Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko Jesper & Juniorissa Jonathan toppahaalarit alessa?

27.12.2006 |

En pääse aleen vielä hetkeen, joten kyselenpä teiltä. Onko siis Jonathan toppikset jo alessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jumbossa on ollut jo 23.12. alkaen. Tällä hetkellä 30 % ale.

Samoin Reimat. Niin sikana oli porukkaa, että reimat oli ainakin jo aika vähissä.

Vierailija
2/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulossa vasta perjantaina sinnepäin ja itse ajattelin odotella ainakin -40% alennusta haalareista... etsin itse 80cm, 116cm tyttöjen ja pojan 122cm (lime sävyinen). Osaako joku sanoa missä on vielä jäljellä ?

Myös vaal.pun-ruskea reiman " Log" sydänkuviollisen pipon 48/50cm ja 52/54cm, sekä rukkasia... Pojalle joku limesävyinen pipo....

*Toivottavasti en jää ilman*

tuusis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli punainen 116 ja lime 128

Onko missään näkynyt ja mitä maksaa?

Vierailija
4/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin asusteita katsella myöhemmin ensi talveksi, haalareita en todellakaan viitsi hamstrata. HH:n Reimatec menee ainakin ensi vuonna alkutalven, joulun jälkeen ostan isomman aleista jos tarvii.

On niin surkea talvi täällä etelässä ettei talvivaatetta taida tarvita jatkossa kun parin viikon ajan joskus tammi-helmikuun vaihteessa :(

Jotain Espritiä ja Ticketin takkeja oli -50%, muut lähinnä -30%. Samoin Bobossa oli vasta enimmäkseen -30%, jotain -50%. Adamsilla oli neuleet ja neuletakit -30%, ulkotakit -70%.

Vierailija
5/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin halunnut ostaa reimatecit, mutta yksikään väri ei miellyttänyt.

Itäkeskuksessa oli vielä paljon vaatteita jäljellä, paitsi juuri reimatecistä (harmaa-lime) oli koko 104 loppunut.

Vierailija
6/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tuossa 1h sitten Jumbon Jesperiin ja silloin sanottiin ettei Reimateccejä ole kuin muutama kpl jäljelläkään..

Ja BoBossa ei ollut Lenneä kuin 1kpl tyttöjen haalareita jäljellä, nopsaan on siis haalarit jo huvenneet.

Vierailija
7/8 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Jesper&Juniorissa Jonathanin Corduro haalaria limenä, isoja kokoja (128) oli vielä reippaasti ainakin iltapäivällä. Itse ostin sen limen 116cm viimeisen kappaleen.

Vierailija
8/8 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko poikien mallit jo kaikki myyty??

Ja minä kun juuri etsin pokien lennen haalaria...