Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut lyhyin työsuhteesi kesto?

Vierailija
27.09.2023 |

Ja päättyikö omalta vai työnantajan puolelta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää, erääsdä vanhuspaikassa.

Vierailija
22/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 30 vuotta keikkatöitä freelancerina. Periaatteessa siis muutaman päivän tai viikon pätkiä, tosin usein samoille toimeksiantajille. Välillä olen ollut määräaikaisissa osa-aikatöissä. Näin vanhemmiten tekis mieli ehkä jo vakiintua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsellä, mutta uudella työntekijällä oli 6 tuntia. Kertoi tehneensä monen päivän työt tuossa ajassa ennen lähtöään. Tuolla laskukaavalla oma työsuoritus olisi noin 300 vuotta noissa hommissa.

Vierailija
24/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä. Se oli sitä aikaa kun valmistuttuani saatoin tehdä viikon aikana useampia yhden päivän sijaiskeikkoja, samalle työnantajalle (kunta) mutta eri yksiköihin jolloin työsopimus tehtiin aina erikseen joka yksikköön koska palkka tuli eri budjeteista ja palkkaluokka vaihteli sen mukaan ketä tuurasi.

Vierailija
25/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tuntia ja itse nostin kytkintä raksalta. Olis yksin pitänyt viedä ilman hissiä viidenteen kerrokseen lastulevyjä raahaten iso pino. Ei kiitos!

Vttuako sitten hait siihen työhön jos et kyennyt sitä tekemään?

Vierailija
26/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on satoja yhden päivän pituisia työsuhteita, kun jokainen keikka on oma suhteensa.

Vierailija
27/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tuntia ja itse nostin kytkintä raksalta. Olis yksin pitänyt viedä ilman hissiä viidenteen kerrokseen lastulevyjä raahaten iso pino. Ei kiitos!

Raksahommat on kovempia kuin armeija. Ei sovi soijapojille.

Olen itsekin kantanut 15-vuotiaana nöösipoikana h-vetin isoja lastulevyjä koulun toiseen kerrokseen. Juuri ja juuri mahtuivat rappusista. Silloin ei valitettu.

28/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän perehdytys vanhuspuolella.

Ei aikaa asiakkaille, työmaalla parikymppisiä tyttöjä jotka makasi puhelimella.

Asiakas vietiin aamulla omaan huoneeseen, koska puhui liikaa.

Vierailija
29/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 1 päivä puhelinmyyjänä ja 1 päivä toimistolähettinä. Puhelinmyyntifirmassa piti myydä lehtiä, kahden myydyn jälkeen vasta sai palkkaa. Hyvä ansaintakeino kusetusfirmalla, useimmat sai hikisesti myytyä ne 1-2 ennen kuin tajusivat lopettaa ja palkkaahan ei tarvinnut maksaa. Minä myin ekana päivänä viisi lehteä, mutta en koskaan saanut palkkaa siitä huolimatta. En jaksanut viedä eteenpäin asiaa. Suomen Luonto-lehti, ettäs kehtasivatkin myydä tilauksia tuolla tavalla. 

Vierailija
30/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5 viikkoa

Metsänistutusta

Oli pätkä

Olin 16 v tai 15 v

Vierailija
31/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli Staffpoint-hommat, mutta jos lasketaan:

Yksi työvuoro (olikohan seitsemän tuntia tms.) ABC:n vaksina illalla vahtaamassa ettei alaikäiset pelaa Veikkauksen pelejä ja ettei tilassa muutenkaan maleksita tai örvelletä. Se riitti.

Vierailija
32/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä, inventaarioapulainen. Ne olivat aina yhden päivän keikkoja, tein niitä muutaman kerran.

Vierailija
33/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon määräaikainen työsuhde on ollut lyhin. Sitten onkin kymmenittäin näitä eri mittaisia määrä- ja osa-aikatöitä kestoltaan 1kk-3v parin viime vuosikymmenen aikana.

Ei ole mun juttu yhtään nämä silpputyöt vaan kaipaan ihan tasaista arkea jossa sama työpaikka on vaikka vuosikymmeniä.

Tällainen työelämä tuhoaa _ellei tuhonnut jo_ mun mielenterveyden.

Vierailija
34/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tuntia. Se riitti tajuamaan, että se työ ei ollut mua varten.

Vierailija
35/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2kk mansikanpoimintaa kesätyönään.

Ihan kiva porukka oli ja isäntäväki järjesti meille kesätytöille kahvit, teet ja leivänpäällysteet. Sämpylät leipoi joka aamu meidän pöytään mansikanviljelijän vaimo.

Palkka ei ollut suuri, mutta ostin tuolla Nokian 4110:n. Olin selvittänyt sillä pystyvän lähettävän SMS-viestejä ja oli GSM.