Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille puheluita 040 923 -alkuisista numeroista?

Vierailija
29.09.2023 |

Numeron loppuosa vaihtuu, alkuosa on aina tuo 040 923. Ja puheluita tulee näistä eri numeroista viikoittain. Kahteen olen vastannut, toisella kerralla myivät sähköä ja toisella kerralla jotain kauppakassipalvelua. Miten nämä saa loppumaan? Minulla on salainen numero, jota en edes ole jakanut minnekään, en tiedä miksi soittelevat minulle. Ja miksi nuo neljä viimeistä numeroa vaihtuu. Onko kyseessä silti aina joku sama firma joka myy kaikkea maan ja taivaan väliltä?

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoma soittelee noista numeroista.

Tarkalleen ottaen ei se ole Sanoma joka soittelee, vaan puhelinmyyntifirma joka on saanut toimeksiannon mm. Sanomalta. Samasta numerosta voidaan myydä Sanomaa, ihovoiteita, ravintolisiä ja mitä vaan.

Jokaisen kannattaa ottaa se kieltopalvelu

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Jos sen jälkeen soitot jatkuu, niin sähköpostia Sanomalle, jos myyjä yrittää heidän lehtiä myydä!

Vierailija
22/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle soitti just 10min sit +358 40 923 9367

en tietenkään vastannut, mut ei oo eka kerta kun soittelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitot noista 040 923-alkuisista numeroista ovat todennäköisesti jonkinlaisen soittorobotin tekemiä ja jonkun tuotteen tai palvelun myyjä aktivoituu vasta, kun puheluun vastataan.

Vierailija
24/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosia boikotoinut kaikkia tällaisia firmoja jotka etenkin puhelinmyynnin kautta tuputtaa tuotteitaan.

Sama juttu kaikkien feissareiden ja näiden "käytäväkaupustelijoiden" kanssa eli pitäkään amnestynne, hesarinne ja oominne. Minusta ette asiakasta saa ikinä ihan tuon oman asiattoman käytöksenne takia.

Vierailija
25/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitti joku noista.ei sanonut mitään.

Vierailija
26/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Lehtimyyjät soittelee. Kun selviää, että kyseessä on lehtimyyjä, lyön luurin korvaan ja laitan numeron estoon. Menee muutamasta päivästä pariin viikkoon, kun soittavat seuraavasta numerosta. Toimin samoin joka kerta. 

Mulla on salainen numero, tietojenluovutuskielto maistraatissa ja markkinointikielto, mutta silti soittelevat, koska olen joskus vuonna jeesus ristillä tilannut jotakin sen lafkan lehteä ja näin ollen olen ikuisesti "asiakasrekisterissä" ja heillä on kuulemma oikeus soitella vanhoille asiakkaille. 

Vierailija
27/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu n. klo 9:30 soitetaan kyseisestä numerosta. Olen toki numeron estänyt joten puhelin ei hälytä enää, mutta puhelimen puheluhistoriasta näen, että estetystä numerosta on yritetty soittaa. Lehtimyyjiähän nuo useimmiten on.

Vierailija
28/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vaihdoin numeron ja pistin sen salaiseksi outojen markkinointi- tai mitäliepuheluiden takia. En ole koskaan katunut. Kun annan numeroni jollekin henkilölle, yleensä sanon, että on salainen eikä jakoon ilman lupaani.

Vierailija
29/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Kilven sovelluskaupasta ja oon tykännyt kun puhelinmyyjät ei soita. Toimii liiankin hyvin kun yks tuttu joka välittää kaupungin tapahtumiin talkoolaisia ei päässyt läpi. Tulee viesti Kilvestä että häiriösoitto , tex jos numero yhteystiedoissa. Ei tule huijariviestejäkään. Harmi kun mutsilla on "mummopuhelin" niin siihen ei saa Kilpee. Luulen ainakin näin

Vierailija
30/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoma soittelee noista numeroista.

Irtisanoin tänään Ruutu+ niin johan alkoi samantien pommitus.

Vierailija
31/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti eilen, myi sähköä.

Vierailija
32/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et laita yöksi älä häiritse-tilaa niin että tietyt tärkeät puhelut tulevat läpi?

Vierailija
33/155 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan numero kerrallaan estoon.

Vierailija
34/155 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti vaikka robinsson käytössä. Onneksi kolme vuotta tulee ens kuussa niin en uusi kun ei toimi

Vierailija
35/155 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Samsungiin ei tarvinnut laittaa kuin tuo alku estoon, niin estää kaikki tuolla alulla tulevat puhelut.

Miksi hankitte ylihintaisia romuja puhelimeksi?

Totta, kyllä monessa puhelimessa voi estää laittamalla pelkän alun numerosta.

Vierailija
36/155 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi vaihtoehto on estää kaikki puhelinmyynti. Varmaan vielä se homma tullaan lailla kieltämään mutta siihen asti pidän.eston.

Ei tule viestejäkään millä kalastellaan tilitietoja

Vierailija
37/155 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomat viis veisaa vaikka olisi robinsonin palvelu, puheluita tulee useita viikossa.

Kilpi on nyt viikon ollut ja muutama yritys puhelinmyyjiltä tullut, puhelin ei ole edes soinut.

Onko sanomilta vai joltain firmalta joka myy sanomien lehtiä, en ole googlannut kun riittää ettei puheluita tule.

Vierailija
38/155 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi vaihtoehto on estää kaikki puhelinmyynti. Varmaan vielä se homma tullaan lailla kieltämään mutta siihen asti pidän.eston.

Ei tule viestejäkään millä kalastellaan tilitietoja

Ei auta, ovat sen verran sitkeitä.

Vierailija
39/155 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalta olin estänyt kaksi numeroa. No olihan niillä kolmas, ruutu+ tyrkyllä.

Vierailija
40/155 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät jaksaa soittaa, onneksi ei mitään viestejä ei hetkeen ole tullut. Sähköpostiin roskapostia mutta ne voi vaan poistaa.