Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako vajaakuntoisen nyt erota?

Vierailija
27.09.2023 |

Saisiko tukia kun eläkkeelle ei pääse eikä kukaan halua työllistää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä hyvät mahdollisuudet elämään kaikilla?

Vierailija
2/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ero piristää ja saat uutta intoa parantaa omaa elämääsi? Juuri oli juttu hesarissa jossa joku kirjailija kertoi siitä, että masennus ja väsymys johtuikin pääasiassa huonosta parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ero piristää ja saat uutta intoa parantaa omaa elämääsi? Juuri oli juttu hesarissa jossa joku kirjailija kertoi siitä, että masennus ja väsymys johtuikin pääasiassa huonosta parisuhteesta.

Toki se parantaisi paljon elämänlaatua mutta ei kuitenkaan parantaisi fyysisiä sairauksia eikä takuulla töitä löytyisi.

Vierailija
4/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ero auttaa fyysiseen vajaakuntoisuuteen

Vierailija
5/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki ero riittää. Puoliso vaan muualle kirjoille. Jossei hallitus itse ole keksinyt suunnitelmaan sairaille voi minun puolestaa haistaa pitkät ja lypsän kaiken mitä pystyy vaikka sitten huijaamalla kun vaihtoehtoja ei jätetä

Vierailija
6/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikki ero riittää. Puoliso vaan muualle kirjoille. Jossei hallitus itse ole keksinyt suunnitelmaan sairaille voi minun puolestaa haistaa pitkät ja lypsän kaiken mitä pystyy vaikka sitten huijaamalla kun vaihtoehtoja ei jätetä

Ei, kun haluaisin asua yksin.

Vierailija
7/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hommaisin itseni toimeentulotukikelpoiseksi tällä hetkellä. Jos ei ole pakko hakeutua saikulle juuri nyt, odottelisin myös sen kanssa.

Vierailija
8/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta saa aina vähemmän tukia, eli kannattaa.

Vierailija
9/9 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta saa aina vähemmän tukia, eli kannattaa.

Ei ole siitä kyse. Vaan ihan oikeasta avioerosta. Ei olla nyt mitään tukia saatu mutta sitten tietysti yksin saisin jotakin. Mies kävisi tietysti töissä niin ei saisi tukia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi