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille!
Jotkut viettivät hääpäivääkin, Onnea!
Oliko Pikku Tyyppi, jolla oli synttärit, Onnea myös hänelle!
Poikatyttöolosta....Mulla on ollut ihan alusta asti tyttöolo ja on jatkunut edelleen, myös ultrassa silloin veikkasivat tyttöä. Aika sit näyttää kumpi sieltä sit putkahtaa :)
Suonenvedosta: mulla ei ole vielä tätä kiusaa ehtinyt ilmaantua,mutta närästystä sitäkin enemmän ja suppareita tasaiseen tahtiin. Täytynee ottaa asia puheeksi ensiviikon neuvolassa....meinaan kun olis työhön paluu tammikuun puoles välis, että mitähän sen suhteen tehdään.Hoitoala on fyysisesti hyvin rankkaa " ei raskaana olevillekin" saatikka nyt sitten suppareiden kera. Olihan niitä suppareita jo jollain muullakin, toivotaan nyt vaan, etteivät vielä saa mitään aikaiseksi.
Pahoivointikin on palannut pikkuhiljaa taas kuvioihin mukaan, kävin jo Jouluaatto aamuna halimas pönttöäkin :/ Muuten olo on nyt ollut tosi hyvä, tekis niin mieli koko ajan puunailla paikkoja ym....mut ne supparit pistää hidastamaan.
Ostettiin tooosi iso vaatekomero ja ollaan nyt sen kanssa touhoteltu, ihanaa kun on jotain uutta välillä. Samalla pistin monta pussia vaatteita vaatekeräykseen, ihan sellaisia mitä kukaan ei ole enään vuosiin pitänyt.
Liikkeet tuntuu yhä vaan voimakkaammin ja pitkin päivää tasaiseen tahtiin....tää elämän parhaimpia hetkiä :)
Masukin on työntynyt kunnolla esiin, mut on enemmän tuonne alaspäin...ainakin vielä.
Huh...tässähän tätä asiaa taas olikin ja aika paljon omaa napaa.
Lalla ja pallero rv22+2
Toivottamaan HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! =)
ja onnittelut kaikille, että tänne asti päästy kunnialla ja pian pallerot sylissä ;)
huomiseksi ostin 2 roomalaistakynttilää jotka tytön kans pamautetaan =) ja mennään äidin luo herkuttelemaan ja aijon poksauttaa pommacia ;)
aijon coctailtikuista maistaa koskenlaskijaa,vaikka eka mietin et jätänkö pois ja syön muut naposteltavat.
Pikku-veli tossa vielä katsoo muumeja, päästettiin äiti humpalle. Täytyy alkaa etsimään satukirjaa =)
mulla on " yöhimoja" välil, kerranki vessareissul mukaan tarttui toffeekarkkeja ja joskus meetwurstia =D kun vois ihan hyvin painua takas sänkyyn.
Me rv 20+3
Joulusta selvitty ja ähkynä uuteen vuoteen:D huh alkaa jo syöminen kyllästyttää,ainakin nuo jouluruuat. Hyvin meni joulu ja äkkiä...ihan niiku tuntuu muutkin päivät menevän vauhdilla.
ONNEA paljon kaikille ultrassa käyneille=)
Poika tyttö oloa ei varsinaisesti ole....oireet nyt on vähäisiä ihan niiku viime raskaudessakin(poika) ja maha kyllä näyttää kasvavan samalla lailla tänne ylös päin...mut tiedä sitten,ehtiihän tässä vielä levitä joka suuntaan....ja itse hankittuja kiloja ropisee varmasti hurjasti tällä syömismäärällä;(
olipas muuten kiva huomata että muitakin hirvittää astua puntarille näin joulun jälkeen:) meillä ei onneks täälä kotona ole vaakaa,mut neuvola on ens viikolla et sielä se karu totuus selviää paljonko olen kiloja itselleni mukaan napannut!!
Liikkeitä tunnen päivittäin ja aika voimakkaita ne jo on. tuntuu myös kädelle:) vaikka melkein aina kun alan tunnustella et laitan käden mahan päälle niin kummasti masussa hiljenee....muuten kyllä jyskyttää välillä joka suuntaan!
eipäs tänne sen kummempia...ihana rauhoittua taas normaaliin arkeen tän kaiken kiireen ja hässäkän jälkeen:D
Mukavaa uudenvuoden osotusta kaikille ja tää aika kyllä vaan äkkiä menee.....pian on toukokuu;)
toymama 19+6