Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko polttanut ikinä sikaria?

Vierailija
29.09.2023 |

Kertokaa tilanne, jossa poltitte ja poltatteko tupakkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/6 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä polttanut tupakkaa, mutta sikareita olen polttanut useamman. Veljien häissä poltin, jalkapalloseuran menestyksen myötä (penkkiurheilua), kolmen kirjan (mangan) aikana olen polttanut viimeisen volyymin aikana, yhden animen aikana poltin ihan fiilistelyn vuoksi, ei ollut juhla tai mikään kuten nuo muut kerrat ja Tokion yössä olen pariin kertaan polttanut. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, mutta kun oli mahdollisuus kokeilla aitoa kuubalaista sikaria. Oli muuten yllättävän "pehmeä" maku..

Vierailija
4/6 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule useasti, kun varakas(miljonääri) exäni ja lasteni isä niitä hankki. Oltiin yhdessä melkein kakskyt vuotta, että sinä aikana useasti. Sen eron jälkeen en oo enää polttanut. Aikuiset lapset varsinkin poika tykkää polttaa.l

Vierailija
5/6 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole polttanut. Tupakkaakin peräti yhden kerran.

Vierailija
6/6 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuubalaisia on tullut polteltua joskus aikoinaan paljonkin. Vielä siihen aikaan, kun baarissa sai polttaa, niin pienimuotoinen sikariharrastus oli helppoa. Nyt oikeastaan sitä voi harrastaa tyynellä kesäilmalla omalla terassilla. Mulla on humidori ja aikoinaan tilasin sikareita laatikon kaksi vuodessa Espanjasta.

Ehkä tyyppillisimmin aikoinaan varmaan miehet poltti varpajaisissa. Minun kaverit on lapsensa saaneet lähemmäs 20 vuotta sitten, joten en tiedä, vieläkö nykypolven varpajaisissa poltetaan sikareita.

Tupakkaa en ole koskaan polttanut. Kerran kokeillut ja jäi siihen.