Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=== Tontut 06 vko 52===

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin jo yhden viestin teille, mutta salakavalasti se vain katosi johonkin..!

Kiitos kaikille sympatioista, esikoinen voi jo paremmin. Eilen oli ensimmäinen oksentamaton päivä ja ruoka alkoi " maittamamaan" . En tiedä olenko jo ihan harhainen, mutta nyt päiväunille mennessä otsa tuntui vähän lämpimältä. Hitto, jos tässä nyt vielä jokin kuumekin iskee, en enää jaksais. Toivottavasti oli vain omaa harhaani.

Minä myös liputan lasten ROKOTTEIDEN puolesta. Rotavirusta vastaan ei tullut rokotettua, mutta vesirokkoa kylläkin ennen päiväkodin aloittamista. Jos uusi vauva on tullakseen, niin hänellekin antaisin kyllä kaikki mahdolliset. Päiväkodista meille ainakin on tullut nyt kaikki mahdolliset taudit, tosin ei sitä vesirokkoa.

Arvatkaapas mitä? Täti kaahasi kyläilemään muutama tunti sitten, osasin kyllä odottaakin. Tästä sitten alkaa uusi kierto ja uusi yritys! Edelliset kierronpituudet ovat olleet 28, 29, 31 ja nyt 27. Näillä siis mennään, mutta en taida silti tikuttelemaan alkaa.. Tädin tulossa oli ainakin se hyvä puoli, että voi rauhassa drinksutella Uuden Vuoden aattona.

Vierailija
22/26 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä!

Mulla on tänään ollu alavatsa " pinkeän" tuntuinen eli jotain tuntuis tapahtuvan. Mikä vaan on parempi kuin tää epätietoisuus missä oikein mennään. Varmaan siis seuraavaks kaartaa meille se täti-ihminen..

Olen tänään katselut äkkilähtöjä netistä. Mies pitää tän vuoden loput vapaat tossa tammikuun puolivälissä. Mulla oli määräaikaisen viimeinen päivä tänään joten nyt olis aikaa vaikka lähteä häämatkalle. Tarjonta on vaan huono: pelkkää Kanariaa. Onkos tontuista kukaan ollut tammikuussa siellä suunnalla? Onko toivottoman kylmä aika mennä sinne?? Iltapäivällä olis ollu vielä yks Kuuba mut mun vanhemat kävi kahvilla ja sillä aikaa se meni! PÖH!

Mannarii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan pinion taas etusivulle!!

Frankie:minä en ole koskaan ollu kanarialla, mut mun isovanhemmat luuhastaa siellä harvase vuosi, ja ovat kovasti kehuneet!!

Voi, kun minäkin joskus vielä pääsisin sinne jonnekin lomalle...hmm, sit joskus kun lapset on isoja:) tuleekohan sitä päivää koskaan!! Meinaatteko ottaa esikon mukaan?

).(kp 21 ja edelleen tisut kovasti kipeet ja turvonneet, samaten masu:( miten kauan tämä ovulaatio oikein jatkuu, vai oisko tämä jotain muuta...sain ihan hirvittävän migreenikohtauksenkin päivällä, kyllä mun hormoneissa nyt jotakin tapahtuu!!

taitaa kaikki olla jossain uutta vuotta vastaanottamassa, kun on niin hiljaista!!

Kirjoittelemisiin!!

nonulikp21

Vierailija
24/26 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei missä kaikki oikein on, ei ole kiva täällä yksinään löpistä!!

Kp22 ja tissit edelleen todella kipeät, mut masun nippailut on sentään jo häipyneet, yöllä iski taas migreenikohtaus ja sama peli taas aamulla, kun noustiin tytön kanssa ylös. Nyt on jo hyvä olo, joskin silmämunia ei voi vieläkään paljon käännellä...hmm, toivottavasti mun masussa nyt jotain on tapahtumassa, kun näin pukkaa näitä kohtauksiakin!! Toivossa on jälleen siis hyvä elellä:))

Tulkaa jo hei takasin sieltä missä sitten olettekin, mun on ikävä teitä tonttuja:))

Vierailija
25/26 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Höpistään me sit vaikka kahdestaan kun ei muitakaan näy?!

Hei Nonuli toi migreenihän vois olla raskausoire! Varmaan tekis mieli testata vai mitä? No ei varmaan kuitenkaan vielä näkyis mitään. Onko sulla ollu mitään kiinnittymiskipuja tms?? Mulla oli aikoinaan tosta nuoremmasta niin pahat tuskat etten pystyny lähtemään Naisten kympille (vaik olin maksanu sen jne). Menin oikee päivystykseen sen kivun kanssa kun pelkäsin että on kohdunulkoinen. Siellä sit tehtiin kaksi (!!) sisätutkimusta ja lähete papaan !!! Papaa ei mun käsittääksen sais ees tehdä alkuraskaudessa ettei tule keskenmenoa! No poitsu pysyi sisällä. Ja labratuloksissa ei löytyny mitään. Edes rt ei ollu positiivinen. N kaks viikkoa tosta oli testikin sitte plussaa.

Tämän päivän ).( tilanne se että kiertopäiviä alkaa olemaan ehkä noin 50 tai jotain. Olen ollu pahalla päällä mut muuten ei yhäkään mitään tuntemuksia.

Matkasuunnitelmista viä sen verran että tarjonta tossa kuun puolivälissä on tosiaan pelkää Kanariaa. En kyllä sen kauemmas jaksais istuakkaa lentokoneessa. Kuuskin tuntia on paljon! Niin että kai me sitte sinne lähdetään. Mut varaus on vielä tekemättä. Mies puhui et jos mentäiskin vasta toukokuussa kun sillä on silloin kesäloma. Muuten hyvä idea mut entäs jos olenkin silloin jo paksuna...

Tulkaa tontut takaisin!!

Ainii: hyvää loppuvuotta kaikille ja plussatuulista uutta vuotta-07!!

Mannarii

Vierailija
26/26 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sinä mannarii olet mun kanssa täällä!! juu onhan se varmasti joku oire se migreenikin, mulla nimittäin oli se esikoisenkin kanssa paha siinä alkutaipaleella ja sitte heti syntymän jälkeen. eli, kai se jotenkin noihin hormoneihin liittyvää on!! ja tissit on todella todella kipeät!! joo, kyllä tekee mieli kokoajan testailla, mut nyt ei siinä ole vielä mitään järjenpoikasta, kun oviksesta on vasta kolme/neljä päivää!! testejä tuli tilattua oikeen kaheksan kappaletta tälläkertaa, minä kun sit testailen hartaudella:)) Mut niin tonttu en kyl ole, et vielä testaisin, kun ei ole vielä mahdollista näkyä!! Mut aivan varmasti, kun itseni tiedän niin ens perjantaina jo testaan;) vaikka ei siinä vielä olisikaan mitään järkeä, mut jos se acon kerran näyttää jo aikasessa vaiheessa, ni kai siellä sit vois " vahingossa" jotain näkyäkin;) toivossa, taas kerran, on hyvä elää:)) Niinkun laskin, et jos ovulaatio oli n.20pvä, ni kierron pitäisi olla 36pvän mittanen! mut, kun taas itseni tunnen, ni kierron pituus voi olla aivan mitä vain:( hmm... ei näitä sais taas näin paljon pohdiskella. niistä kiinnittymiskivuista kyselit... en oikein osaa sanoa, kun tuntuu, että tuo masu on muutenkin ihan turpea ja jotenkin arka, siis muustakin kun ylensyömisestä:) en mä taida osata tutkiskella sitä asiaa itsessäni, vaikka kovin kuulostelen jokahetki kroppaani:) ajattelin myös, et jos ei tässä kierrossa tärppää, ni taitaa olaa parasta pitää tauko pinoilussa, kun tuntuu, että tämän kautta sitä vaan kokoajan laskee päiviä ja ovulaatioita ja kaikkea. tällasista mulla ei ollu mitään hajua, kun esikoista työstettiin... ja taas kerran päästään tuohon stressailu asiaan:(

noh, katsotaan nyt mitä tuleman pitää, tämähän on vasta toinen kierto!

kirjoitellaan ,nyt pitää mennä esikkoa paijailemaan!!

nonulikp23, (jos oikein muistan)