Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adeliina, 18, kidutettiin kuoliaaksi

Vierailija
30.09.2023 |

Tuntuu pahalta tytön puolesta. Kaiken maailman sadisteja maailma pullollaan.

Kommentit (909)

Vierailija
421/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että seksuaaliset motiivit osallisena. Kuten sadismissa yleensäkin.

Sadis tiset per vot mätäpesäkkeet.

Olisipa kuole manran gaistus tai ainakin oikea elinkautinen. Seuraukset voisivat edes vähän pelottaa tällaisia elinkelvottomia luusereita.

32-vuotias mies ulkoisti pieksämisen 40-vuotiaalle naiselle koska ei lyö naisia. Todella korkea moraali tällä herrasmiehellä. Nainen sitten toteutti innoissaan näitä miehen ohjeita eikä antanut soittaa poliiseja paikalle. Kaiveli myös uh rin apäätä ja sormilla etsi sieltä lääkkeitä. Tämä nainen oli oli uhkaillut tyttöä jo aiemmin ja tehostanut uhkausta polttamalla savukkeella tämän vaatteita.

Se on kyllä tosiaan oikea kysymys että miksi tuollaisia ihmisjätteitä pitää ruokkia. Tuomion jälkeen voisi kirjaimellisesti vaikka muurata sinne kiven sisään ja antaa nääntyä pois. Eikä säälittäisi edes vaikka reippasti kidutettaisiinkin tekijää ensin ennen kiven sisään muuraamista. Niin kusizta saaztaa nuo tekijät, että ei ole mitään pienintäkään tarvetta mitään sääliä tuntea noita kohtaan eikä mitään tarvetta käyttää sentin senttiä tuollaisen roskan ruokkimiseen ja vahtimiseen. 

Vierailija
422/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmea että hänen äitinsä on itse rikostutkia!!!

Toinen asia joka jäi mietityttämään- äiti puhui avopuolisosta- oliko mies vai naispuolinen avopuoliso? Sillä äiti näyttää lehtikuvissa ihan l.. jospa tytär ei oikein hyväksynyt sitä? Joka tapauksessa tämä juttu oli ihan kauhea!

Eikä ole, vaan rikosseuraamustyöntekijä! Tarkkuutta.

Ja muuhun en jaksa ottaa kantaa senkään vertaa

Onko se vanginvartijan hienompi nimitys? Vähän kuin siivooja -> laitoshuoltaja?

Miksi tämä on saanut pelkkiä alapeukkuja, minuakin kiinnostaisi tietää kun en ole ennen tuosta työstä kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä alkaako narkkaamaan.

Enemmistö palstalaisista on sitä mieltä että kidutuskuolema on sopiva rangaistus. Ja sitten muka paheksutaan Sharia-lakeja.

Ei, ei ole. Enemmistö palstalaisista on sitä mieltä, että nuorten kannattaa pitää itsestään parempaa huolta, etteivät joudu köytettynä laatikkoon. Vanhemmat kun eivät saa lukita lapsiaan huoneisiinsa, eikä yhteiskunta ole järjestänyt jokaiselle omaa henkivartijaa,  niin lapsille, nuorille ja teineille jää suuri vastuu itsestään. Ihan koko elämänsä kokoinen vastuu.

Taas aivan selvä miehen kommentti. Teille ei ole ollenkaan tuttu eikä edes mahdollinen skenaario joutua yksin kiipeliin altavastaajana isoon väkivaltaiseen naisporukkaan, koska se on käytännössä lähes mahdotonta. Naisille tällainen on valitettavasti paljon yleisempää, joten voisitte vaikka jättää kommentoimatta noista omista, tässä tapauksessa paremmista lähtökohdistanne. Pitäkää niitä veljiä silmällä ja kurissa vaikka sen sijaan niin ehkä tämä nimenomaan naisten kohtaama väkivalta joskus vaikka vähenisi.

Nainen olen. Ei ole pakko vetää huumeita, ei ole pakko vetää lärvejä. Ei ole pakko menettää neitsyyttään liian aikaisin, ei ole pakko kusta omaa elämäänsä. Voi ihan ajatella itseään ja omaa parastaan. Mitäpä jos naiset vinkkaisivat nuorille työtille, että päihteissä sekoilu ei aina ole se elämän paras tavoite?

Kylläpä yllätyin että tulit esiintymään naisena! ;) Niille raaoille miehille voi vinkata muuten ihan sitä samaa, jälki on hieman pahempaa nimittäin!

Miksi teinien pitäisi hillua päihteissä örveltämässä? Teitkö sitä itse? Minä en. Yh-äitini lähti itse viihteelle ja sanoi lähtiessään, että pitäkää jumala mielessä ja housut jalassa. Meitä jäi 2 siskosta kotiin valvomatta. Siskoni häipyi aina ties minne ja minä jäin lukemaan kirjoja kotiin. En halunnut samanlaiseksi hummailijaksi ja siskoni kohtasi outoja tyyppejä ja kertoi heistä juttuja. En halunnut tavata yhtä outoja.

Koska ne on aina hilluneet ja tulevat aina hillumaan, vaikka itse kuuluisit miten siihen kotihiiriä edustavaan ryhmään. Kyllä itse tuli rymyttyä, kiitos kysymästä, niin kun olemme erilaisia niin mulla oli viikonloppuisin muuta mielessä kuin kirjat. En halunnut lukutoukaksi kuten sinä et hummailijaksi. Minä halusin tavata ihmisiä kuten sinä et. Okei, olemme siis erilaisia persoonia mutta kumpikaan tuskin ansaitsee tulla siksi henkirikoksen uhriksi yhtään toista enempää.

Se on silloin ihan ok, kun hilluja ei valita hillumisensa seurauksista. Jos kokee seuraukset ongelmaksi, niin silloin pitää tutkia ja muuttaa omaa toimintaa. Yleensä jos ilmoitetaan suden tai karhun liikkuvan alueella, niin ihmiset jäävät kotiin. Kumma, että niitä ihmissusia ja ihmiskarhuja pitää kumminkin itse lähteä etsimällä etsimään.

On sellaisia ihme ilmiöitä olemassa kuten esimerkiksi, kiristäminen, painostaminen, riippuvuuden ohjaama käytös, yllätetyksi tuleminen ja tilanteiden eskaloituminen. Empatialla ja hyvällä tunneälyllä varustettu yksilö voi samaistua ja ymmärtää jotain näistä ilman omaa konkreettista kokemustakin, joillekin se taas on aivan täysin mahdotonta (sinä), silloin voi olla jopa parempi etsiä keskustelu johon omat antimet riittää hieman paremmin.

Vierailija
424/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen mukaan kaikki kolme miestä käyttivät uhriin väkivaltaa, myös aiemmin oikeudessa kuultu mies.

Se tilanne oli yksi hirveä kaaos. Joku huusi hänelle (uhrille), että miksi teet paskaa ihmisille, jotka yrittävät sinua auttaa, nainen sanoi.

Nainen myös väittää, että kaikki kolme syytettyä miestä olivat paikalla, kun uhri laitettiin sohvan sisään. Tämän jälkeen kaksi syytettyä miestä poistuivat, ja hän sekä aiemmin kuultu mies jäivät paikalle, ottivat huumeita ja hän nukahti. Herätessään sohvan sisällä ollut nainen ei enää hengittänyt.

Miettikää nyt tota "viatonta" naistakin. Otti huumeita sen divaanin päällä missä toinen makaa alla muovipussi päässä joka kiristetty kravatilla, kngaspaloja suussaan. Siinä kaksin vaan otatte huumeita ja nukahdatte, hyi hemmetti mitä elukoita!

Älä halveksi elukoita, nuo jätteet ovat paljon paljon alempana elukoita. Itse en tiedä ensimmäistäkään syytä, miksi tuollaisia saastoja pitäisi enää verovaroin ruokkia. 

Vierailija
425/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Suomessa istuu ihmisiä jotka eivät pikkutyttöjä tapa. Siellä nämäkin saavat kyllä osansa. Joku laki tähänkin.

Kyseessä oli täysi-ikäinen narkomaani,ei mikään puhtoinen pikkutyttö.Linnassa eivät tule kärsimään tämän asian vuoksi mitenkään,koska siellä ei kenelläkään kiinnosta päihteidenkäyttäjän kuolema.

Näin se on. Jopa monet lastenraiskaajat (siis ihan oikeasti lasten eikä täysi-ikäisten "pikkutyttöjen") yms. saavat olla yleensä ihan rauhassa vankiloissa. Joku ihmeen mammojen voimafantasia, että vakavia rikoksia tekevillä olisi joku selkä moraalinen kompassi ja vankkumaton kunniakoodisto joka edellyttäisi velkaantuneen narkkarinaisen tappajien mukilointia.

Veikkaatko, että nämä väkivaltaan turtuneet, luonnevikaiset, aivonsa liottaneet debiilit muuttuvat kissanpennuiksi vankilassa?  Kyllä se löytyy herra herrallekin, ja hyvä niin.

En tietenkään. Vaan sitä, että koska he ovat liottaneet aivonsa, he eivät todellakaan vaivaudu väkivallantekoihin, joista eivät itse hyödy yhtään mitään, vain sen vuoksi, että av-mamman kieroutunut moraalikäsitys sellaista edellyttäisi.

Vierailija
426/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanat eivät riitä kertomaan kuinka halveksin näitä tekijöitä.

Ja sitten nämä suuruudet istuvat naama peitettynä, kun kuvajaajat räpsivät kuvia.

Siihen se rohkeus sitten lopahtaa !

Juu ei pitäisi olla oikeutta piiloutua.🤮

Ei ne saa oikeudessa istua naama piilossa. Mutta ketään ei voi pakottaa näyttämään naamaansa medialle.

Vierailija
427/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten äiti pystyy käsittelemään vihan tekijöitä kohtaan. Itse en pystyisi, vaan kostaisin. Ihan hirveän kitumiskuoleman tyttöparka kokenut.

Outoa miten harvoin kukaan kostaa. Hankalaahan se tietysti silloin on, kun tekijä vankilassa. Mutta sitä ennen tai sen jälkeen voisi ihan hyvin.

Minä luulen kyllä, että vastaavassa tilanteessa ennemmin tai myöhemmin kostaisin. Todennäköisesti istuisin vankilassa siitä, mutta se tekijä huutaisi tuskissaan ja pitkään ennen armahdusta.

Niin, vankilahan on myös elää tyttären murhan kanssa lopun elämää.

Ei välttämättä lopun elämää, aika voi parantaa.

Vierailija
428/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut poika, ketään ei olisi kiinnostanut huumevelat puhumattakaan koko huumeympäristöstä.. Onneksi näitä tapahtuu kuitenkin molemmille pojille ja tytöille jatkuvasti. Karma se meidät kaikki aina saavuttaa tavalla tai toisella.

Vierailija
429/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tapaus. Vääriin porukoihin eksyminen on kyllä kuin flirttailisi viikatemiehelle, mutta harvoin eksyksissä oleva ihminen sillekään mitään voi. Kaikki sympatia ja osanotto äidille. On aivan oikein, että keskittää huomionsa oikeuden toteutumiseen. Tuo sairas joukkio ansaitsisi vähintään 15 vuoden lyhentämättömän tuomion.

Sadisteja. Narkki ollut helppo kohde ja kukaan ei kaipaa.

Vierailija
430/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan silti kysyä, että jos tyttö oli katkaisussa yms ja lähti sieltä pois ilman, että vanhemmat tiesi. Kyllä hän oli täysi-ikäinen. Mutta sitä kysyn, missä tän tytön lähipiiri - perhe ja sukulaiset - ovat olleet? Tiedän vanhempia, jotka ovat tehneet kaikkensa saadakseen lapsensa pois huumehelvetistä ja he ovat olleet katkaisuhoidossa tiiviisti mukana. Miten tyttö jo 14-vuotiaana tipahti huumemaailmasn? Alaikäisenä. Missä se lähipiiri oli? Koulu? Yms?

