Mitä jos ei löydy sopivaa työpaitaa? Olen nykyään rintavanlainen ja maha turpoaa HERKÄSTI, joten haluan paidan olevan löysä
Vihaan paikkoja, joissa joutuu käyttämään erillisiä työvaatteita.
Kommentit (35)
Minulla on 99-prosenttisella varmuudella ärtyvän suolen oireyhtymä. Niin pahasti maha turpoaa ja aivan mistä tahansa. En siis halua mitään ihoa nuolevaa paitaa ja olen vakuuttunut siitä, etten tule löytämään mukavan löysää paitaa valikoimista.
Mitäpä jos selvität sieltä, mistä ne vaatteet hankitaan? Täällä on vaikeampi antaa neuvoja.
T. ry 120
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos selvität sieltä, mistä ne vaatteet hankitaan? Täällä on vaikeampi antaa neuvoja.
T. ry 120
Öööö. Varastosta????? En ymmärrä miten kysyminen auttaa asiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ry 120
Ap
Miten voit saada sopivan vaatteen, ellet kysy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ry 120
Ap
Miten voit saada sopivan vaatteen, ellet kysy?
Kysy mitä?!?!?
Mikä tämän ketjusi tarkoitus on, kiukuttelu?
En ymmärrä miksi keskustelupalstalla täytyy vastailla noin omituisesti. Mitä h*mmettiä tässä nyt täytyy kysyä ja keneltä, mikä h*mmetin ry 120, minkä takia ei voi kirjoittaa selkeästi??
Jos laihdut saat potkut, koska olet hyvännäköinen. Pysy jatkossakin lihavana ja rumana niin töitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos laihdut saat potkut, koska olet hyvännäköinen. Pysy jatkossakin lihavana ja rumana niin töitä riittää.
Olen hyvännäköinen enkä ole missään vaiheessa sanonut olevani lihava. Kuvittelin, että otsikkoon asian kirjoittamalla välttyisi tuolta iänikuiselta lihavuusjankuttamiselta, mutta näköjään palstailijoiden äo ei ole erityisen korkea. MAHAN TURPOAMINEN EI TARKOITA LIHAVUUTTA!!! Ei myöskään RINNAT.
Jos aikuinen ihminen ei ymmärrä läskin ja ilman eroa, niin kyllä on jotain pahasti vialla aivoissa.
En edelleenkää ymmärrä että mitä minun nyt täytyy kysyä?????
Jos et ole mitenkään poikkeuksellisen lihava, löydät varmasti väljän paidan. Rintojen takia joudut ottamaan koon, joka peittää turpoavan mahasi.
Jos minulle on sanottu, että työssä on työpaikalla, niin mitä kysyttävää siinä on?! "Oikeastiko?" "Miksi?" En tajua MITÄ MINUN PITÄISI KYSYÄ.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole mitenkään poikkeuksellisen lihava, löydät varmasti väljän paidan. Rintojen takia joudut ottamaan koon, joka peittää turpoavan mahasi.
En ole missään vaiheessa sanonut olevani LIHAVA. Mahan turpoaminen ja rintavuus ei tarkoita lihavuutta, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle on sanottu, että työssä on työpaikalla, niin mitä kysyttävää siinä on?! "Oikeastiko?" "Miksi?" En tajua MITÄ MINUN PITÄISI KYSYÄ.
TYÖPAITA
Up