IL: Sanna Marin tv-bisneksee Range Media Partners on Marinin uusi työnantaja, kertoo muun muassa Variety.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/76452ffb-71ad-4139-81d0-3e6218…
YhdysvaltalaisenVariety -julkaisun mukaankansanedustajan tehtävistä vastikään väistynytSanna Marinaloittaa työt Range Media Partners -yhtiössä.
Varietyn mukaan Marin tulee tutustumaan työmahdollisuuksiin elokuva-, TV-, audio- ja brändiyhteistöiden parissa.
Kommentit (190)
Tää on oikeesti ihan hirveetä persuille kun toisella menee hyvin. 😄
Toisilla on vientiä työmarkkinoilla. Onnittelut! Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Parin viikon välein uusi työnantaja. Huhuh. Ehtiikö se ollenkaan töitä tehdä.
Perskokkareet itkee hallitusohjelmassaan, että ihmisen pitäisi tehdä montaa työtä yhtä aikaa ja sitten kun joku tekee, niin siitäkin itketään. 😄
Luetun ymmärtämistä.
"Range Media Partners tarjoaa managerointi- ja edustuspalveluja muun muassa artisteille, ohjaajille, käsikirjoittajille ja ammattiurheilijoille."
Vierailija kirjoitti:
Tarttuu varmaan jokaiseen työmahdollisuuteen ulkomailla kuin hukkuva oljenkorteen, vaikka on kovin huono tekemään töitä. Muut saa aina selitellä kun on pois ja tekevöt tuon työt.
t: kateellinen persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetääköhän se taas jauhoa jengissä?
Oliko se jallujengi. Kaikkihan vetää jallua työajalla sotilasvalmiudessa.
Mä niin nautin sun kateudesta. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetääköhän se taas jauhoa jengissä?
Oliko se jallujengi. Kaikkihan vetää jallua työajalla sotilasvalmiudessa.
Mä niin nautin sun kateudesta. 🙂
nautituttaako paljonkin?
Suomalainen nainen menestyy maailmalla.
Väärin, huutaa persu.
Firma on joku nuori startup-yhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttuu varmaan jokaiseen työmahdollisuuteen ulkomailla kuin hukkuva oljenkorteen, vaikka on kovin huono tekemään töitä. Muut saa aina selitellä kun on pois ja tekevöt tuon työt.
t: kateellinen persu
Sori, pettynyt liikkuva äänestäjä olen, myös sdp:tä äänestänyt. Sinulla on yhtä paha fobia ja fanaattinen viha persuja kohtaan kuin marinillakin, katso nyt ettet hajoa kuten marin tohon vihaasi ja fantasioihisi.
Sama täällä!
Se on joku peräkammarin poika/pojat täällä Sannaa palvomassa ja persuja haukkumassa Sanna ei edes sylkisi tuollaisiin päin, ja mutta eihän nämä tyyppit sitä tajua.
Tarvitsemme kohta Kanye Westille uuden sukkahousuasuun pukeutuvan puolison. Ehkä joku siitä maksaa.
Onkos tämä jo kolmas duuni? Eikös se ensimmäinen ollut ne puhehommat jonkun firma listalla, sitten se Lontoo ja nyt tämä.
Kolmella duunilla saa varmaan kasaan sellaisen tilin, että kyllä montaa suomalaista harmittaa.. 700k asuntolainatkin taitaa olla parissa vuodessa kuitattu
Maksaako ne sille yli 0,2 milj euroa vuodessa?
Eihän työpaikan vaihtaminen ole kannattavaa, jos ei saa suurempaa palkkaa kuin entisestä!
Kyllä minä näkisin hänet Yhdysvaltain tulevana presidenttinä.
Kyllä Marinille joku Oskari viihteen tekemisestä pimeään Suomeen pitäisi antaa.
Ai ai kun nyt peppukipu vaivaa persuja kun Marin kiinnostaa Suomessa ja maailmalla, ja hallitus vain laskee Suomi-kuvaa.
Ai, että minä nauran! Marin vetää elämässään eteenpäin ja ylöspäin ja persut jatkavat surkeassa elämässään lähikapakan kanta-asiakkaina.😂