KEVYESTI KESÄÄN-uusi laihdutusporukka aloittaa...
Jouluherkutteluista vallan pahan olon saaneena päätin että nyt on vihdoin aika keventää oloa 20 kilon verran. Eipä taida kaikki kesäksi lähteä, mutta reippaaseen alkuun luulis pääsevän. Nyt kaipaan projektiini tsemppaus- ja laihdutuskavereita. Huomisaamusta ajattelin aloitta ja jatkossa pitää punnituspäivän perjantaina. Löytyykö kaveria?
Strategiset mittani ovat:
pituus: 160 cm
nykyinen paino: 78 kg
tavoite paino: 58 kg
Pitäiskö vielä jotain muita tietoja laittaa? NO, tästä alkaa...
- Jossu(-possu)
Kommentit (33)
Minä tulisin kanssa mukaan tähän porukkaan. Kesään mennessä en ehdi saada kaikkia kiloja pois, mutta jos pääsisi hyvään vauhtiin. Joulukuu on tullut mässättyä suklaata ja laihdutus olisi tarkoitus aloittaa 2 päivä tammikuuta. Laittelen tarkempia lukuja sitten ensi viikolla kun näen mitä tuo vaaka näyttää. Mä käyn varmaan maanantaisin vaa' alla, mutta jos päätätte että otetaan joku virallinen punnituspäivä kaikille niin käyn sitten kaksi kertaa viikossa vaa' alla.
jokainen vois käydä puntarilla sillon ku haluaa ja sitten ilmottaa tuloksen sen viikon pinoon. Minusta olis mukava jos kerrottais muutakin ku punnitus tulokset, eli sen hetkisiä fiiliksiä ja tsemppailtas toisia pysymään kaidalla tiellä! :)
Mun mielestä helpointa on aloittaa joka viikko uusi pino, vaikka maantaisin, tai kuka nyt kerkeekin alotella ja jokainen ilmottelee tuloksia kun oma punnituspäivä on. Todennäköisesti ei kaikilla kuitenkaan oo sama punnituspäivä.
Tehtäisiinkö jokaisen viikon alkuun sellanen pieni esittelyviesti, josta löytyis esim. pituus, lähtöpaino, punnituspäivä ja tavoite tms? Ja välillä vaikka päivittelis siihen kuinka paljon on saanut tiputettua? Miltä kuullostais? Silleen vois pysyä hieman kärryillä ketä kaikki meitä on porukassa mukana ja mitkä on lähtötiedot.
-Sara-Maria-
tulisi muutakin jutustelua kuin pelkästään numeeriset tiedot ;)
Tämä minun mielipide..
Nyt viimeisten päivien mässäily alkakoon! Ensi viikolla tavataan tiukoissa merkeissä ;) Hauskaa uutta vuotta kaikille!
-Jossu
Hassua ajatella että taas se vuosi vaan vaihtuu vaikka ei oikeen käsitä että joulukin jo meni ;) Tänä vuonna ei tarviikkaan juur palella raketteja ampuessa ;D
Oma vaaka näyttää että olen saanu joulumässykiloja noin kilon verran jo pois mutta saattaa tää päivä taas palauttaa ne!! Mutta huomenna taistoon ja kesällä on kiva kun mahtuu vaatteet päälle!!
Täytyykin laittaa loput joulusuklaat illalla tarjolle vieraille niin eivät mee kaikki omaan masuun ;P
Laihdutusta oon aloittanut varmaan joka maanantai, mutta nyt olis tarkoitus oikein tosissaan lähteä kilojen karistukseen. Haaveena olis raskaus, joten painoa olisi tiputettava, kun sitä kerran on päässyt liiaksi kerääntymään...
Pituus 176 cm
Paino 102 kg
Tavoite kesään mennessä -12 kg (90kg)
Tahtoo myös mukaan! Olen parantumaton herkuttelija, voisin elää pelkillä herkuilla ja siitä tuloksena tuo suurella intohimolla hankittu maharöllykkä ja massiivinen reisivarustus, joista erityismainintana muhkeat " pistoolikotelot" . Niistä olen nyt PÄÄTTÄNYT hankkiutua eroon.
Strategiset mitat 165 cm ja 66.7kg.
Olen aina ollut enemmän tai vähemmän pyöreä, ja viimeksi varmaan 10-vuotiaana painanut 60kg, joten se olisi näin aluksi tavoite. Lukuisia kertoja on tietty tullut aloitettua " uusi elämä" , mutta vuosiin en ole päässyt alle 64kg:n. Mutta NYT aion sen tehdä ja siihen tarvitaan kyllä apujoukkoja!
Käytännön syistä en pääse mihinkään kodinulkopuolisiin harrasteisiin, joten liikunnointi rajoittuu kotiympyröihin ja siinä onkin haastetta kerrakseen kun ei niin millään viitsisi kotona mitään tehdä. Töiden jälkeen harrastan lenkkeilyä lähinnä sohvan ja jääkaapin välillä:( Mutta josko tälläkin saralla tsemppais kun kotoa kuitenkin löytyy pyörää ja stepperiä ja jos jonkinmoista vempainta.
Tsemppiä kaikille, tästä tämä lähtee, eikö vain??!!!!!!!!
Ja kevyempää vuotta 2007!:)
Olivia
Uusi napa ilmoittautuu mukaan.
Joulu oli ihana mutta jaljelle jai hieman tukala olo, joka paikkaa turvottaa ja painoa on viime kesasta tullut reilu 10 kiloa joten on aika karistaa ne pois lopullisesti.
Tallahetkella mittani ovat
170/88 ja tavoite on alkuun 75.
Hyvaa alkavaa uutta vuotta kaikille!
#
Winterangel
Ei vienyt imetys kiloja ei, hyvä ettei tullut lisää vielä entisten päälle. Hyvin alkanut laihis loppui raskauteen reilu vuosi sitten ja nyt pitää aloittaa varmaan 10 kiloa korkeammalta.
Lähtöpaino vaihtelee 85-87 kilon paikkeilla, pituutta on 160 cm ja kesäksi pitää keventyä vähintään 10 kiloa, syksyllä töihin mennessä pitää olla jo 70 kilon tuntumassa.
Tänään aloitin lopetamalla karkit, valkoiset vehnät, riisit yms. Ja peruna on myös lakkolistalla. Viime viikolla ostin vuoden kuntosalikortin, joten salille olisi tarkoitus mennä 1-2 krt viikko, spinningiä 1 krt/vko ja jumppaa 1 krt/vko.
(aattoyön yöpala fetasalaatti)
Aamiainen täysjyväruista viipale ja rasvatonta leikkelettä.
Lounas kinkkua ja omatekoista kevytlanttulaatikkoa
välipala hedelmiä
päivällinen ja iltapala vielä miettimättä.
Kolmannen tytön syntymän jälkeen painoa 20 kg liikaa.Nyt kun nuorin (5kk) saa kiinteitä,niin sasi aloittaa kilojen karistuksen.Pituutta 172 cm ja painoa 85 kg,yökkis.Keskimmäisen tytön jälkeen sain pudotettua painoni sopiviin lukemiin,mutta pikkuhiljaa enne viimeistä raskautta kertyi taas kiloja ja raskaus oli tietenkin viimeinen niitti,paino nousi ennennäkemättömiin lukemiin.Tavoite olisi,että kesään mennessä saisi 10 kg pois.Ja lopullisena tavoitteena olisi 65 kg.
Tsemppiä kaikille " muotohensa" kanssa taisteleville.Onkos se punnitus nyt sitten pe vai ma?
Toisen lapsen raskausaikana keräsin lihotin itteäni n. 15 kg. Siitä olen nyt laihduttanut jo 6kg, mutta yksin laihduttaminen on jotenkin tylsää. Ehkä täältä ryhmästä sais lisäpotkua. Imetän vielä päivittäin, joten yritän vain pysyä erossa makeista ja rasvaisista herkuista. Sitten kun lopetan imetyksen, on aika kaivaa Painonvartijoiden opukset esiin!
Pituus: 164cm
Paino tällä hetkellä: 68kg
Tavoitepaino: 58 kg
Hyvä vois olla että maanantaina joku vaan alottaa viikko pinon ja sinne sitten ilmestytään kertomaan kuulumisia kun siltä tuntuu (tai on tarvetta) ja kun oma vaakapäivä osuu kohdille. Kaikki kun ei välttämättä halua just perjantaita punnituspäiväks (esimerkiks en minä kun en halua että viikonloppuna on helpompi herkutella) Näin myös juttua riittäis koko viikoks ja mahdollisesti paremmin motivaatiota.
Kuulostaako hölmöltä/vaikealta? Musta ainakin olis kiva että juttua syntys muutenki kun vain punnitustulokset viikottain =)
Toki toinen on että tehdään kaks pinoa..toiseen vaakatulokset pitkin viikkoa ja toiseen sitten ne löpinät...