Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä velkojen aiheuttamasta masennuksesta?

Vierailija
27.09.2023 |

Olen kamalan masentunut siitä, että minulla ei ole mitään omaa tai omaisuutta. Äitini ostanut huonekalut, jopa vaatteet. Asun vuokralla samassa pikkukaupungissa, missä vartuinkin. Minulla ei ole työtä. Koulutukseltani olen kokki, joten töitä olisi jonkunverran täälläkin tarjolla. Nuorena kärsin alkoholiongelmista ja pikavippiä tuli otettua, nyt on velat vaan ja kilot muistuttamassa nuoruuden toilailusta. Aiemmin en ole välittänyt tästä, ajatellut, että tulipahan nuorena koettua jos jonkinlaista. Nyt hirvittää, olisin maksanut velkarahoilla jo pienen vanhan talonkin tältä seudulta! Miten päästä yli tästä morkkiksesta, tuntuu, että koko elämä on mennyttä ja elänkin vaan äidin kustannuksella. Hän kyllä itse ehdottelee, mitä milloinkin voisi ostaa minulle. Eli en kerjää. Onko muitakin, jotka on kanssani samassa tilanteessa, vertaistukea tarvitsisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen terveydestäsi tai mieti tuhansia köyhiä jotka kuolevat nälkään päivittäin.

Vierailija
2/5 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei juuri edes ole huonekaluja. Sänky kyllä ja ruokapöytä. Äidin kanssa ei olla väleissä. Velkoja on, menee vielä vuosia niiden maksuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laivalle kokiksi niin tienaat

Maksat velat ja elät miten tahdot

Ala aikuiseksi

Vierailija
4/5 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että otat äidiltäsi apua vastaan, itsekin mielelläni autan aikuisia lapsiani vaikka ovat tilanteensa aiheuttaneet. Minäkin hölmöilin nuorena, en juurikaan rahan kanssa mutta aikaa haaskasin kaikenlaiseen turhaan huolehtimiseen ja vääriin miehiin. Halaus täältä sinulle

Vierailija
5/5 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi yksityishenkilön velkajärjestely?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän