Aamukahvi seiskalta, kuka muka voi pidättää kolme tuntia?!?
Aamupala kahveineen tuotiin tällä sairaalan osastolla joskus seiskan jälkeen. Mulla kahvi aiheuttaa hepulin rakkoon ja siinä oli nesteitä muuteski. Lisäks kielto mennä vessaan enkä ehkä turvallisesti pääsiskään. Hoitajia ei näy vielä missään ja aamutoimet tekemättä. Onks tässä mitään järkee. Toiset saa mennä vessaan, mä en eikä kukaan viitti mua auttaa. Kun en tiiä mihin valittaa, ni aattelin siis tietty valittaa tänne. Mitä tekisit jos olisit mun paikalla? Fiksui vastauksii varmaan turha pyytää ja aloittja aina haukutaan, mut jos ees joku?
Kommentit (14)
Painoin sitä kutsunappia ikiisuus sitten ja pyysin päästä vessaan. Eivät kuulema kerinneet auttaa sinne silloin. Sitä vaippaa tosiaan tarjos, mut mä halusin vessaan ja väitin pärjääväni päivällä ilman jos ne vähän jeesaa. Mut eihän ne sit kiusallaankaan tulleet uudestaan ku vasta äsken vaikka soittelin kelloa ennenkin toista tuntia ja olisin antanu periks. Ihan salettiin kusetti mut tahallaan. No sainpahan äsken ees kuivat lakanat ja ne imukykyiset "pikkarit". Vessaan en päässy ku ne piti mua hulluna joka on kastellu sängyn eikä enää ollu kova hätä. Ja kyllä mä kahvini tartten, elämästä ei tuu muuten mitään, ei siitä kyllä tuu nytkään, mutta... ...kele. Saiskohan rauhottavia vai mitähän pitäis tehä et sais. Ketuttaa. Mä haluunnkotiin.
Sairaalassa kyllä niin ihmisiä kyykytetään. Olet siellä täysin hoitajien armoilla. Vittuilevnat vielä mennen tullen tai eivät ole kuulevinaan. No, on muutama mukavakin osunut joskus kohdalle.
Voi tietty vikaa olla potilaissakin. Hoitajia kun vaan ei riitä joka paikassa potilaita vessattamaan. Ennen vanhaan vain vanhukset hoidettiin vaipoin, nykyään käytännössä kaikki ikään katsomatta. Paitsi niillä erikoissairaanhoidon osastoilla missä potilaista päästään eroon heti kun ovat omatoimisia. Silloin kyllä tu
tietty kuntoutetaan ja autetaan.
Se kahvin juomatta jättäminen taitaa olla jo vähän myöhäistä tässä aloittajan "konkurssissa". Tuleehan sitä pissaa ihmisestä kuitenkin ja jos vessaan ei pääse, ni sit ei pääse. Desi sinne tai kolme ei tunnu missään. Sama juoda se kahvi jos sit vaikka vatsakin toimis hoitajien iloks ;)
Mikä vaiva ap:lla muka on ettei saa mennä vessaan. Yleensä kun sinne patistetaan heti varsinkin sen kuntoinen, joka jo netissä surffaa.
Kuse sänky märäksi korvia myöten, niin joutuvat näkemään vaivaa enemmän kun vessattamisen verran.
Housut vaan alas ja päästelet lakanoille. Aina vaan parempi, jos ei ole pelkkää kusta...
Menisin varmaan yksin sinne vessaan, ei kukaan voi tuntitolkulla pidättää.
Jos kaadun ja kolhin itseni matkalla niin pääseepähän sairaalahoidon laadukkuus otsikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaiva ap:lla muka on ettei saa mennä vessaan. Yleensä kun sinne patistetaan heti varsinkin sen kuntoinen, joka jo netissä surffaa.
Kylkiluita ja toinen jalka + perussairaus, joka melkein ok. Ei saa kaatua tai kylki voi lävistää keuhkon ja siihen voi kuolla.
No, jos aloittaja ei pääse vessaan, niin sit ei pääse. Ei riitä hoitajia. Ja aloittajan varmaan parempi maata sängyssä ja tehdä vaippaan. Se ei satu kuin itsetuntoon. Ite en tossa jamassa ees halais vessaan jos oikeesti kylkiin sattuu kunnolla. Tajutkaa jo tollot, ettei vessaanpääsy oo ihmisoikeus. Se riittää että vaipat vaihdetaan verorahoin. Muuten nousis veroprosentti liikaa.
Eikö siinä ole nappia mistä kutsua hoitaja