Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan kun nuorena poikana matkustin päivittäin bussilla, ja toivoin aina, että joku kivannäköinen tyttö istuisi mun viereen

Vierailija
28.09.2023 |

Onkohan tällainen yleistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi kivannäköinen poika hyppäsi samalla bussipysäkillä pois kuin minä. Halusi jutella. Oli niin kuuma, etten halunnut jutella.

Naisille ei sitten mikään kelpaa. Jos mies on vastenmielinen ja ruma niin naista ei kiinnosta. Jos mies on kivannäköinen ja kuuma niin silloinkaan ei haluta jutella.

Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
22/26 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä toivottoman ujo kouluaikoihin. Siskoja kun ei ollut. Mutta pakotin itseni istumaan koulukyydissä tyttöjen viereen ja juttelemaan. Siinä sitä harjaantui ja eipä ole naisten kanssa sen koommin ollut ongelmia.

Ja kyllä ne hiljaiset ja ujot tytötkin tykkäsi kun joku poika istui heidän vieressä ja jutteli

Seurasin itseäni rohkeampien poikien toimintaa ja aloin toimia samoin. Kannatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse istunut tyttöjen viereen ja aloittanut keskustelua?

Oletko edelleen nahjus jonka onni ja onnellisuus on muiden ja etenkin naisten vastuulla?

Vierailija
24/26 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka, seurustelu, tunteet ovat sairaita. Ihmisten pitää olla tunteettomia robotteja. Ansaitset potkut.

Vierailija
25/26 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi kivannäköinen poika hyppäsi samalla bussipysäkillä pois kuin minä. Halusi jutella. Oli niin kuuma, etten halunnut jutella.

Naisille ei sitten mikään kelpaa. Jos mies on vastenmielinen ja ruma niin naista ei kiinnosta. Jos mies on kivannäköinen ja kuuma niin silloinkaan ei haluta jutella.

Pitäkää tunkkinne!

Ei kaikille miehillekään kelpaa kaikki naiset. Voi olla vaikka varattu mies, homomies, rakastunut mies, sureva leskimies, tunteeton mies, pinnallinen mies.

Vierailija
26/26 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt että miehenä sinun olisi pitänyt istua sen tytön viereen ja jutella kivoja

Kaikille miehille pitää kelvata kaikki naiset. Rumat naiset, lihavat naiset, ilkeät naiset, varatut naiset, kellekään naiselle miehen ei pidä sanoa ei, ei vaikka miehellä olisi yhtäaikaa 100 naista. Koskaan ei saa sanoa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän