Nainen ilmoitti haluavansa olla vain kaveri, mutta nyt ei vastaa mihinkään viesteihin?
Kommentit (38)
Tyhmä nainen. Tottakai kaverin viesteihin vastataan. Ilmeisesti ei oikeasti halunnut olla kaveri, ja kuvittelee ap:n tahtovan jotain muuta.
Kyllä minä vastaan kavereiden viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset sitten soittelevat takaisin, kun he voivat hyötyä sinusta jotenkin. Esim. jos heillä ei ole deittiä illaksi, tarvitsevat apua muuten vain, haluavat seksiä.... kyllä niitäkin tilanteita tulee vielä eteen
Ei soitella. Panemiseen on eri miehet. Mitään apua ei tarvita
Pääasia kunhan joku mies lohkeaa. Eiköhän ne panomiehetkin ole niitä kavereita joskus ollut
Se tarkoittaa sitä että sinun pitää olla aina valmiina jos se nainen tarvitsee "ystävää" mutta sinua kohtaa ei ole minkäänlaista ystävyyttä. Se tulee olemaan käytännössä sinun hyväksikäyttöä mutta tuota se friend zonella oleminen tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Itse tajusin aikoinaan, että "ollaanko vain ystäviä" tarkoittaa, että "mene pois, hyvästi". Ymmärsin toki heti enkä ole sitten asiaan palannut ja hyväksynyt asian ihan täysin.
Sama. Mies päätti kuukausien tapailusuhteen kertomalla että haluaa jatkaa ystävinä. Viimeinen asia mitä sanoi mulle oli että viestitellään. Päätin että mä en torjutuksi tultuani ala itseäni tyrkyttämään, vaan mies saa laittaa ekan viestin. Vielä näin 5 vuoden päästäkin odotan viestiä.
Niin että kauanko olette olleet kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan spämmi koko ajan. Yksi viesti riittää. Odota siihen vastausta. Minulla ainakin menee hermo jos joku lähettää miljoona viestiä.
Tämä. Mulla yks kaveri (siis nainen, olen itsekin nainen) soittaa ja viestii monta krt päivässä. Rasittava. Tekisi mieli blokata kokonaan kun johan siinä puhelimen akku tyhjenee kun se soittaa ja soittaa ja soittaa
Empatia on ihmisen paras ominaisuus.
Lähetä kuva peniksestäsi ja pyydä kaverillista mielipidettä.
Kyllä ystävänä olo voi tietää vielä intiimiäkin kanssakäymistä.
Ap, älä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Itse tajusin aikoinaan, että "ollaanko vain ystäviä" tarkoittaa, että "mene pois, hyvästi". Ymmärsin toki heti enkä ole sitten asiaan palannut ja hyväksynyt asian ihan täysin.
Miesten kanssa olen oppinut, että jos mies haluaa olla ystävä tai kaveri, mies ihan oikeasti tarkoittaa sitä. Sen sijaan naiset saattaa esittää kaveria tai ystävää.
naisten kaveri merkitsee sitä, että moikataan, jos tavataan kadulla ja kysellään kuulumiset tyyliin: moimitäkuuluuaikunkivanopitäätästälähteäonvähänkiire
Se kaveruus tarkoittaa että olet liian ruma ettei halua koskaan nähdä sinua.
Nämä on näitä kirjoittamattomia sääntöjä, mitkä pitää vaan tajuta. Ollaan vaan kavereita = en tunne sinua kohtaan kuin korkeintaan platonisia tuntemuksia, mutta et ole niin kiinnostava että jaksaisin oikeasti alkaa kaveeraamaan kanssasi, joten kiitos hei.
Nainen ei halua murskata huonon itsetuntosi rippeitä. Siksi hän ei kerro suoraan, että et kiinnosta häntä missään mielessä. Move on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kanssa olen oppinut, että jos mies haluaa olla ystävä tai kaveri, mies ihan oikeasti tarkoittaa sitä. Sen sijaan naiset saattaa esittää kaveria tai ystävää.
Mä olen huomannut, että mun kanssa kaveeraavat miehet yrittävät päästä aina pöksyihini. Olen siis nainen.
Naisten "kaveruus" on sitä, että käyttävät hyväkseen tarvittaessa, joko rahallisesti tai olet emotionaalinen tamppooni. Toki voi ajatella, ettei hyödy sinusta mitenkään ja tuo on vain keino päästä eroon.
Sulla on sitten surkeita kavereita!
Älä tuhlaa häneen enää yhtään aikaa. Tai kehenkään muuhun, jotka eivät arvosta sinua tai ole kiinnostuneita ottamaan yhteyttä. Mokomat vain yrittävät käyttävät sinua sitten hyväkseen, kun heillä itsellään on huolia, mutta heittävät samantien syrjään kun vain sopiva tilaisuus tulee. Keskity niihin, jotka aidosti ovat kiinnostuneita. Yhden roska on toisen aarre. Saattaa olla erittäin kliseetä, mutta se on totuus, oli sitten kyseessä pelkkä kaveruus tai parisuhde. Ihmissuhteet ovat aina kahden kauppa. Oma elämäntyyli parani huomattavasti näin.
-M35