Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut lyhyin työsuhteesi kesto?

Vierailija
27.09.2023 |

Ja päättyikö omalta vai työnantajan puolelta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kk määräaikainen kesätyö. Jos kesätöitä ei lasketa niin lyhin on tämä nykyinen vuoden määräaikainen, joka päättyy ens ikuussa.

Vierailija
2/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää. Pääsin töihin haravoimaan hautausmaata. Sitten sain koulusta peruutuspaikan ja lopetin työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla viikon määräaikainen ammattikoulun tietotekniikanopettajan sijaisuus.

Lyhyempi oli kerran määräaikainen neljän päivän maatalouslomittajan työ silloisen poikaystävän vanhempien pienellä muutaman lehmän tilalla kun olivat jossain matkoilla378

Vierailija
4/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 tuntia ja itse nostin kytkintä raksalta. Olis yksin pitänyt viedä ilman hissiä viidenteen kerrokseen lastulevyjä raahaten iso pino. Ei kiitos!

Vierailija
5/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta. Itse pyysin päätöstä. Olin siivousfirmassa ja sain oman alan töitä.

Vierailija
6/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää. En saanut juurikaan perehdytystä ja ensimmäisen päivän jälkeen mut jätettiin yksin pyörittämään koko toimistoa. Talossa ei siis ollut muita ihmisiä mun lisäksi. Olin niin kauhuissani, etten halunnut enää jatkaa. En saanut edes palkkaa noilta päiviltä ja karenssikin paukahti päälle.

Vierailija
7/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesätöitä ei lasketa, niin nykyisessä työpaikassa olen ollut vasta 6 v. Muut työsuhteet ovat olleet pidempiä.

Vierailija
8/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kesätöitä ei lasketa, niin nykyisessä työpaikassa olen ollut vasta 6 v. Muut työsuhteet ovat olleet pidempiä.

Jaa, lainausmerkit putosi vasta-sanan ympäriltä

Vierailija
9/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuotta 4 kk. Irtisanouduin ja siirryin toiseen työhön, jossa olin 26 vuotta, kunnes vaihdoin seuraavan kerran.

Vierailija
10/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta, jatkuu edelleen.

Vierailija
11/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksi päivää "perehtymässä" bussien päivittäishuoltoon HKL:n varikolla. Nesteet ja pesu. Oli aika simppeli homma ja tein sitä sen pari päivää käytännössä itsenäisesti. "Pomo" sanoi että hyvin menee ja tule silloin ja silloin uudestaan.

Päivä koitti, menin paikalle ja koko varikko oli suljettu. Soitin pomolle ja kysyin mikä juttu, ei kuulemma pitänyt mennä paikalle ja soittaa kun tulee keikka. En jäänyt odottelemaan vaan menin kotipizzaan ajamaan pitsoja.

Ilmeisesti HKL-jannu oli joku urakoitsija joka avoimeen työpaikkaan ja perehdyttämiseen vedoten otti lisäkäsiä ruuhka-ajoille.

Eli luulin olevani töissä, mutten ollut. Aika lyhyt.

Vierailija
12/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kk. Irtisanoin itseni 3 viikon jälkeen, kun huonolla tuurilla  jouduin työpaikkakiusatuksi - minut oli (itsestäni riippumattomista syistä) leimattu paskapääksi jo ennen työn aloittamista. Minä lähdin lätkimään parempiin hommiin ja työnantaja siivosi työpaikan ehdottamallani tavalla. 

Vierailija
13/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää...ekana päivänä paikalle ei saapunut ketään perehdyttämään, seuraavana päivänä tajusin mitä firmassa tehdään (julmia eläinkokeita).

Puhelinmyyntikin oli leikkiä verrattuna tuohon pas*aan.

Vierailija
14/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 tuntia, kiinniketalolla pakkaamassa ruuveja pahvilaatikoihin vaaan kanssa.

Tuotanto vankiloissa oli kuulemma huonoa, niin piti palkata apukäsiä.

Sitä työtä jatkamalla olisin päätynyt samoihin hommiin sinne kiven sisään.

Vierailija
15/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 8 kk puhelinaspana, määräaikaisuus kun päättyi, en todellakaan jatkanut.

Vierailija
16/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viikko. Tutulla eräs työ kesti tasan yhden tunnin, jonka jälkeen sanottiin, että tämä oli tässä.

Vierailija
17/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti. Kokeilin talustutkimusta puhelinhaastattelijana. Perehdytyksestä tuntui ihan hyvältä, mutta itse työ ahdisti, tuntui tunkeilulta. Työtila oli kakofoninen ja päätin ilmoittaa etten kykene tekemään työtä. Hassu olo jäi.

Vierailija
18/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kk. Olin koeajalla, mutta oli molemmille puolille selkeää ettei ollut minun juttuni. Aivan kammottavaa duunia, todella kiire koko ajan, vuorotyö, olematon palkka. Olin tosi huono työssä, kolmen tunnin yöunilla olisi pitänyt pystyä tekemään täyttä päivää ja pysyä terävänä ja tietoisena mitä ympärillä tapahtuu. Tämä siis nuorena, ennen opintoja jo.

Vierailija
19/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISSillä siivoojana 10 vuotta sitten, irtisanouduin 5 työpäivän jälkeen. Perehdytys unohdettiin (oli mukamas niin kiire kun uusi kohde), todella iso kohde jossa alimiehitys kilpailutuksen takia, jäin joka päivä ylitöihin ja silti tuntui etten saanut kaikkea tehtyä ja jäi huono omatunto asiasta. Joka ilta itku kurkussa kotiin, kun oli tunne että olen huono ja hidas työntekijä. Kohde oli ison suomalaisen lafkan pääkonttori ja ne suoraan vi***ilivat ja pilkkasivat minun kuullen kun tulin paikalle siivoomaan. Tuntipalkka oli joku 9-10e, en muista tarkalleen enää.

Vierailija
20/35 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi. Työehtoja muutettiin kesken kaiken (heikennettiin) ja se vaikutti palkkaan pienentävästi. Lisäksi jokainen työntekijä puhui niin paljon selän takana toisista ja pomoista p A s k A A, että en jaksanut kuunnella.