Mitä tarjoaisin mustapapu-bataattipadan kanssa?
Ajattelin tehdä huomenna mustapapu-bataattivuokaa ruoaksi. Resepti on aiemmin testattu ja maukkaaksi todettu, mutta ei erityisen täyttävä. Onko ideoita, mitä tarjota tämän lisänä?
Kommentit (21)
Riittävästi juotavaa. Joku kevyt ranskalainen viini, vaikkapa La Sol. Vitsi varastettu Jarlalta.
Tuore itsetehty tai leipomon leipä, esim foccaccia voisi sopia kylkeen. Jos tekisin tuota isommalle porukalle, ehdottomasti vähintään tuplaisin reseptin ja ainakin laittaisin papuja paljon enemmän! Vain yksi tetra papuja on ihan liian vähän usealle hengelle, ei ihme jos jää nälkä. Itse olen ollut pitkään vegaanina ja mitoitan aina pavut/linssit niin että jokaiselle syöjälle on reilusti, usein sekasyöjät laittavat kasviproteiinia liian vähän ja sitten ihmetellään kun jää nälkä. Esim. neljälle hengelle laittaisin tuohon bataattivuokaan kolme tetraa mustapapuja.
Säilykepavuista saakin varsinaista herkkua.
Laita lihaa joukkoon, niin alkaa täyttämään.
Korvikkeilla on turha yrittää proteiinin alkuperäistarkoistusta.
Miksi tällaiset aloitukset kutsuvat kaikki ääliöt kommentoimaan?
kaljaa miehelle ja pildeä sitte illemmalla.
ääliöaloittaja ei osaa itse googlata ruokavinkkejä, joten saa sitten ääliöehdotuksia
Kumpaa nyt sitten teet? Otsikossa pata, tekstissä vuoka?
Vierailija kirjoitti:
Laita lihaa joukkoon, niin alkaa täyttämään.
Korvikkeilla on turha yrittää proteiinin alkuperäistarkoistusta.
Pavut ei ole mitään korviketta.
Mitä tarjosit silloin kun resepti todettiin hyväksi?
Heitä koko moska biojätteisiin ja tee kunnon ruokaa.
Valkopapu-perunasalaattia ja piimää
Laittaisin enemmän papuja ja tarjoaisin focaccian kanssa (samaa välimerellistä makumaailmaa). Lisäkkeenä riisiä ja tuoreita kasviksia, kun nyt vielä ne ovat sesongissa.
MInä söin just samantyyppistä ja söin sen basmatiriisin kanssa. Ilman sitä liian kevyttä.
Oksennusämpärin.