Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti minut taas. Lupasi aiemmin, ettei juo tänään!! Mutta...

Vierailija
27.09.2023 |

Aiemmin puhuimme miehen alkoholiongelmasta, jota on jatkunut jo pari vuotta.
Juo päivittäin.
Sanoin, että sopisiko jos tänään olisi eka alkoholiton ilta.
Mies vastasi, että joo.
Sanoin, että lupaa minulle lopettaa tuo ja hän lupasi.
Äsken kuitenkin soitin miehelle, kun ei kuulunut kotiin lenkiltä ja mies vastasi selvästi juonneen kuuloisena puhelimeen.
Kysyin, että mies on, mutta hän ei kertonut sanoi vain, että on tulossa pian.
Sanoin, että sähän lupasit yrittää olla juomatta niin mies naureskeli todella puhelimeen ja sanoi, että se ei kyllä nyt tänään taida onnistua sillä olen jo korkannut.
Kuulin sen jo äänestä!!
Sanoin, että sähän lupasit niin mies väitti, ettei ole luvannut tänää lopettaa vaan tulevaisuudessa lupasi yrittää, vaikka minä puhuin tästä illasta ja mies myönteli.
Mitä teen ?? Ero?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko teillä seksiä?

Jos teillä on seksiä ainakin kerran viikossa, ja ukko juo silti - kyseessä on alkoholisti.

Jos ei ole seksiä, ukko turruttaa torjutuksitulemisentunnettaan ja yleistä pahaa oloaan viinalla.

Epäsuosittu (naisten keskuudessa) tosiasia.

Minullakin kalu seisoo vaikka juon. Mutta eipä pääse käyttämään. Ja juomat tosiaan maittaa, koska suhteessa ei ole muuta kuin kämppäkaveruus. Vierastakaan nyt ei ilkeä mennä vetämän kun on sormukset sormessa virallisesti.

Vierailija
22/24 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ryyppäsin n 18-22 v noin 6 päivänä viikossa itseni känniin. (aamulla "krapulassa" kouluun tai töihin...)

21v tapasin kauniin nuoren naisen, jonka kanssa alkoi synkkaamaan. Hän katsoi touhujani reilun vuoden ja totesi, että minun pitää valita, joko hänen tai viinan väliltä. 

Muistaakseni olin jo itsekin halunnut rajoittaa juomista, mutta huonolla/ vaihtelevalla menestyksellä. Katsoin kuitenkin tilanteen olevan sen arvoinen, että päätin kokeilla.

Sorruin joitakin kertoja. Vaikeinta oli lähteä kavereiden kanssa iltaa viettämään baariin ja tuntea nenässä se uskomattoman upea maltaan tuoksu... Siihen aikaan ei ollut näitä alkoholittomia oluita. Mutta hän tuki minua ja aloimme viettämään enemmän aikaa yhdessä = vähemmän sortumismahdollisuuksia.

Nyt olen ollut hänen kanssa 30v naimisissa ja edelleen raittiina/ absolutisti.  Ja en ole päivääkään katunut aikoinaan tekemääni valintaa. Työni puolesta joudun matkustelemaan paljon ja kosteita illan viettojakin niihin sisältyy. Mutta nykyään on onneksi myös virallisissa tilaisuuksissa paljon alkoholittomia vaihtoehtoja.

Vierailija
24/24 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalin ihmisen kannata pariutua alkoholistin kanssa. Se on ihan selvä asia, ettei siitä mitään tule. Juopot voi pariutua keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi