Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama juoma pullossa ja tölkissä maistuu ihan

Vierailija
29.09.2023 |

erilaiselta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Paljon se mistä juo vaikuttaa. Pullo, lasi, tölkki. Isoin ero toki, kun juoman kaataa lasiin. Ja se sattuu olemaan vielä juomalle tarkoitettu lasi, esim. viinin ja oluen yhteydessä.

Itse olen oluen ystävä ja harrastus tuli aloitettua ns. pussikaljoilla, jotka oli minun nuoruudessani niitä perinteisiä ruskeita lasipulloja. Pitkään meni, että totuin tölkkiolueen. Alkuun se oli jotkut laivareissut, missä ylipäätänsä tölkkiolutta juotiin ja se oli vain väärän makuista. Silloin aikoinaanhan tölkkiolutta maksoi Suomessa paljon enemmän kuin sama tuote lasipullossa.

Toki nykyisin juon suurimman osuen oluesta sitä olut tyyppiä varten luodusta lasista.

Vierailija
2/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Paljon se mistä juo vaikuttaa. Pullo, lasi, tölkki. Isoin ero toki, kun juoman kaataa lasiin. Ja se sattuu olemaan vielä juomalle tarkoitettu lasi, esim. viinin ja oluen yhteydessä.

Itse olen oluen ystävä ja harrastus tuli aloitettua ns. pussikaljoilla, jotka oli minun nuoruudessani niitä perinteisiä ruskeita lasipulloja. Pitkään meni, että totuin tölkkiolueen. Alkuun se oli jotkut laivareissut, missä ylipäätänsä tölkkiolutta juotiin ja se oli vain väärän makuista. Silloin aikoinaanhan tölkkiolutta maksoi Suomessa paljon enemmän kuin sama tuote lasipullossa.

Toki nykyisin juon suurimman osuen oluesta sitä olut tyyppiä varten luodusta lasista.

Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokis maistuu parhaalta lasipullosta. Olen myös huomannut, että juomalasin reunan paksuus vaikuttaa makuelämykseen. Mitä ohuempi sen parempi. En sitten tiedä onko tämä vain minun päässäni.

Vierailija
4/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokis maistuu parhaalta lasipullosta. Olen myös huomannut, että juomalasin reunan paksuus vaikuttaa makuelämykseen. Mitä ohuempi sen parempi. En sitten tiedä onko tämä vain minun päässäni.

Kyllä! Kokis on parasta lasipullosta, sitten tölkistä ja kaikista  viimeisimpänä muovipullosta. Ja pienempi muovipullo on parempi kuin iso.

Vierailija
5/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkero on parasta pullosta.

Vierailija
6/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Gambina on parasta lasipullosta, huoneenlämpöiseksi temperoituna.

Vierailija
7/7 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saiski vielä korin olutta lasipullois. Tai litran pulloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi