Selittäkää mulle pilapiirros!
Siis tämä
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/6dd3832a-1a15-485f-824a-88e63f8a5…
En ymmärrä. 🤔
T. Autisti
Kommentit (15)
Mulle tuli vaan mieleen että jos Sanna Marin olisi jatkanut pm:nä niin "pensa maksais kynpin".
Pitää varmaan olla viherpunikki,että noita töherryksiä ymmärtää.
Villen jutut on sieltä huonoimmasta päästä. Ihan toista laatua oli huippu Kalevan pilapiirtäjä Jari Elsilä, onkohan se jo eläkkeellä?
Eikös joku hallituksesta kommentoinut että jos edellinen hallitus olisi jatkanut niin bensan hinta olisi kympin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku hallituksesta kommentoinut että jos edellinen hallitus olisi jatkanut niin bensan hinta olisi kympin?
Okei. Tämä se vitsi(!) sitten vissiin on.
Ap
Persujen vakiovastaus kaikkeen: mutta kun Sanna. Bensa ei halventunut, mutta kun Sannalla se olisi paljon kalliimpi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Persujen vakiovastaus kaikkeen: mutta kun Sanna. Bensa ei halventunut, mutta kun Sannalla se olisi paljon kalliimpi vielä.
Sannan seuraajien vakio selitys kaikkeen: persu sitä persu tätä.
Ps. Operoitte ihan samalla tasolla.
Siinä kerrotaan miten Ranne & kumppanit kusettivat hyväuskoisia äänestäjiä. Ja kusetus jatkuu edelleen.
Olipas nokkela.
Onneksi Suomesta löytyy hyviäkin pilapiirtäjiä. Sellaisia, joiden oivalluksia tekee mieli leikata jääkaapin ovea koristamaan. Mutta makuasioita sano kissa.
Se vitsi kerrotaan jo otsikossa:
Lulun pensa ei ehkä ole halpaa, mutta katsokaa, Sanna Marin!
Eli naureskellaan persujen tyylille yrittää epätoivoisesti kääntää huomio Mariniin, kun itse ovat epäonnistuneet.
Vihervassaritaiteilija on surkea töhertelijä. Kaipaan niitä aikaisempia piirroksia missä oikein nuolin ja tekstein kerrottiin mitä piirros esittää 🤣
Entä sitten Hesarin "pila"piirtäjä Jarla? Sen tyhmempiä kuvia ei oo missään lehdessä. Mä en ymmärrä miksi se hiton fingertöhertäjä pääsi tuhertamaan Hesariin. Vai onko niin että mitä tyhmempi ja kuivempi ja tylsempi ja epänaurettavampi kuva siellä on niin sitä varmemmin kukaan ei siitä vedä hernepeltoo nenuunsa ja maailmassa on kaikki hyvin? Eikö pilapiirroksen nimenomaan pitäis herättää keskustelua suuntaan tai toiseen eikä vaan olla joku tyhjänpäivänen sivuntäyte joka ei naurata ketään muuta kun piirtäjää itteään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan seuraajien vakio selitys kaikkeen: persu sitä persu tätä.
Ps. Operoitte ihan samalla tasolla.
Sannan seuraajien perusvastaus kaikkeen: Mutta kun korona ja Ukraina
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten Hesarin "pila"piirtäjä Jarla? Sen tyhmempiä kuvia ei oo missään lehdessä. Mä en ymmärrä miksi se hiton fingertöhertäjä pääsi tuhertamaan Hesariin. Vai onko niin että mitä tyhmempi ja kuivempi ja tylsempi ja epänaurettavampi kuva siellä on niin sitä varmemmin kukaan ei siitä vedä hernepeltoo nenuunsa ja maailmassa on kaikki hyvin? Eikö pilapiirroksen nimenomaan pitäis herättää keskustelua suuntaan tai toiseen eikä vaan olla joku tyhjänpäivänen sivuntäyte joka ei naurata ketään muuta kun piirtäjää itteään.
Samaa mieltä.
En minäkään ymmärrä...