Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntailisän laskeminen avaa myös ravintoloita sunnuntaisin.

Vierailija
28.09.2023 |

Kas kun yrittäjä ei mene konkurssiin tuplapalkkojen vuoksi, vaan voi pitää kuppilan auki eurooppalaiseen tapaan sunnuntainakin. Sunnuntaina työssäolija voi sitten lomailla vaikka perjantaina ja lauantaina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-lisä riippuu alastkin, teollisuudessa jos tekee vkl töitä, jo lauantaina saa tuplapalkan ja sunnuntaina triplapalkan, siis jos on jo ma-pe ollut töissä.

Näitä jättilisiä ihmettelin itsekin kun olin teollisuudessa ekaa kertaa töissä, kyllähän raha kelpasi mutta en ymmärtänyt miten voi olla noin korkeat lisät.

Olisin jo siihen ollut tyytyväinen jo lauantaina  olisi saanut 50% lisän ja sunnuntaina tuplapalkan.

Vierailija
2/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä pitää kuppilansa auki, itse tehden työnsä. Ei palkkaa ei työntekijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Su-lisä riippuu alastkin, teollisuudessa jos tekee vkl töitä, jo lauantaina saa tuplapalkan ja sunnuntaina triplapalkan, siis jos on jo ma-pe ollut töissä.

Näitä jättilisiä ihmettelin itsekin kun olin teollisuudessa ekaa kertaa töissä, kyllähän raha kelpasi mutta en ymmärtänyt miten voi olla noin korkeat lisät.

Olisin jo siihen ollut tyytyväinen jo lauantaina  olisi saanut 50% lisän ja sunnuntaina tuplapalkan.

Lisäyksenä että tämä johti siihen että jopa kinattiin siitä kuka pääsee viikolopuksi. Muista kesätyöntekijänä erään vakkarin kehottaneen etten tekisi liian paljon että jää viikonlopuksikin töitä.

Vierailija
4/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole kohta varaa käydä ulkona syömässä. 

Vierailija
5/5 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä menee sitten ihan itse pitämään lafkansa auki sunnuntaina ja antaa palkollisilleen lepopäivän - tai mahdollisuuden tulla yrittäjän passattavaksi tämän ravintolaan.