Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUOLUKOIDEN TORSTAI TARINAT

29.12.2005 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta2]ihana idea se vauvalaatikko, ostan jonkun ihanan ja sellaisen josta tietysti näkee läpi, jotta voin aina kaappiin/ sängyn alle kurkistaessa nähdä kaikki ihanat tavarat. Vielä en varsinaisesti ole ostanut mitään, ainoastaan tehnyt sisältöä sinne laatikkoon¿

Madamenkin ennustus tuli jo[/color] [color=dodgerblue]pojan joulukuussa v. 2008,[/color] [color=deeppink]tytön huhtikuussa v. 2010, tytön heinäkuussa v. 2012 ja tytön huhtikuussa v. 2014[/color]

[color=magenta2]siinä on yksi lapsi vähemmän kuin ellin ennustuksessa ja eka kaksi vuotta myöhemmin, mutta samassa kuussa¿

Kiitos kaikille ihanille haleista ja ihanista sanoista, eiköhän tässä jakseta taas muutama päivä ilman itkuja..vauvakuume on vakava tauti eikä sille ole kuin yksi hyvä loppu, kaikki muu on vaan kärsimystä, jos mies rakastaisi tarpeeksi, hän kyllä ymmärtäisi tämän...ehkä (en tiedä miten miehen putkiaivot sopii siihen)

vielä kaksi työpäivää pitää jaksaa, sitten reilu viikko lomaa ja sitten ankaraa opiskelua puoli vuotta...sitten lomaa...opiskelua... pöh!

täällä on muuten tosi kylmä. mutta ihanaa, kun on lunta ja paljon. Olen niin kyllästynyt Turkuun, sen tyhmhään ilmaan, sateeseen, jäähän, loskaan.... onneksi se on vaan opiskelukaupunki, ja en ole juuri nyt siellä!

taidan pyöriä täällä koko päivän (ainakin neljään), ei ole töissä kivaa...

I L O I S TA T O R S T A I T A !!!!!!!!!!!!!!

ilona[/color]

Vierailija
2/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]VAUNUNOSTAJAN MUISTILISTA

Oletko käynyt HUVITUTIN sivuilla katselemassa kaikkea... jos et, niin tässä ainakin vaununostajan muistilista, seillä on paljon vaunuvertailujakin (vauvan tavarat osiossa)

Työntöaisa

Onko työntökorkeus säädettävissä? Onko aisa sopivalla kohdalla, saako siitä hyvän otteen ja onko se miellyttävän tuntuinen? Onko työntösuunta vaihdettavissa? Testaa työntötuntuma lastaamalla vaunuihin useamman kilon lasti tavaraa.

Turvavyöt

Onko vaunuissa kiinteät turvavyöt tai tukevat valjaskoukut?

Renkaat / Pyörät

Sopivatko renkaat siihen maastoon, jossa vaunuja tullaan käyttämään? Tarvitaanko isot ja leveät pyörät, joilla voi liikkua myös lumessa ja metsäpoluilla? Pitääkö menopelien kääntyillä näppärästi ahtaissakin paikoissa? Voiko regastyyppiä halutessaan vaihtaa? Saako varapyöriä hankittua yksittäin?

Lisävarusteet

Mitä lisävarusteita vaunuihin saa, mitä voi tinkiä mukaan jo ostohetkellä? Kuinka kauan vaunujen kuosia olevia varusteita on saatavana? Voiko vaunuihin kiinnittää sisaristuimen tai seisomalaudan?

Kuomu

Miten hyvin kuomu suojaa sateelta ja tuulelta? Onko kuomun sisällä päänsuoja? Miten kuomu taittuu kokoon tai avataan?

Kangasosat

Saako kankaat irroitettua pesuun? Millaista pesua kankaat kestävät? Tuntuuko materiaali laadukkaalta? Ovatko materiaalit myrkyttömiä? Miellyttääkö kuosi?

Kokoaminen / Kiinnitykset

Miten vaunut taitetaan kokoon? Miten pieneen tilaan vaunut menevät?Mahtuvatko vaunut perheen autoon vaivatta? Miten toimivat irto-osien kiinnitysmekanismit?

Vaunukoppa / Istuinosa

Miten tilava vaunukoppa on? Miten mukavasti ja turvallinen koppaa on kantaa? Saako istuimen suuntaa vaihdettua? Saako istuimen selkänojaa säädettyä eri asentoihin?

Tavarakori

Miten tilava kori on? Miten paljon tilaa jää korkeussuunnassa korin pohjan ja vaunun pohjan väliin? Miten helppo koriin on saada isoja ostoksia? Millainen painorajoitus korissa on? Miten tukeava kori on ja miten hyvin se on kiinnitetty vaunuihin?

Jarrut

Tuntuvatko jarrut tukevilta? Miten kestävältä jarrumekanismi näyttää?

Runko

Millaisia runkomateriaaleja tai värivaihtoehtoja on saatavilla? Tutki työn laatua. Tarkista jousitus.

Turvallisuus

Millaiset turvalukitukset vaunuissa on? Miten tasapainoisilta vaunut vaikuttavat? Onko vaunuissa kiinteitä heijastimia?

ilona[/color]

[color=deeppink]PS. ja kaikille muille, siellä on mahdottoman ihania synnytyskertomuksia (jos siis haluaa kiusta itseään ja itkeä...)[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liikaa on aina liikaa, eipäs tosiaan auta murhehtia muitten asioita. Miten onko tänään krapulaa?

MERINEITO: täytyy vaan toivoa ja uskoa että häitten jälkeen te aloitatte tuplaamisen ja sit ootkin jo raskaana ja sulla IIIISO maha ens jouluna! Sit varmaan joulututtaa, vai mitä?? *Jaksuhali* En kyllä minäkään ymmärrä joulusta sitä että ruuat tehhään yms sellaista vain sen vuoksi kun on tapana, ei joulu oo joulua jos paha mieli koko ajan. Itse päätin oman jouluni jälkeen etten enää käy missään sukulais-juhlissa ainakaan vähään aikaan, toivottovasti pitkään aikaan..

ILONALLE: kivaa kun sulla alkaa lomaa! Koeta nyt jaksaa nää viim päivät. Ehkä se piristää.. Mitä ajot tehdä?

Mä lähen kohta siskon luo syömään kinkkua, kun sitä olikin niin paljon. Mies saa seurustella sen tytön kanssa, katsotaan miten pikkuruinen sieluni sen taas kestää ja itketäänkö taas loppupäivä. Sieltä sit suoraan töihin :/

-galtsu-

Vierailija
4/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]GALTSU: Jaa, ainakin nukun lomalla joka päivä pitkään, en aio pedata sänkyä mikään aamu, oikeastaan en aio tehdä mitään mitä tavallisesti. Alennusmyynneissä pitäisi varmaan käydä, mutta kun en oikein tarvitse mitään. Toisaalta sitä vois ottaa jonkun äkkilähdön jonnekin lämpimään ja aurinkoiseen miehen kanssa, kun on samaan aikaan lomaakin, vaikka Italiaan... mutta kun niistä äkkilähtöjen hotelleista ei oikein tiedä, kun en halua mihinkään huonoon... tulee vaan paha mieli. Madeirallekin olis taas kiva mennä. JOsko se aurinko polttaisi miehen pään höpöksi ja sitten suostuisi vauvaan. Tai sitten säästetään ja ollaan kotona, ikävämpi vaihtoehto, mutta sitten vois mennä ensi syksynä jollekin paremmalle matkalle kun gradukin on valmis.

ilona[/color]

Vierailija
5/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi mä repesin tolle " JOsko se aurinko polttaisi miehen pään höpöksi ja sitten suostuisi vauvaan" ;o) Kyllä molemmat vaihtoehdot kuulosti mun korvaan mukavilta. Itse en oo koskaan käynyt missään euroopan etelä-maassa ja musta sekin olis ihanaa, jos olis vaan sitä lomaa.. Ja samaa toivoisin totiseti kuin mitä säkin ;o) Ja alennusmyynneistähän löytyy melkein aina " sen minkä tartte" kun ettii, tai ainakin mun kohalla.. :/ Olenkohan mä kauhea materialisti.. Mutta onhan sekin ihanaa kun saa vaan nukkua ja tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
6/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tilattiin [b]vaunut, kaukalo[/b] ja samalla sitten [b]pinnasängynsuoja[/b], kun oli tarjouksessa! Jeeeeeee, nyt ei stressaa enää niin kauheena, kun osa tavaroista on hankittu. Voi kun ne vielä ois hyvät! Sain kuin sainkin miehelle jankattua päähän, ettei ostettas niitä kalleimpia malleja. Meillä kun niitä vaunuja ei saa tänne sisälle turvaan, vaan säilytys tapahtuu rapussa. Ei siis mitään järkeä ostaa tosi kalliita sinne varastettavaksi! Kuvauksen perusteella meidän haberkornit on laadukkaat ja kaikinpuolin muutenkin turvalliset ja hyvöt.

Tänään pitäis soittaa siitä koalasta sitten. Siitä kun on tarjous vain tän vuoden loppuun, niin pitää ostaa äkkiä. Koala + siihen sopiva Sunny-petari yhteensä 75e.

Sain muuten eilen äippärahapäätöksenki ja se oli sitä mitä ajateltiinki. Tulothan tässä tippuu, mutta ei hiasta. Miehen palkalla me ollaan ennenki " eletty" , joten mun tienestit on aina vaan extraa.

Mulla on muuten alkanu tuleen niitä loppuraskauden " vaivoja" . Nimittäin tuo yöllinen hikoilu. Saatan herätä ihan läpimärkänä... ei kivaa. Mutta sehän ennakoi vaan sitä, et Tuutti on kohta kotona. Kaikki siis kestetään kuin nainen ;)

[color=rosybrown]ILONALLE kiitos vaunuvinkeistä. Kaikki näyttäs olevan kohdallaan meidän tulevissa vaunuissa :) En muuten puusilmänä löytänyt tuolta huvitutista niitä vaunuvertailuja... *pyyhkii rähmät silmistä*

Nyt alan soitteleen siitä Koalasta, JJ 34+2 + TuuttiKuutti♥

Vierailija
7/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/kulkuv.html

[color=deeppink]ja sivun oikeassa reunassa on TUOTEARVIOT, siellä joistakin vaunuista arvioita.... :)[/color]

Vierailija
8/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ilonalle [/b9 on ollut ahkera ja jakanut meille vaunutietoutta.

[b] JJ:lle[/b] onnittelut vauvatarvike hankintojen johdosta! :)

Helpottaa varmasti kummasti kun hankinnat tehty.

Saitko koalasängyn ?

[b]Galtsu:[/b] Saapa nähdä onko mulla jo silloin iso massu vai ei.

Ei tuosta miehestä oikein vielä ole selvinnyt että koska se tuplailu alkaa. Mä olen antanut ohjeeksi että noin kuukautta ennen pitäää kertoa, jotta ehdin poistattaa kierukan, mies sitten laajensi tuon 3 kk ennen. Tosin sanoin mä senkin, että saa kertoa vaikka hetikin... Saapa sitten nähdä. Ja toisaalta riippuus sitten että miten tosissaan tähdätään siihen tammivauvaan....

Mulla on tänään [b] marttailupäivä [/b] aion yrittää lankojen värjäämistä kool aidilla saapi nähdä tulee siitä mitään...

Mies tuossa joku aika sitten pyysi mua kutomaan hänelle villasukat. No tietenkin mä kyselin että minkälaiset ja minkäväriset jne, Mies sitten vaan totesi, että sellaiset mitä lankaa läytyy varastosta. (Juu kävin eilen lankakaupassa ja nyt mun varastosta löytyy sopivaa lankaa :) )

Vierailija
9/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Tuli mieleen tuosta MERINEIDON sukan kutomisesta, että mähän en siis oo omalle ukolle kutonu sukkia vielä. Ajattelin aina ettei se tartte kun sillä on kummitädin jne. kutomia sukkia muutamat. En siis koskaan edes tajunnu kysellä haluisko se, et kutosin sille sukat. Nooh, sitten kun kudoin vähän aikaa sitten sille sen myssyn, niin voi pojat kun se oli onnessaan. Vaikka onhan sillä nuita pipoja. Mutta vissiin se on sitten tärkeää, et saa jotain oman emännän kutomaakin :) Oon siis aatellu kutoa sille jossain välissä ne villasukatki, kun kuitenki se sellaset haluaa ;) Ne miehet, ne miehet.. :)

MERINEITO: Kuulostaa mielenkiintoselta tuo langan värjäys! Ootko mistä saanu idean? Oispa ihanaa kutoa omalle vauvalle jotain itse värjäämästä langasta!

En soittanu vielä Koalasta... olin kamala ja laitoin miehen soittaan ;) Aattelin et helpompi niin, kun se voi sopia heti sitten sängyn hakemisesta jne. Toivottavasti se sitten muistaa työn lomassa soittaa.

ILONALLE: Kiitosta! Nyt löysin ne vertailut! *blondi* Meidän vaunuja siellä ei vaan ollu, mutta ehkä kirjottelen sitte ite kokemuksiani sinne :)

Alkasko silitteleen loput Tuutin vaatteet...?

ps. Jos jollakulla on tiedossa täällä netissä myytävä hyvä vauvan ensihaalari, niin saa ilmottaa. Mä en shoppailukierroksellani löytäny mieluista! H&M:llä ois ollu kiva beige, mutta kokona vaan 50cm ja sitten 70cm...mä haluisin 62cm. tai 56cm...

Vierailija
10/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Täällä on meneillään hiukka myöhäinen aamupala...

Enkö tosiaankaan eilen päiväsaikaan tänne kirjotellu... lukemassa kyllä kävin... outoa.

[b]Hannele:[/b] Mä olin kans mun entisen poikaystävän kanssa oikee tyranni kun se poltti välillä tupakkaa. Juhlinnoissa joskus poltteli ja intissä varmaan kokoajan mutta siellähän en ollu vahtimassa... Kerran möksäsin sille tosi pitkään ku yhen röökin poltti " ihan muuten vaan" . Mutta sellasta se on kun on jotain tosissaan vastaan.

[b]Piips:[/b]Mulla on ihan tavallinen valkonen laatikko, johon ensin sattumalta heitin nuo vauvanvaatteet ja sitten vasta tajusin, että siinähän on hyvä vauvantarvikeboksi =) Nyt sieltä löytyy pari ostettua vaatetta (body ja samettihousut), itsetehdyt paita, villapusero, potkupuku, pipo, sukat ja yksi löytöpaita. Ja lisää vaan tekis mieli saada, sitten kun sinne aleihin saan itteni raahattua, kattelen siellä varmaan eniten vauvapuolia, kun en itelleni varsinaisesti mitää tarvi.~Niin ja vielä miehelle vaatteiden esittelystä; päätän aina ensin että en näytä enkä kerro, mutta en voi olla esittelemättä kun ne on niin ihania. Ei ole onneks mies suuttunu..

[b]Golda[/b]: Ei haittaa nuo " oharit" , enhän itekää netis ollu ekayönä.. Meil oli tosi rauhalliset yöt... =)

[b]Lillis[/b]: Hirveästi plussasäteitä töiden karkottamiseksi!!!! +++++ Mä just eilen illalla elin kuvitelmamaailmassani ja aattelin että sitten kun on se esikoinen ja oisin vaavilomalla, ja sitten kun lopettaisin imetyksen tulisin HETI raskaaks uudelleen. Niinpä saisin kaks mammalomaa peräkkäin ;)

[b]Ilonalle[/b]: Minä myös selailen noita muita puolia... Vauvapuolella tosin puhutaan jo enemmän niiistä arjen pulmista, jotka nyt tuntuu niiin ihkuilta =o) Toivotaan että ennustus pätee!!! dbdbdbdbdbd

[b]Galtsu[/b]: Tuo rahan laitto Pikku-Hitlerin tilille ajatushan kuulosti tosi hyvältä, siis etenkin miehes sanomana ;D Tänään ja eilen oon tikuttanu negatiiviset, ja molemmilla kerroilla se kontrolliviiva on ollu tosi haalee.. Mut ne on niitä mammaksi.fi-testejä, en pidä niitä hirmulaadukkaina.. Vaikka olen myös niitten raskaustestejä ostellu. En oikeestaan muista mitä ollaan puhuttu leikkauksen jälkeisestä ajasta, mutta toivottavasti jatkuu tuplailu, ja sen jälkeen kun monet onkin heti raskautunu... Mutta edelleen mielummin ilman leikkauspöytää ;) Ihanalta kuulosti tuo teidän Narnia-ilta =) Me ollaan kans käyty se kattomassa.

[b]JJ[/b]: Jokohan munkin kannattais ruveta tuota vauvalaatikon sisältöä pesemään...? =) Tosin ne kerkee " likaantumaan" ennen ku pääsis edes käyttäjälle... Näyttää varmasti ihanalta teline täynnä pikkuruisia vaatteita!! Mäkin varmasti sitten silittelen niitä ahkerasti, siis enneku tosi tarpeessa ovat ;D

[b]Sonnai[/b]: Aikamoinen uni sulla =) Toivotaan että tarkottaa jotain mukavaa!!!! Vaikka ~~ +++ ~~

No nyt laitan tämän pinon jatkeeksi...

-thunderi-

Vierailija
11/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Elloksella on kiva fleecehaalari (sopii hyvin pienelle, kun on makuupussin sisällä ja on lämmin, ja aukeaa edestä kunnolla kahdesta kohtaa -> helppo pukea, vaihtaa vaipat)

http://www.ellos.fi/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=108

ilona häiritsee taas jälleen kerran *ei ole omaa elämää*[/color]

Vierailija
12/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Eilen iltana sit keskustelua miehen kanssa... taas samoista asioista...asunnosta, vauvasta....eipä paljoo tunnu lämpiävän. Sanoo vaan ett etkö ollenkaan ymmärrä hänen puoleltaan tätä asiaa, ett ei mahollisuutta ostaa asuntoa...ja ettei ihan vielä vauvelia tahdo....sit oli taas pitkä hiljainen hetki ja se totes vaan ett ahistaa ja mä siihen, ett mietipä se ahistus 1000 KERTAISENA JA PODE SITÄ KOLME VUOTTA niin tiiät miltä musta tuntuu vauva-asian suhteen...ei sanonut muuta kuin hyvää yötä... siinäpähän hänelle miettimistä !!!

sit puhuin myös siitä mistä ollaan täälläkin paljon juteltu, ett kaikki pitäis miehellä olla valmiiksi pedattuna vauvaa varten: työ, koti, tukku rahaa... ett ajattelee ett nyt vauvan sit voi vaan tehdä, ihan ku se ois niin helppoo...=(

Ja kaiken kukkuraksi näin unta ett hyvä ystäväni sano ett hän lopettaa pillereiden syönnin ja alkavat yrittää vauvaa, se oli karmee painajainen!

Pitäis sinne ale ostoksillekin lähtee, mut räkä vuotaa ja pää on turvonneen tuntuinen...paskaa

Ilona: Italiaan ei kannata nyt lähtee...siellä on nyt kylmä =(

Mitenköhän luumuhillo?? oon kohta oikeesti huolissani siitä.

Vierailija
13/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise asiassa en edes tarkkaan muista, kait se oli joku knitty.comin sivu ja kun mies sitten meni työmatkalle amerikanmaalle pyysin tuomaan tuliaisiksi tuota juomajauhetta. Nyt viimein pääsem kokeilemaan. Toivottavasti onnistuu.

Vierailija
14/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] ekalla neuvolakäynnillä äidistä verinäyte veriryhmävasta-aineseulontatutkimusta varten, samalla tutkitaan ABO Ja rh (D) veriryhmä.

Negatiivisilta äideiltä otetaan lisäksi näytteet viikolla 24-26 ja 36.

Äideillä joilla todetaan raskauden kannalta merkityksellinen vasta-aine, seurataan vasta-ainepitoisuutta kuukausittain.

Anti D immunoglobuliinia (1 annos) on annettava rh D negatiiviselle äidille raskaudenaikaisten toimenpiteiden esim. istukkanäytetutkimus, lapsivesipunktio, raskaudenkeskeytys, perätilan ulkokäännös tai sen yritys... raskauskomplikaatioiden: spontaani km, kohdun ulkoinen raskaus... ja synnytysten yhteydessä lapsen ollessa rh +

(synnytyksen jälkeen 72 tunnin kuluessa annettu anti D immunoglobuliini vähentää äidin immunisoitumista. ensimmäisen raskauden viikoilla 28 ja 34 rh neg äideille annettu anti D immunoglobuliini vähentää immunisaatioriskiä...)

Vierailija
15/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Just muistin et huomenna on neuvola. Vähän kyllä jänskättää, että onko tuo maha kasvanu ja mitäs sitten jos ei oo?! Tuutti kyllä parasta aikaa myllää ja tökkii, että voimissaan pitäs olla :) En oota innolla ollenkaan sitä, että se täti taas tutkii tuon masun, että miten päin siellä ollaan. Inhottavaa se painelu... tuntuu aina, että mitenköhän se Tuutti siellä pärjää, ku toinen painelee miten sattuu :/

Vierailija
16/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla tuli viimoinenkin vauvauutinen, pitkän tyttöletkan päätteeksi yksi poikakin. eilen kävin myls ostamassa pienen lahjuksen edelliselle tulokkaalle. löysin alennytmyynnistä äärisöpöt punaset sammarit. voi ei, en millään raaskisi antaa niitä eteenpäin. mutta annan kuitenkin.. kai..

nyt ei sitten enää pitäisi vauvoja olla lähipiiriin tulossa. tosin vähän

pelkään että uutena vuotena paljastuu odotusuutinen ja se saattaa sitten vähän aiheuttaa mielipahaa.. mutta en oikeen voi toivoakkaan että ei paljastuisi kun yritystä heillä on ollut kuukausia.

JJ: ihana lukea noita sun hankintoja. voi kun itsekkin pääsis tuohon vaiheeseen.

Golda: toivottavasti alko nyt miehesi näkemään asioita vähän sunkin kantilta.

Eikös se luumuhillo ollut joulunajan täällä suomessa kyläilemässä ja palaamassa sitten uudeksivuodeksi italiaan. jospa ei ole vaan päässyt/viitsinyt vieraisilla palstailla.

mutta tulepa kertomaan joulukuulumiset jos näitä lueskelet.

eilen juoksin vähän alennusmyyntejä ja noiden vauvasammareiden lisäks tarttu mukaan 2 housut ja vyö itsellekin. vielä pitäs saada yhdet housut ja jotain yläosia. siis oikeesti tarvitsisin. ihan totta! ja ihanat kengät löysin, mut ne ei tietty oo alessa, joten pitänee toivoa synttärilahjaks. ja nitä nyt en ihan vältsyy tartte, mut melki :)

tänää lähden ehkä taas vähän kiertelemään jos viel jotain pientä ja halpaa löytyisi.

mutta nyt vielä vähän hommia ennen sitä.

-luna

Vierailija
17/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkmagenda]Se on sitten jo torstai menossa...

Ei ollut krapulaa vaikka joinkin eilen 3 lasia viiniä ja yhden (melkein kokonaisen) siiderin! Mutta nukuttua tuli kyllä pitkään! Niin pitkään ettei tarvinnut alennusmyynneissä käyäkkään... Mutta tuosa Kodin ykkösessä käytiin ja Intersportisa, mies osti sivakat ja minä ostin [b]VAUVALAATIKON[/b]!

Se on sellainen rottinki vai m ikä se nyt onkaan jossa sellanen kangas päällä ja siinä kankaassa semmosia nallen kuvia eli tosi vauvaisan näkönenkin... Voi miten sulosen näköstä oli kun mies kanto sitä siellä kaupassa...*huoh*

Joka tapauksessa se " laatikko" on AIVAN IHANA! Sisältöä siellä on jo: veluurihuppari + housut, yöpuku, sininen body, kirja, Isin tyttö- ja Isin poika-ruokalaput, sekä itse kudotut nuttu, myssy, tumput, ja kolmet töppöset. Niitä tutkiessa iski taas kutomiskärpänen, voi kun pääsis marttakerhoilemaan taas pian!!!

Vaan nyt on vähän huono fiilis, kun tulin tunti sitten viisurin poistosta TAAS, ja meinaa vähän henkiä ahistaa. Toivottavasti paranee yhtä pian ja helposti ku aiemminkin...

