Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki tunkevat Espanjaan?

Vierailija
29.09.2023 |

Mikseivät ihmiset muuta myös muualle etelään? Kreikkaan, Italiaan, Portugaliin ja Bulgariaan. Bulgariasta saa pienen kaksion Mustanmeren rannalta 30 000 eurolla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgariaan nyt ei kukaan halua, mutta Kreikkaan on tarkoitus muuttaa osittain.

Vierailija
2/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Kreikassa, joten ihan kaikki eivät tunge Espanjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluja?

Vierailija
4/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgariaan nyt ei kukaan halua, mutta Kreikkaan on tarkoitus muuttaa osittain.

Siellä on paljon venäläisiä naisia. Mitä enemmän venäläisiä naisia on lomakohteessa, sitä parempi paikka se on.

Vierailija
5/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt minne tahansa Espanjaankaan, mutta siellä on kaikki toimivaa ja länsimaista. Kuka nyt jonnekin ambomaahan haluaa? Italia kyllä kelpaisi oikein hyvin myös mulle. Sielläkin riippuu ihan paikasta.

Vierailija
6/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja pitää päästä toisten junttien seuraan. Luulis jos maata vaihtaa vaihtais seuraaakin.

Vierailija
7/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin paikkaan missä tarvis nähdä yhtään pullo*erse suomalaista ryyppäämässä.

Vierailija
8/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on jo valmiiksi suomalaisia yrityksiä ja palveluita, asiointi on helppoa ja kieli suhteellisen helppo oppia. Hyvä ilmasto ja lennot kohtuuhintaisia.

Vierailija
9/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin paikkaan missä tarvis nähdä yhtään pullo*erse suomalaista ryyppäämässä.

Muuta ihmeessä. Ei sua kukaan jää kaipaamaan.

Vierailija
10/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgariassa on rikosriski suurehko, se on idässä lähellä sota-aluetta. Kreikka on tukahduttavan kuuma suuren osan vuodesta, vaikka on kaunis meri? Italiassa on mafia ja miljoonia ihmisiä. Portugalissa byrokratia on kuulemma vaikeaa ja mitä jos joku kyllästyy asumaan siellä. Espanjasta pääsee helpommin Irlantiin, Usaan ja Suomeen? Iso kaupunki ei ole ehkä miellyttävä Espanjassa tai tuuleton kohta. Kastautumaan pitäisi päästä ja tuulla..? Kreikka koetaan enemmän lomakohteeksi, haiseva kalasatama ei ole kiva arkena..? Merisiilit ja lilluvat merieläimet?

Vierailija
11/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klimat och beskattning är rätt avgörande i dessa fall. Varken Italien eller Portugal är varma under vintern. Min gissning är att dessa saker är rätt avgörande.

Vierailija
12/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa muuttaa sinne, missä tiedetään asioiden toimivan. Kaikki eivät halua ottaa itse selvää asioista vaan menevät virran mukana. Se heille suotakoon. Kielikin voi vaikuttaa. Moni osaa espanjaa edes jonkun verran. Kreikkaa, bulgariaa tai kroatiaa harvempi osaa tai edes vaivautuu opettelemaan.

Portugalissa ainakin asuu suomalaisia. Samoin Turkissa ja jopa Marokossa. Ei kaikki mene lehtiin huutelemaan, että tällaista meillä.

Vierailija
13/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgariassa on rikosriski suurehko, se on idässä lähellä sota-aluetta. Kreikka on tukahduttavan kuuma suuren osan vuodesta, vaikka on kaunis meri? Italiassa on mafia ja miljoonia ihmisiä. Portugalissa byrokratia on kuulemma vaikeaa ja mitä jos joku kyllästyy asumaan siellä. Espanjasta pääsee helpommin Irlantiin, Usaan ja Suomeen? Iso kaupunki ei ole ehkä miellyttävä Espanjassa tai tuuleton kohta. Kastautumaan pitäisi päästä ja tuulla..? Kreikka koetaan enemmän lomakohteeksi, haiseva kalasatama ei ole kiva arkena..? Merisiilit ja lilluvat merieläimet?

Mitä höpötystä tää on? 

Vierailija
14/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikalla ja Bulgarialla on melkein yhtä p a s k a naapuri kuin meillä.

Vierailija
15/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tunge, olen menossa Kreikkaan lokakuussa seitsämännen kerran:) Yhden kerran käynyt espanjassa, kanarialla, ei ikinä enään.

Vierailija
16/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Olen Italiassa tälläkin hetkellä

Vierailija
17/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tunge, olen menossa Kreikkaan lokakuussa seitsämännen kerran:) Yhden kerran käynyt espanjassa, kanarialla, ei ikinä enään.

Aloituksessa puhutaan muuttamisesta eikä lomamatkoista.

Vierailija
18/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn Suomessa, mutta itänaapurin läheisyys oksettaa.

Olin onnellinen lomalla Portugalissa ja Irlannissa, kun rysylä oli kaukana

Vierailija
19/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Espanja on kuuma pätsi suurimman osan vuodesta. En tykkäisi yhtään, vaikka pidän espanjalaisesta ruuasta. Tanskaan tai Puolaan voisin muuttaa. Nekin ovat Suomea paljon etelämpänä, ja kulttuuriltaan lähempänä.

Vierailija
20/25 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhutaan muuttamisesta eikä lomamatkoista.

No mä olen puoliksi muuttanut. Kunhan mies päösee eläkkeelle ei enää palata Suomeen

16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä