Uskotko että jos ajattelet jotakuta hän kuulee, aistii sen
Kommentit (13)
En. Enkä keksi mekanismia jolla tällainen aivosolujen hermoverkon liike välittyisi toisiin aivoihin. Kun ei niiden välissä ole mitään hermoratoja.
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä keksi mekanismia jolla tällainen aivosolujen hermoverkon liike välittyisi toisiin aivoihin. Kun ei niiden välissä ole mitään hermoratoja.
Etkö ole kuullut parviälystä?
En usko. Purrakin virnuilee vaan onnessaan, joten ei todellakaan tiedä mun ajatuksia siitä, jos tietäisi niin itkisi.
Kyllä. Joskus niin on käynytkin. Mahdottomia vaan toistaa tällaiset tapaukset, uskon niihin liittyvän paljon tekijöitä, joita minä ainakaan en ymmärrä.
Uskon. Aina kun ajattelen seksiä exäni kanssa, uskon että hänkin kiihottuu
Jos on tuollaisia harhaluuloja, niin kannattaa hakea apua.
Uskon, että sen voi aistia, mutta "signaalin" kantama on aika lyhyt, ja se vaimenee seinään täysin, ja myös ikkuna vaimentaa sen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten taida uskoa painovoimaa kaan. Vai tiedätkö jonkun mekanismin millä se voisi toimia
Vierailija kirjoitti:
Onpa sut hyvin aivopesty. Hyvin kapeakatseinen näkemys siitä mitä voi olla olemassa. Onko liian haastavaa miettiä itse ja laajemmin asioita.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Purrakin virnuilee vaan onnessaan, joten ei todellakaan tiedä mun ajatuksia siitä, jos tietäisi niin itkisi.
Tää pätee niihin ketkä tunnet ja ketkä tuntee sut, ei randomeihin
Toivottavasti ei. Ei olisi raukkaparka saanut rauhaa ja olisi seonnut :d