Piiri pieni pyörii: Nina Ingelius on Esko Eerikäisen exä ja Martinan entinen kaveri, Tero Ingelius on Petri Tykän entinen bisneskumppani
Oli kuulemma jättänyt laskut maksamatta Petri Tykälle. Harmi, ettei Petri kirjoittanut AVOINTA KIRJETTÄ myös Tero Ingeliukselle. Sinä Tero Ingelius, jolta yritin vuosia periä saatavia, ja jonka kanssa en enää ole missään väleissä...
"Tällaisia ovat miljoonavelat keränneen Grand Designs -Teron bisnekset Petri Tykällä ikäviä kokemuksia"
Kommentit (45)
Jokohan tämä soppa olisi jo jäähtynyt ja voisivat luikkia takaisin Suomeen vähin äänin?
Vierailija kirjoitti:
Näitä muiden rahoilla eläviä on ihan kaikissa sosiaaliluokissa ja maissa.
olen seurannut 30 v Espanjassa porsastelleita naisia ja myös miehiä. Verot jätetty maksamatta Suomessa ja jätetty maksamatta Espanjassa ja kun nyt tietokoneajassa on vaikeempaa niin ulistaan, että enhän mä oo tehnyt mitään väärin ja mistä mä nyt revin rahat maksuun.
Minä sain hepulin aiemmin, kun näistä "Espanjan työkyvyttömyyseläkeläisistä ja veropakolaisista ja pikkurikollisista" puhuttiin. Tunsinhan monta kivaa ihmistä Aurinkorannikolla ja minä puolustelin heitä sanomalla, että ainakin kaikki minun tuntemani on ihan normaaleja, tavallisia eläkeläisiä, sairaseläkeläisiä tai sitten myös vapaaherroja/herrattaria, joiden perintörahat mahdollistavat hyvän elämän. Kyllähän sitä joskus tuli mietittyä, miksi me, kaksi ihan tavallista, ei huonosti ansainneet mutta ei myöskään rikkaat emme olisi saaneet venytettyä pennejämme siihen mihin nuo kaverit.
Ja sitten kupla puhkesi. Varmaan 80 prosenttia näistä "kavereistamme" olivat juuri niitä joista kirjoitat: muiden rahoilla elävät (= todellisten veronmaksajien kustannuksella elävät), väärin perustein sairasläkkeellä olevat (kun saivat työkyvyttömyyspäätöksen niin ekun vaan kohti etelää ja tekemään vaikka mitä, mihin eivät Suomessa enää kyenneet masennuksineen tai muulla vastaavilla diagnooseilla), dementoituvia leskiä hyväskikäyttäviä manipuloijia jne jne jne.
eiköhän ne rahat menneet näiden kahden huijarin taskuun, taloa rakennettiin velaksi
Näähän meni Euroopan kautta. Ninalta tuli instaan kuvia Italiasta. Hänellä on toimiva insta tili, joka on nykyisin yksityinen.
Pitäisikö olla joku wt seiska-addikti, että tuntisi edes osan noista keitä sitten ovatkaan?