Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako kauppaan mennä töihin?

Vierailija
26.09.2023 |

Minkälaiset palkat ja työolot muuten?
Muuta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspalkka 11,73€ /h tessin mukaan.

Vierailija
2/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai töihin kannattaa mennä, mikäli pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa on sekavaa kun tulee paljon kaikkea uutta kerralla, mutta sitten kun asiat oppii niin menee rutiinilla.

Työt eivät tule kotiin tai stressaa.

Palkka on nettona suunnilleen 1300-1500€ kuussa, jos on siis täydet tunnit ja lisät tietysti vähän nostaa, vaikka ne on kaupan alalla aika pieniä.

Olisin itse voinut jatkaa kaupassa työskentelyä, mutta pienen palkan takia vaihdoin alaa.

Vierailija
4/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena, tosi hyvin  sai liikuntaa hyllyjä täyttäessä. Mukava porukka ja asiakkaat oli meidän kaupassa silloin.

Vierailija
5/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ammun itseni. Hyllytystä joka sopii viisi vuotiaille ja kassalla yritetään tähdätä tuotteen viivakoodi kassan laaseriin, joka vasta haastavaa onkin.

Mielummin linnanmäessä esitän masturboivaa karhua.

Vierailija
6/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tällä hetkellä töissä?

Jos olet niin miettisin kaksi kertaa.

Palkka on ainakin surkea. Työ ei kyllä varmaan sinällään ole kovin vaikeaa kun hommat oppii ja pääsee ilman koulutusta.

Vierailija
7/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllytys kai parempi kuin kassa.

Vierailija
8/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ammun itseni. Hyllytystä joka sopii viisi vuotiaille ja kassalla yritetään tähdätä tuotteen viivakoodi kassan laaseriin, joka vasta haastavaa onkin.

Hyllytys just olisi unelmani. Kaikki paikat vaan vaatii kassallaoloa joka taas on hel vetistä minulle.

Vierailija
9/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka on ainakin surkea. Työ ei kyllä varmaan sinällään ole kovin vaikeaa kun hommat oppii ja pääsee ilman koulutusta.

Olen nyt pakkaajana tehtaassa, palkka on aika sama täälläkin.

Vierailija
10/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mikä vaan työ kannattaa, ja kaupassa työ ei ole henkisesti kovinkaan rankkaa, sen kun tekee vaan ja lähtee vuoron päättyessä kotiin.

Olen itsekin siis aiemmin ollut kaupassa töissä. Ihan hyvä paikka aloitella, jos ei muita työmahdollisuuksia ole. Ja voihan sielläkin edetä.

Vierailija
11/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllytys just olisi unelmani. Kaikki paikat vaan vaatii kassallaoloa joka taas on hel vetistä minulle.

Suurin osa kaupan työstä on sitä hyllyttämistä. Prismassa on ihan erikseen kassat ja myyjät jotka siis pääasiassa hyllyttä. Itsekin tykkäsin kaupassa mieluummin hyllytämisestä, varsinkin tokmannilla kun ei ollut kylmätiloja joihin taas ruokakaupoissa jäätyy. Kassalla on ihan ok, mutta ne veikkaukset inhoan niitä ja kun en itse veikkaa mitään koskaan, en edes lottoa, niin vähän hankala oli välillä tajuta että mitä haluavat, joo sitä ja tätä tuota ja sitten jotain hiton lisiä siihen päälle, ne kun tulee nopeasti ja itse olet hoomoilasena siinä sitten.

Vierailija
12/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla on surkea palkka ja huonot vuorolisät. Työajat ovat epämukavat ja työ on epäsäännöllistä vuorotyötä. Kaupan kassatyö on epäergonomista, haasteetonta ja yksitoikkoista.

Kaupan alalla työtä tehdään urakkatahdilla, mutta tuntipalkalla. Ruuhka-aikoina etenkin kassatyö on erittäin hektistä. Kaupoissa ja tavarataloissa on jatkuvasti liian vähän henkilökuntaa ja paljon sairauslomia.

Pahinta ovat kuitenkin epäasiallisesti käyttäytyvät, ilkeät, töykeät ja uhkailevat asiakkaat. Kaupan työssä kohtaat huutamista, kiroilua, valittamista, haistattelua, hu**ittelua, ho**ttelua ja jopa uhkailua.

Joten kauppaan ei kannata mennä töihin! Kannattaa olla mieluummin vaikka työttömänä ja nauttia elämästä!

Vierailija
13/18 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt pakkaajana tehtaassa, palkka on aika sama täälläkin.

Pääsisikin pakkaajaksi!

Vierailija
14/18 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan Stoc kalle menkö, pomot ja asiakkaat on per seestä.

Vierailija
15/18 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan alalla on surkea palkka ja huonot vuorolisät. Työajat ovat epämukavat ja työ on epäsäännöllistä vuorotyötä. Kaupan kassatyö on epäergonomista, haasteetonta ja yksitoikkoista.

Kaupan alalla työtä tehdään urakkatahdilla, mutta tuntipalkalla. Ruuhka-aikoina etenkin kassatyö on erittäin hektistä. Kaupoissa ja tavarataloissa on jatkuvasti liian vähän henkilökuntaa ja paljon sairauslomia.

Pahinta ovat kuitenkin epäasiallisesti käyttäytyvät, ilkeät, töykeät ja uhkailevat asiakkaat. Kaupan työssä kohtaat huutamista, kiroilua, valittamista, haistattelua, hu**ittelua, ho**ttelua ja jopa uhkailua.

Joten kauppaan ei kannata mennä töihin! Kannattaa olla mieluummin vaikka työttömänä ja nauttia elämästä!

Samaa mieltä muuten, mutta myymälän koko ja ilmapiiri vaikuttaa paljon tekemiseen. Ja etenemis/siirtomahdollisuudet ovat hyvät ja lisätöiden saaminen mahdollista saman ketjun sisällä😉

Vierailija
16/18 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parissakin ruokamarketissa töissä pääosin kassalla, mutta myös hyllyttämässä ja tekemässä muita hommia. Ajankohdasta riippuen joko leppoisaa tai tosi kiireistä, välimuotoja ei oikeastaan ollut. Melko rutiininomaista työtä jonka oppii nopeasti. 

Paitsi että kauppaan ei nykyisin noin vain mennä töihin, hakijoita on tosi paljon avoimiin paikkoihin nähden. 

Vierailija
17/18 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori? Osaatko laskea muorien pikkukolikoita ja vaihtorahoja? Muutama viikko sitten tuli eteen kassahenkilö, jolla oli huomattavia vaikeuksia tässä. Tapahtui minun edelläni olevalle asiakkaalle. Kassa laski pikkukolikot, laittoi ne kassaan, kysyi vielä asiakkaalta, että olihan siinä sen ja sen verran, asiakas sanoi eri summan, ja kassa alkoi ihmettelemään, että paljonko siitä pitää antaa takaisin, asiakas sanoi takaisin annettavan summan. Nuori kassa totteli. Tuo joutuu vielä hyvin pian huijatuksi jollain ihme setelitempulla. 

Vierailija
18/18 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlki ellää, mut kaupal rikastuu!