Vanhemmat eronneet, tyttö masentunut tämän johdosta ja koulu jäi kesken. Se tavallinen eroperheen lapsen tarina. 

Vierailija
431/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tätä mt-tapausten ja narkkien rellestysketjua mitenkään poistaa..?

Vierailija
432/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ollut poika, ketään ei olisi kiinnostanut huumevelat puhumattakaan koko huumeympäristöstä.. Onneksi näitä tapahtuu kuitenkin molemmille pojille ja tytöille jatkuvasti. Karma se meidät kaikki aina saavuttaa tavalla tai toisella.

Siis tarkoitatko, ettei huumekauppiaita olisi kiinnostanut pojan velat, mutta tytön kiinnosti? Kyllä olen eri mieltä. Jos taas tarkoitit, että lehtijuttu saman kohtalon kokeneesta pojasta ei kiinnostaisi ketään, niin sitten olen samaa mieltä.

Vierailija
433/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää esimerkiksi 18-vuotiasta suomalaismiestä, joka ei ole ikinä ollut sukupuoliyhteydessä tai käyttänyt alkoholia/huumeita. Jos hän olis valikoitunut hörhöporukan uhriksi, olisiko palstamammojen reaktiot olleet näin voimakkaita?

Häh? Miksi ei olisi?

Tuohan on aivan kamala ajatuskin, että joku 18v teinipoika olisi jossain keski-ikäisten paholaisten kidutettavana.

Olette kyllä kujalla jos luulette, että nuoren sukupuoli vaikuttaa siihen kuinka hirveänä tuollainen teko koetaan. Kyllähän Koskelan tapauksessakin oli hyvin voimakkaat reaktiot palstamammoilla, tietysti.

Vierailija
434/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö palstalaisista on sitä mieltä että kidutuskuolema on sopiva rangaistus. Ja sitten muka paheksutaan Sharia-lakeja.

Ei, ei ole. Enemmistö palstalaisista on sitä mieltä, että nuorten kannattaa pitää itsestään parempaa huolta, etteivät joudu köytettynä laatikkoon. Vanhemmat kun eivät saa lukita lapsiaan huoneisiinsa, eikä yhteiskunta ole järjestänyt jokaiselle omaa henkivartijaa,  niin lapsille, nuorille ja teineille jää suuri vastuu itsestään. Ihan koko elämänsä kokoinen vastuu.

Taas aivan selvä miehen kommentti. Teille ei ole ollenkaan tuttu eikä edes mahdollinen skenaario joutua yksin kiipeliin altavastaajana isoon väkivaltaiseen naisporukkaan, koska se on käytännössä lähes mahdotonta. Naisille tällainen on valitettavasti paljon yleisempää, joten voisitte vaikka jättää kommentoimatta noista omista, tässä tapauksessa paremmista lähtökohdistanne. Pitäkää niitä veljiä silmällä ja kurissa vaikka sen sijaan niin ehkä tämä nimenomaan naisten kohtaama väkivalta joskus vaikka vähenisi.

Nainen olen. Ei ole pakko vetää huumeita, ei ole pakko vetää lärvejä. Ei ole pakko menettää neitsyyttään liian aikaisin, ei ole pakko kusta omaa elämäänsä. Voi ihan ajatella itseään ja omaa parastaan. Mitäpä jos naiset vinkkaisivat nuorille työtille, että päihteissä sekoilu ei aina ole se elämän paras tavoite?

Kylläpä yllätyin että tulit esiintymään naisena! ;) Niille raaoille miehille voi vinkata muuten ihan sitä samaa, jälki on hieman pahempaa nimittäin!

Miksi teinien pitäisi hillua päihteissä örveltämässä? Teitkö sitä itse? Minä en. Yh-äitini lähti itse viihteelle ja sanoi lähtiessään, että pitäkää jumala mielessä ja housut jalassa. Meitä jäi 2 siskosta kotiin valvomatta. Siskoni häipyi aina ties minne ja minä jäin lukemaan kirjoja kotiin. En halunnut samanlaiseksi hummailijaksi ja siskoni kohtasi outoja tyyppejä ja kertoi heistä juttuja. En halunnut tavata yhtä outoja.

Koska ne on aina hilluneet ja tulevat aina hillumaan, vaikka itse kuuluisit miten siihen kotihiiriä edustavaan ryhmään. Kyllä itse tuli rymyttyä, kiitos kysymästä, niin kun olemme erilaisia niin mulla oli viikonloppuisin muuta mielessä kuin kirjat. En halunnut lukutoukaksi kuten sinä et hummailijaksi. Minä halusin tavata ihmisiä kuten sinä et. Okei, olemme siis erilaisia persoonia mutta kumpikaan tuskin ansaitsee tulla siksi henkirikoksen uhriksi yhtään toista enempää.

Se on silloin ihan ok, kun hilluja ei valita hillumisensa seurauksista. Jos kokee seuraukset ongelmaksi, niin silloin pitää tutkia ja muuttaa omaa toimintaa. Yleensä jos ilmoitetaan suden tai karhun liikkuvan alueella, niin ihmiset jäävät kotiin. Kumma, että niitä ihmissusia ja ihmiskarhuja pitää kumminkin itse lähteä etsimällä etsimään.

On sellaisia ihme ilmiöitä olemassa kuten esimerkiksi, kiristäminen, painostaminen, riippuvuuden ohjaama käytös, yllätetyksi tuleminen ja tilanteiden eskaloituminen. Empatialla ja hyvällä tunneälyllä varustettu yksilö voi samaistua ja ymmärtää jotain näistä ilman omaa konkreettista kokemustakin, joillekin se taas on aivan täysin mahdotonta (sinä), silloin voi olla jopa parempi etsiä keskustelu johon omat antimet riittää hieman paremmin.

Tuon kaiken voi välttää, sehän tässä avaimena on.

Ei ole kiristämistä, ei painostamista jne. kun ei ensinnäkään lähde etsimään huumeita elämäänsä.

Vierailija
435/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta oli velkaa niin tais saada sitä mitä ansaitsi. Ei se sen kummempaa.

Vierailija
436/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstain käsittelyssä kuultiin, kuinka murhasyytteessä oleva nelikko vietti aikaa Hiirosessa sijaitsevassa asunnossa yhdessä nuoren oululaisnaisen kanssa viime marraskuussa. Kämpässä vedettiin muun muassa amfetamiinia.

Vuonna 1977 syntynyt syytetty kertoi, että naiset alkoivat riidellä aamulla kovaäänisesti puhelimesta, lääkkeistä ja rahoista.

Siellä oli kauhea häslinki, mies sanoi.

Syytetyn mukaan hän puuttui tilanteeseen p

Tilanne meni turhan "raffiksi"

Syytetty kuvaili, kuinka tilanne asunnolla rauhoittui hetkeksi. Mutta sitten vuonna 1982 syntynyt nainen "kilahti" uudelleen ja alkoi etsiä kadonneita lääkkeitä oululaisnaisen hallusta.

Kun jostain löytyi tyhjiä lääkepakkauksia, nainen suuttui entisestään ja löi oululaisnaista. Syytetyn mukaan myös vuonna 1983 syntynyt mies hermostui ja otti oululaisnaisen kaulalta niin sanotun hapetusotteen, jolloin tämä menetti tajuntansa.

Kun hän virkosi, syytetty poistui asunnosta yhdessä vuonna 1990 syntyneen miehen kanssa.

Me lähdettiin pois, kun tilanne meni turhan raffiksi.

Sotkuinen asunto oli siivottu

Syytetyn mukaan kaksikko palasi samaiselle asunnolle illalla. Heidän poissa ollessaan se oli siivottu. Oululaisnaista ei näkynyt missään.

Kun syytetty tiedusteli tämän olinpaikkaa, hänelle näytettiin sohvaa. Syytetty avasin divaaniosan kannen ja löysi sohvan sisältä naisen sidottuna ja huputettuna.

Syytetty sai saksien avulla naisen pään esiin ja näki, että nainen oli kuollut. Tämän jälkeen kaksikko poistui jälleen asunnolta.

Me ei olla tehty mitään, joten ei me aleta lusimaankaan toisten puolesta, mies selitti.

Kun aluesyyttäjä Meri Manner esitti syytetylle toistuvia kysymyksiä kuolleen oululaisnaisen pään ympärillä olleista materiaaleista, syytetty vaikutti kiihtyvän.

Olitko itse paikalla siellä katsomassa, syytetty kysyi vuorostaan syyttäjältä.

En. Siksi minä kysynkin asiaa sinulta, Manner vastasi.

Tässä vaiheessa oikeuden kokoonpanon puheenjohtajana toimiva käräjätuomari puuttui keskusteluun.

Pää kylmänä vaan.

Onko totuus tullut esiin?

Torstai-iltapäivän aikana oikeudenkäynnissä kuultiin myös vuonna 1990 syntyneen miehen käsitys tapahtumista. Hän on henkilö, joka järjesti oululaisnaisen Hiirosen asunnolle Toppilasta.

Myös tämä syytetty kuvaili, kuinka naiset alkoivat riidellä kadonneista lääkkeistä. Syytetyn mukaan hän huomasi, että myös häneltä itseltään oli hävinnyt joitakin satoja euroja käteistä.

Kysyin kovaäänisesti (oululaisnaiselta), ootko vienyt niitä. Hän vastasi, että rahoja ei ole vienyt, mutta lääkkeitä on vienyt.

Syytetyn mukaan vuonna 1982 syntynyt nainen retuutti oululaisnaista ja "heitteli huolella". Syytetty kiistää osallistuneensa itse väkivaltaan miltään osin.

Mä en ole missään vaiheessa koskenutkaan häneen. Mua harmittaa, että totuus ei ole tullut täällä esiin. Se, mitä siellä asunnossa on oikeasti tapahtunut.

"Nyt tais tulla viis vuotta"

Syytetty kuvaili, kuinka he löysivät oululaisnaisen kuolleena asunnosta ja vaativat tähän selitystä asuntoon hänen kanssaan jääneeltä kaksikolta.

Syytetyn mukaan nainen selitti, että "se piti hiljentää".

En ois ikinä voinut noista kahdesta uskoa, että mitään tuommoista tapahtuu, syytetty sanoi oikeudessa.

Syytetyn mukaan nainen oli hysteerinen, kun he puhuivat myöhemmin puhelimessa.

Hän höpötti, että nyt taisi tulla viis vuotta, nyt taisi tulla viis vuotta.

Kyseinen nainen väitti omassa kuulemisvuorossaan keskiviikkona, että hänestä yritetään tehdä yksin syntipukkia. Torstaina kuullut syytetyt olivat päinvastaista mieltä.

Hän yrittää pistää kaiken muiden syyksi, nainen itse halusi hänet lopetettavan "

Vierailija
437/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hoitaisit ulosottoon menneet opintolainat ja asuntolainat samalla lailla? Pankinjohtajan divaanit täynnä raatoja ja sujut?

Vierailija
438/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱

Vierailija
439/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, äidille ja muille läheisille tämä tulee pitemmän päälle olemaan "helpotus". Narkkauksesta pääsee eroon vain promille. Tuskaa ja huolta olisi ollut heille tarjolla pahimmillaan vuosikymmeniä.

Toivottavasti tämä kamaluus saan nuoria järkiinsä ja eivät edes ala tohon hommaan.

Vierailija
440/909 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaiken voi välttää, sehän tässä avaimena on.

Ei ole kiristämistä, ei painostamista jne. kun ei ensinnäkään lähde etsimään huumeita elämäänsä.

No miksi sä olet etsinyt mt-ongelmat elämääsi, eikö olisi olluf mukavampaa elää tervepäisenä?