Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valitset kampaajan?

Vierailija
26.09.2023 |

Miksi käyt juuri siellä missä käyt? Vaihteletko kampaamoa vai käytkö aina samassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa hinta ja nopea toiminta. Lyhennytän tasapitkää, luonnontaipuisaa tukkaa. Koen kampaajakäynnit kiusallisiksi mutta se ei ole kampaajan vika. En halua katsoa itseäni pelistä kirkkaissa valoissa ja jutella.

Vierailija
2/6 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän käydä aina samalla kampaajalla, jonka hyvät ja heikommat puolet tunnen. Näin stressi asiasta on minulle pienempi kuin aina vain parempaa etsiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin olla ilman kampaajaa, kun en löytänyt hyvää.

Vierailija
4/6 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 23v ikäisestä samalla kampaajalla ja olen nyt 47v. Hän teki myös hääkampaukseni ja hyvin laittoikin, pihlajanmarjat pysyi hyvin paikoillaan ja olivat todella kaunis yksityiskohta hiuksissani.

En kyllä yhtään tiedä kellä käyn sitten, kun hän jää eläkkeelle viimeistään 5v kuluttua...

Ensivkolla taas aika🙂

Vierailija
5/6 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt 23v ikäisestä samalla kampaajalla ja olen nyt 47v. Hän teki myös hääkampaukseni ja hyvin laittoikin, pihlajanmarjat pysyi hyvin paikoillaan ja olivat todella kaunis yksityiskohta hiuksissani.

En kyllä yhtään tiedä kellä käyn sitten, kun hän jää eläkkeelle viimeistään 5v kuluttua...

Ensivkolla taas aika🙂

Mä olen käynyt samalla kampaajalla 35 vuotta, ja samalla tavalla mietin mihin sitten mennä kun hän lopettaa.

N48

Vierailija
6/6 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosia kampaajilla, jotka sijaitsivat minulle sopivissa paikoissa. Kävin kauan yhdessä paikassa kunnes he nostivat hinnat ihan pilviin. Menin toiseen ja nyt sielläkin on ihan karseat hinnat, mutta tulos ei ole kuitenkaan ihan niin hyvä kuin odottaisin sillä hinnalla olevan. Tässä paikassa myös kusetettiin hinnassa ja huomasin maksaneeni 20 e liikaa.

Nyt siis etsin taas hyvää ammattilaista, jolla hinnat olisivat edes kohtuulliset ja jonka jälki olisi sellaista, että voisin mennä ehdottomasti uudestaan.

Käyn kampaajalla noin 2,5-3,5 kk välein ja hiukseni ovat vyötärölle ulottuvat. Värjäytän ne hieman, sillä muuten olisin puoliksi harmaapää. Edessä esimerkiksi on sormen paksuinen viipale harmaata, muualla hieman vähempänä.

Saatan alkaa värjäämään myös itse, vaikka se tuntuukin hankalalta ja sotkuiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi