Tässä on maailman kauhein hiustyyli.
Mary kuvailee saamaansa leikkausta "pahimmaksi hiustyyliksi, jonka ihmiskunta tuntee".
Tällaisia näkee paljon Suomessakin, esim. tunnetulla yökyläilijällä.
Mitä mieltä olet tästä hiusmallista itse?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-mary-palasi-kampaajalta-oma-ait…
Kommentit (29)
Odotin paljon pahempaa. Vähän 60-l twistiä.
Vierailija kirjoitti:
Kattila päähän ja sakset käteen
Uusi ns hiusmalli on valmis 🤭
Tämä hiusmalli näytti siltä, että kattila oli korvattu paistinpannulla.
Ai jestas, joku käärijä lookki. Ite oisin tuon vetäny koneella lyhyeksi.
Toi on vielä ihan neppailua. Tuon miesnäkökulmaa kehiin: mehän siis jouduttiin koko elämmme käymään ilman rahaa jossain äitien kavereiden kotipartureissa, jos ei suostuttu enää äidin leikkaamaksi. Vaihtoehtoina oli potta syksyllä talveksi, tai siili kesäksi koneella. Max joku jakaus-henkinen.
Kerrankin siis seiskalla säästin rahaa, kasvatin hiuksia ja menin erikoiselle naiselle parturiin. Hän näytteli Don Johnssonin ja softsorck-tyyppien kuvia lehdistä ja sai ylipuhuttua jopa raitoihin/blondaukseen.
Lopputulos: Etuhiukset, ylipitkät päältä ja takatukka ja jotkut blondiraidat. En mennyt kouluun, ennenkuin mutsi oli varannut ajan minulle kaverille, jossa ajeltiin siiliksi.
-87 ikää 13v.
Sen jälkeen kasvatin pitkät hiukset ja hoidin ihan itse, tyttöystävä on saanut leikata. Luottoparturi on vieläkin. Nykyään olen tyytyväinen vain, että en ole kaljuuntunut.
Eihän toi nyt kamala ollut edes - naisille ehkä suodaan vähän erikoisempia viritelmiä. Vieläkin.
Kundikaverille erehdyin antamaan sakset ja lopputulos otsatukan suhteen oli tuo. Kysyin, että keljuilleksasiko tuon teit. Ei osannut vastata, mutta huivi tai hattu päässä kuljiun ihmisten ilmoilla pitkään.
Tosin sittemmin haksahdin trendikampaamon asiakkaaksi pyytäen lyhyttä tukkaa. Syvennyin lukemaan kirjaa ja tajusin liian myöhään, että hiukseni olivat parin senttimetrin pituiset. Kompensaationa niskassa pitkät kiehkurat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä! Miten kukaan voi leikata tuollaisen tukan kenellekään?
En ikinä menisi enää kampaamoon, missä tuollaisia kauhistuksia leikataan.
Tulee mieleen Mauno Ahonen.
Vierailija kirjoitti:
Vika kuvako? Siskolla on aina tuollainen, kamala malli.
Tuollaiset ei sovi kenellekään
Näin eilen Mariskan telkussa, joku musiikkiohjelma. Niin kaunis nainen mutta ne hiukset, en voi ymmärtää!
Noin vääntynyttä kattilaa ei ole missään.