Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa unettomuuteen?

Vierailija
26.09.2023 |

Lääkkeitä kokeiltu, melatoniini käytössä, mutta ei oikein auta. En enää kestä tätä olotilaa.
Olen niin ahdistunut ja stressaantunut etten vain kykene nukkumaan. Rahahuolet ym. painavat liikaa.
Mikä avuksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, minäkin olen stressaantunut ja ahdistunut 24/7 vuodesta toiseen. Nukun ehkä 5 tuntia yössä, jos käy hyvä tuuri.

Vierailija
2/4 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne perus, jotain liikuntaa päivän aikana muttei kovin paljoa ennen nukkumaanmenoa, ei kirkkaita laitteita tuntia ennen nukkumaanmenoa... Jos uni ei meinaa tulla niin nousee pois sängystä tekemään hetkeksi jotain muuta. Kun koittaa saada unesta kiinni niin koittaa luoda jotain rentouttavia mielikuvia, itse tykkään siitä että olisin vaan keinuvassa veneessä yksinäni peittoihin kääriytyneenä.

Mutta olen paraskin puhuja, itsellänikin univaikeuksia ja annan vaan läppärin pyörittää jotain videoita (yleensä melko tasaista puhetta) siinä alle metrin päässä naamasta kunnes nukahdan. Joskus youtube pyörii aamuun asti kun heräilen pitkin yötä, joskus tuntuu että nyt tulee uni niin laitan automaattitoiston pois päältä ennen nukahtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet- Jos yksi ei auta, kokeile toista. Minullakin vasta seitsemäs lääke toimi-

Vierailija
4/4 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja työ mikä pakottaa sut keskittymään johonkin 1 asiaan, treenaaminen jne. 

Ei se uni tule jos tietokoneella kulutetaan päivät, ihminen ei sillon käytä energiaansa mihinkään mistä kertyy vaan stressiä