[b]MERINEITO:[/b] Kiitoksia vinkeistä kutsukorttihommiin! En tiennytkään tuota Sinooperista... Toivottavasti miehesikin alkaa tähtäämään tammivauvaan 2007! =o)

[b]JJ:[/b] Jipii saitte sitten vaunut ja muutakin tavaraa tilattua! Se on kyläl tosi homma että jos joutuu vaunuja säilyttään jossain rapuissa niin ei kyllä kannata ihan ykkösiä ostaa!

[b]GOLDA:[b] No ompa ollut harmillinen keskustelu teillä ja jos miehes tuntee ahistusta... Hyvin sanottu kuitenki tuo " kuvittele se satakertaisena ja pode sitä kolme vuotta"

Hitsi mua edelleen himottais päästä shoppamaan jotain Valtterille... Olin vähän mieli maassa tänään kun ukko mua komenteli enkä saanut rauhassa tutkailla uutta koria niin mies kysyi että no eikö se Valtterin kori miellyttänytkään? Minä vastasin että joo, mutta kun Valtterin isä ei oikeen miellytä mua... Voi miten ihana sana se onkaan... Isä... Onneksi se oli hauska juttu miehenkin mielestä...

Vierailija
18/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=teal]Nyt sain loputkin vauvanvaatteet silitettyä ja pinosin ne vaatehuoneeseen odottamaan hoitopöydän valmistumista. Meijän hoitsikassa on monta laatikko ja iso kaappi, joten sinne mahtuu varmaan aika paljon vaatetta. Vielä ois yks vauvan huopa ainakin pesemättä, mutta siinäpä ne taitaa ollakin :)

Saapa nähä onko se ukko soittanu siitä Koalasta... veikkaan, ettei oo ja sitten huomenna persus tulessa soittelee, että " vieläkö sen ehtis saada?" . Mies menee tänään pelihommiin, joten minä pidän jalkahoitoa täällä ja sitten suihkuun. Sain anopilta monta putelia erilaisia jalkojenhoitojuttuja ja niitä siis nyt alan testaamaan.

[b]HANNELE:[/b] Kivalta kuulostaa tuo sun vauvakori! Tai siis Valtterin ;) Hyvän kommentin laukasit miehelles, kun et saanu rauhassa tutkailla koria :D Onko sulla vielä leluja Valtterille? Meillä Tuutille aika vähän... äippäpakkauksen helistin ja sitten pari ukon vanhaa puulelua. Kaverilta saan ison läjän niiden muksujen vanhoja leluja. Mm. puisen junaradan :) On mulla sitten itellä nuita pehmoja, kun jouluna taas sain.

Mitenhän mä jaksan nousta sinne neuvolaan, se kun on jo kymmeneltä. Nooh, ehkä mä onnistun ;) JJ 34+2+Tuuttis♥

Vierailija
19/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkmagenda]JJ: ei oo Vallulle leluja vielä, mutta on meillä ennestään muutama semmonen muovinen lautanen ja kipo, laitoin ne myös sinne koriin mutta ei ne oikeen sovi sinne kun ne ei oo semmosia sulosia!Vois käyä ostamassa jonku ihanan pienen pehmolelun, monestihan saa vauvan vaatteitten mukanakin... Ai niin siinä korissa on puiset rattaat alla... Siinä voi sitten Valtterin jo täällä ollessa säilyttää vaikka leluja tai jotain...

Vierailija
20/27 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat hoidettu ja kohta suihkuun. Jumppasin tuossa stepperillä tovin, kun ei oo uloskaan päässy näillä pakkasilla. Huomenna kuitenki kävelen neuvolaan, joten toivotaan ettei oo ihan 20 pakkasta.

Kuulostaa kyllä tosi hienolta tuo HANNELEN kori. Sillehän on sitten käyttöä jatkossakin, kun ne pyörät on siinä alla. Pitäsköhän itekin hommata sellanen lelukopaksi...? Mistä sen löysit ja oliko tyyriskin?

Mies oli kuin olikin soittanut siitä Koalasta ja hakee sen huomenna :))) Olin kyllä ihan sata, ettei se oo muistanu/viittiny soittaa ja ylläri oli iso kun olikin. Mutta nyt suihkuun ja ajoissa nukkuun, et jaksan sinne neuvolaan käppäillä.

JJ + Tuuttiraksu♥