Onko jokin mt-ongelma jos aikuinen nainen
tuntee pakonomaista tarvetta pukeutua lasten/nuorten vaatteisiin?
Kommentit (9)
Moni pienikokoinen nainen löytää sopivia vaatteita ainoastaan lasten ja nuorten vaateosastoilta.
Ei juurikaan tykkää enää ostaa aikuisten vaatteita. Pitää niitä tylsänä ja ahdistuu niistä. Vain lasten/ nuorten vaatteet kokee jollain lailla hohdokkaana. Kyseessä pitkästi päälle 40v nainen.
Mä kans tunnen suurta helpotusta jos edes lasten/nuorten osastolta löydän itselleni vaatteita jotka ovat sopivan kokoisia päälleni.
Sille en voi mitään jos minun tekemiseni on jollekin avohoitipotilaalle suurempikin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Moni pienikokoinen nainen löytää sopivia vaatteita ainoastaan lasten ja nuorten vaateosastoilta.
Tässä ei ole kyse siitä. Henkilö ei ole pienikokoinen ja saa jotain erityistä tyydytystä pukeutuessaan mahdollisimman lapsekkaasti ja lisäksi toiminta on pakonomaista.
Joku syömishäiriö? Syömishäiriöisillä (siis nimenomaan anoreksiaa sairastavilla) naisilla on usein hyperfiksaatio siihen, että ovat lapsenkokosia ja mahtuvat lasten vaatteisiin. Päätyvät seurustelemaan usein pedotaipuvaisten miesten kanssa, koska myös nämä naiset valitettavasti usein itse hyväksyy täysin lasten seksualisoinnin kun ovat useissa tapauksissa itse joutuneet kokemaan groomaamisen.
kyllä, ellei ole lapsen kokoinen. mikään ei ole kamalampaa, kuin +20 vuotiaat pukeutuu pitkiin kalsareihin, eli trikoisiin kulkiessaan julkisella paikalla. siis hyi oksetus. ukkokin aina niitä kyttää ja arvostelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei juurikaan tykkää enää ostaa aikuisten vaatteita. Pitää niitä tylsänä ja ahdistuu niistä. Vain lasten/ nuorten vaatteet kokee jollain lailla hohdokkaana. Kyseessä pitkästi päälle 40v nainen.
Mitä sitten? Ellet ole itse tuo henkilö, niin sun pukeutumistyyli tuskin on kaikkien mieleen.
Monta kertaa viikossa tuntee pakkomielteistä tarvetta kierrellä lasten/nuorten-vaate osastoilla ja ostaa niistä vaatteita, jotka sattuu päälle mahtumaan. Tuntee suurta tyydytystä onnistuessaan sellaisen löytämään ja pukeutuessaan siihen.