Hymyilin komealle miehelle ja oma mies näki tilanteen
Oma mies tuli mustasukkaiseksi ja epäili että olenko kiinnostunut tästä komeasta miehestä jolle hymyiin.
No, oikeasti olen kiinnostunut mutta sitä en voinut sanoa.
Nyt mieheni luulee että olen etsimässä toista miestä.
Kommentit (24)
Hohhoijaa. Miksi ei saisi hymyillä? Miehelläsi on huono itsetunto, mikä onkin taas monella tavalla huono juttu. N
Miehesi, mikäli häntä edes on, on nolo.
Olet kiinnostunut, kirjoitit. Mies kuvittelee, että haluat vaihtaa hänet toiseen. Arvaa siis oikein. Myönnä vain tämä itsellesi!
Pitäisi hälytyskellojen soida jos ei saa edes olla ystävällinen ja hymyillä toisille ihmisille.
Joo joo. Pyydä äitiäsi pyyhkimään sun pylly. Tule isompana kertomaan keksittyjä stooreja.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi hälytyskellojen soida jos ei saa edes olla ystävällinen ja hymyillä toisille ihmisille.
Niinpä. Kerroin että mun tapa on hymyillä ihmisille. Tietysti hymyilin myös siksi kun mies on komea.
Tein virheen kun hymyilin niin että mieheni näki tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet kiinnostunut, kirjoitit. Mies kuvittelee, että haluat vaihtaa hänet toiseen. Arvaa siis oikein. Myönnä vain tämä itsellesi!
Myönnän kyllä, mutta en miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kerroin että mun tapa on hymyillä ihmisille. Tietysti hymyilin myös siksi kun mies on komea.
Etkö edes tajua, mikä tuossa on pielessä? Mutta provohan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ettekö miehesi kanssa tunne toisianne lainkaan? Ihme lätinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein virheen kun hymyilin niin että mieheni näki tilanteen.Siis ettekö miehesi kanssa tunne toisianne lainkaan? Ihme lätinää.
Tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi, mikäli häntä edes on, on nolo.
Myönsi mustasukkaisuutensa.
Oma vaimoni nyt upea kypsä 50. Ja on koko ikänsä kääntänyt miesten päitä ja kääntää edelleen. Välillä huomaan, että hymyilee takaisin. Olen kokenut vain ylpeyttä, että hän on valinnut minut. Ps 30v naimissa
Olisitko myös antanut sille vit..ua ?
Miehen flirttailevat hymyt toisille naisille sinun ollessa vieressä on ok eikä tule paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Miehen flirttailevat hymyt toisille naisille sinun ollessa vieressä on ok eikä tule paha mieli?
On ok. Sitä tapahtuu niin harvoin. Hymyt ovat sallittuja. Eri
Kateus on maailman tyhmimpiä tunteita.