Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVYESTI KESÄÄN-uusi laihdutusporukka aloittaa...

26.12.2006 |

Jouluherkutteluista vallan pahan olon saaneena päätin että nyt on vihdoin aika keventää oloa 20 kilon verran. Eipä taida kaikki kesäksi lähteä, mutta reippaaseen alkuun luulis pääsevän. Nyt kaipaan projektiini tsemppaus- ja laihdutuskavereita. Huomisaamusta ajattelin aloitta ja jatkossa pitää punnituspäivän perjantaina. Löytyykö kaveria?

Strategiset mittani ovat:

pituus: 160 cm

nykyinen paino: 78 kg

tavoite paino: 58 kg

Pitäiskö vielä jotain muita tietoja laittaa? NO, tästä alkaa...

- Jossu(-possu)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäksi en ehdi saada kaikkia minäkään pois, mutta tavoitteeksi laitan -15kg, onkohan liian uskalias tavoite?.... No sen aika näyttää en masennu vaikka en onnistukkaan.

Minun mitat ovat

pituus 172cm

paino 122.1kg

tavoite paino aluksi alle 100kg

Vierailija
2/33 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkotus ois viimein saada itteensä niskasta kiinni ja tiputtaa 20kiloo vuodessa-kahessa. Eli siis pitempi aikasia tuloksia hakemassa. Kesään mennessä jo eden 10 lähtee niin oon enemmän kuin tyytyväinen :)

Ja mun mitat siis on:

Pituus:170cm

Paino nyt: 92

Tavoitepaino:72

Kiva että on muitakin jotka haluu nyt ruveta " tosi toimiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin myös toisessa porukassa, mutta aika hiljaiseloa on siellä, joten jospa meiltä löytyisi intoa enemmän!

Itse olen myös tehnyt päätöksen tässä pari vk sitten, että vuoden kuluttua kun 30 on mittarissa, peilistä katsoo toisen näköinen nainen!

Pudotettavaa on kymmenissä myös minulla :/

Olisiko ryhmämme nimi tuo " Kevyesti kesään" ?

Kivan positiivinen nimi.

Pituus:160cm

Lähtöpaino: 87kg

Välitavoite:kesään mennessä -10kg

Lopullinen tavoite: mielellään sinne alle 70kg

katsotaan vuoden kuluessa, mutta tuo 70kg on ainakin saavutettava!

Sittenkin on vielä ylimääräistä, mutta katsotaan miten käy.

Pyykkis

Vierailija
4/33 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kirjoitella kuulumisia ja niksejä laihdutukselle jossain :) Itse en nyt kovin rankasti laihduta, koska täysimetän alle 2vk sitten syntynyttä lastani, mutta jos saisin tämän porukan avulla pidettyä näppini erossa kaikista herkuista mitä on nyt tullut vedettyä napaan joka päivä, niin hyvä! Painosta en uskalla tällä hetkellä sanoa mitä se on, mutta ilmoitan aloitus painon heti 1.1.2007 :) Uuden Vuoden aattona tulee kuitenkin mässättyä, joten minä lykkään aloitukseni sinne :) Kiloja olisi pudotettavana luultavimmin n.25kg. Kesään mennessä jos noin 10kg lähtisi, niin olo olisi varmasti paljon keveämpi ja siitä olisi hyvä jatkaa kesällä ja syksyllä :) Tsemppiä kaikille ja pysytäänhän päätöksissämme! Railakasta Uutta Vuotta!

Vierailija
5/33 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla huhuilinkin henk. koht tsempparia mutta jospa tulisin tännekkin, vaikuttaa kivalta porukalta ;)

Ite olen saanut jo inan tiputettua kesän jälkeen kun lopetin imetyksen kokonaan. Lähtö oli 101,8kg:a ja nyt noin 89kg. Joulu on mennyt ihan liikaa suklaalaatikoiden vieressä joten kilon ainakin toi takasin (se on jo tossa). Tavote on ens vuonna joulukuussa kun täytän kanssa 30 vuotta ni olla normaalipainoinen!! Haaveena myös kolmas lapsi ja olis aika huikeaa olla normaalipainoinen ja raskaana! Miltäköhän sekin tuntuis ;)

1.1 annan minäkin ekan oikean lähtöpainoni mutta alle 80kg:a olis ehkä realistinen tavote painaa kesään mennessä!!

Millä tavoin muuten laihduttelette?? Mulla tuo painonvartijat on aika tiukassa tuolla takaraivossa valmiina, että sillä taidetaan mennä =)

Vierailija
6/33 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

liityn joukkoon! Tää on kyllä niin klisee aloittaa joulun jälkeen;), mut näin päätin tossa ennen joulua (sillä kuka hullu nyt ennen joulua aloittaa), ja nyt on siis aika.

- paino nyt 64,4 kg

- pituus 160 cm

- tavoite 55 kg eli se mikä oli ennen lapsia

Taitaa olla liian tiukka saada kaikki pois ennen kesää (mulla pinna kiristyy kun päätä särkee, kun on nälkäinen; siispä pitää ottaa suht maltillisesti), joten tavoite voisi olla 1 kg/kk. Eli 6 kg ennen juhannusta. Sekin olis hienommin kuin aikoihin.:)

Vierailija
7/33 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan tosin vasta ensi vuonna, eli 1. tai 2. tammikuuta (uudenvuodenlupaus). Mitat kuten aloittajalla, eli 163 cm ja n. 80 kg (vaaka rikki meillä, näyttää mitä tahtoo) ja lopputavoite alle 60 kg, eli sinne ennen raskauksia aikaan. Kesäksi ei taida vielä onnistua. Aloitan mehupaastolla ja jatkan Nutrilettillä, katson kauanko jaksan sen voimalla (täys- ja osanutraus). Punnituspäiviksi otan maanantain.

Vierailija
8/33 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan uuden vuoden jälkeen, olikohan torstaina punnitus, silloin tiedän tarkan aloituspainon, mutta veikkaan sen olevan 90 paikkeilla. Pituutta minulla on 176cm, tavoite on 75kg näin aluksi.

Palataan asiaan kunhan uusi vuosi on juhlittu alkuun.

Tsemppiä kaikille!!!!

Vierailija
9/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin mukana tuolla Kymppitytöissä, mutta jotenkin tipahdin kelkasta..... Silloin aloitin reilusta 76 kilosta laihduttamisen ja pääsinkin 71 kiloon asti. Äskettäin olimme lomalla ja joulumässäilyt päälle, nyt vaaka näyttää 72,5 kg. Tämän viikon otan vielä rennosti, mutta uusi vuosi ja uudet kujeet, eli ensi viikolla olisi tarkoitus (taas) aloittaa uusi elämä. Pituutta minulla on noin 160 cm ja tavoitepaino 60 kg. Eka tavoite on saada paino alkamaan kuutosella, sitten 65 kg ja kaikki sen alle on hyvä! En ajatellut mitään vippaskonsteja yrittää, vaan syödä maalaisjärjellä ja koittaa liikkua paljon.

Vierailija
10/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin liittyä tähän, kymppityttöihin piti alkuun liittyä, mutta vakava sairaus lähipiirissä vei laihdutus innostuksen. Nyt ennen joulua sain sen takaisin ja kolme kiloa hävisikin, jouluna kyllä jotai tuli takaisin. Ensi viikolla ajattelin minäkin aloittaa =)

Vierailija
11/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti aikasemmin lueskellut näitä laihdutusketjuja, mutta nyt otin itseä niskasta kiinni ja päätin tulla mukaan jos passaa?

Omat tiedot: pituus 162cm, paino jotan 72kg, tavoite pidemmällä tähtäimellä 58kg, kesäksi sinne 65kg alle.

Tavoitetta yritän saavuttaa pisteiden laskulla ja kuntoilemalla. KÄvin ennen joulua laittamassa salikortin, joka alkaa 1.1. Oman projektini aloitan siis heti uuden vuoden juhlinnan jälkeen, pakko antaa vielä vähän armon aikaa itelle ;)

Osaisko joku neivoa mua heti pisteiden kanssa. Mulla on kirjekurssin materiaali parin vuoden takaa. Imetän täysimetyksellä kohta 3kk vanhaa vauvaa, miten paljon siitä tulee läisäpisteitä kayttöön?

Punnituspäiväksi otan maanantain.

Ensi vuoteen!

Vierailija
12/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn mukaan. Haluan oppia syömään oikein ja säännöllisesti, sekä siinä sivussa laihtua.

paino tällä hetkellä 69,4kg,

pituus 160cm

tavoite 10kg, mutta kesään mennessä tavoite 6kg, koska minäkin imetän.

Ajattelin laihduttaa syömällä järkevästi, sekä liikkumalla paljon. Elikä keitot kunniaan!

Laitan punnituspäiväksi maanantain.

Vierailija
13/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha virsi on että sä et sais laihduttaa ennen kun vauvas saa lisäruokaa ;) Siihen asti ois hyvä vaan yrittää syödä terveellisesti.

Mutta kun siirryt laihduttamaan ja vauva saa muutakin pöperöä niin 10p saat/täytyy syödä lisää. Kun imetyskertoja on enää muutama niin 5p. Oikeasti kaikki jotka imetätte ni muistakaa jos laihdutatte että n.500g viikossa on sopiva vauhti ja sitä kovempi vauhti on vauvalle pahasta! Sillon ne kaikki kuona-aineet lähtee ihan oikeasti liikkeelle.

Tarkotus ei oo paasata ja olla tiukkis mutta lapset tulee mulla ainakin tässä kohtaa ensin. Itelläkin oli tosi vaikeaa odottaa " laihdutuslupaa" kummankin lapsen aikana mut toisaalta kun lupa tuli ihan täysillä en uskaltanu siltikään vetää ennen kun lopetin imetyksen kokonaan =)

Vierailija
14/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin imetän ja siksi haluan laihtua hitaasti. Tavoitteena minulla on kuitenkin ennen kaikkea oppia syömään säännöllisesti ja terveellisesti. Tällä hetkellä omasta mielestäni suurin ongelma on liian pitkät ruokailuvälit, jolloin verensokeri pääsee laskemaan ja siitä seuraa herkuttelua! Aion myös pitää joka viikko perjantaisin karkkipäivän, koska en ihan ilman karkkia pysty elämään. :)

Vierailija
15/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko mukaan vielä yksi joka kaipaa tsemppaajia laihduttamiseen? Syksyn on mielessä käynyt että pitäis aloittaa laihduttaminen, mutta jostain syystä se on aina jäänyt. Suurin on varmaan oma motivaation puute. Ajattelinkin että tällä keinolla saisin tsempattua itteäni ja todella niitä kiloja pois.

Eli nyt oon vakaan päätöksen tehny, että tammikuusta eteenpäin alotan oman laihdutusprojektin, tavoitteena on saada 10-20 kg pois.

Puntarille aion nousta ensimmäisen kerran vasta ens vuoden puolella. Siihen saakka suonen itselle luvan mässäillä ja syödä mitä mieli tekee.

Hyvää uutta vuotta :)

-Sara-Maria-

Vierailija
16/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vauva ja hänen hyvin vointinsa tulee ensin. Tarvin kuitenkin jonkilaista ryhdistäytymistä itsekin, siksi ajattelin korjata nyt todella epäterveellistä ruokavaliotani ja ryhtyä liikkumaan säännöllisesti.

Luulen että vauva saa nyt enemmän haitallisia aineita ruokavaliostani, kuin siitä että muutaman kilon pudottaisinkin terveisiin elämäntapoihin siirtyessäni?

Tavoitteenani on kuitenkin täysimettää vauvaa se 6kk, ja jos huomaan että maidontulo häiriintyy tai vauva muuten reagoi muutoksiin pitää miettiä uudellen. Mitään nälkäkuuria ja teholaihdutusta en edes harkitse, vaan leppoisasti edetään. 500g pudotusvauhtiin olisin jo todella tyytyväinen.

Vierailija
17/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan !

Juuri olen myös miettinyt samaa,että näistä kiloista on nyt päästävä.Poika täyttää pian 6kk ja itse olen (varsinkin näin joulun jälkeen) kuin rantapallo.Alkaa ottamaan jo tosissaan päähän.

Joten kuuri alkakoon;tosin aloitan vasta 1.1.2007,ihan turha yrittää ennen uutta vuotta,tulee kuitenkin mässättyä.

Mitat ilmoittelen sitten 1.1,mutta ainakin olisiko tuplahulinalla aika lailla samat lähtökohdat.

terveisin Catania

Vierailija
18/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu mukaan. Olisin mielelläni vuoden alusta lähtenyt kanssa jonkinlaiseen laihdutustsemppaus ryhmään mukaan. Tarkoitus olisi saada painoa tippumaan 10-15 kg ja mahdollisesti kesään mennessä jos sellaista mahkua edes on. Ihan kaloreiden laskemisella olen laihduttanun.

Nyt paino taitaa olla 87 kg ja pituuteni 168 cm..eli siitä on hyvä lähteä. Painoa en kyllä ole nyt katsonut, mutta sitten ensi viikolla olen päättänyt tiistaina aloittaa ja laitan tarkan painon.

Vierailija
19/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs päivä otetaan raportointi päiväksi? Perjantai?

Ja aloitetaanko raportointi ensi vkn pe eli 5.1?

Mielipiteitä kehiin

terveisin Pyykkis

Vierailija
20/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silloin ehtis vähän paikkaan tilannetta jos viikonloppuna repsahtaa ;) Sopiiko muille? Jos sopii, palataan asiaan ensi viikon perjantaina! Tai aiemminkin voi kuulumisia tietty pistää... Tsemppiä meille kaikille!

-Jossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi