Joku tuossa kyseli TE-toimiston työtarjouksista
TE-toimisto ei ole vuosikausiin tarjonnut työtä eikä laita mitään työtarjouksia.
TE-toimisto ainoastaan välittää ilmoituksia työpaikoista, joihin on haku ja joita voi hakea. Niitä voi hakea muutkin kuin työttömät. Työt on haettava ja saatava itse, TE-toimisto ei niitä järjestä nykypäivänä.
Kommentit (4)
Ei pidä paikkaansa. Virkailijoilla on omat sivut minne tulee tietyt paikat vain ja he etsivät sopivat työttömät. Näitä ns velvoitetöitä/ tarjouksia ei ole esillä yleisellä Mollin sivulla.
Karenssi voi napsahtaa, jos omilla toimillaan tekee ettei saa työtä.
Mutta muistutan ap vielä. Niitä ei lähetetä enää kun täytät 30.
Te toimisto eli työkkäri lähettelee kylläkin työtarjouksia sen lisäksi että.työttömän työnhakijan täytyy itse hakea työllistämis suunnitelmassa määrätyn määrän työpaikkoja kuukaudessa .työnhakijan on kerran kuukaudessa määräpäivään mennessä ilmoitettava mihin työpaikkoihin on hakenut.eli lähettävät työtarjouksia.ja taatusti ihan eläkeiän kynnyksellä olevillekin .0/5.
Vierailija kirjoitti:
Te toimisto eli työkkäri lähettelee kylläkin työtarjouksia sen lisäksi että.työttömän työnhakijan täytyy itse hakea työllistämis suunnitelmassa määrätyn määrän työpaikkoja kuukaudessa .työnhakijan on kerran kuukaudessa määräpäivään mennessä ilmoitettava mihin työpaikkoihin on hakenut.eli lähettävät työtarjouksia.ja taatusti ihan eläkeiän kynnyksellä olevillekin .0/5.
Miksi levität vanhaa ja väärää tietoa? Voihan tuo olla totta vielä joillakin alueilla, mutta ei täällä päin sellaista tapahdu. Ainoastaan työpaikkailmoituksia välitetään ja siis tietoja työpaikoista, joita voi hakea. Noin mulle työttömät väitti pitkään ja niinhän se oli, kun itse olin jonkin aikaa työttömänä.
Nimi työtarjous on tahallista harhaanjohtamista.
Pikemminkin on kyse työnhakuehdotuksesta.