Miksei Kanadan tapauksesta keskustella missään?
Jäänyt Suomessa vähemmälle huomiolle kuin muualla.
Kommentit (4)
ei mitään noloa, vaan tarkoituksen mukaanhan tässä on menty. vai meinaatko, että siellä ugrainiassa on sittenkin natsuja? niinkuin putte sanoi? ja vielä persidentin seurueessa. tuliko yllärinä? eikös se pohjoismaalainen vastarinta-sakki saanut someraivoa, kun ennen sotaa pitivät yhteyttä niihin nassuihin? ja meinasittekos, että se porukka olisi sieltä jonnekin kadonnut, niinkuin meedia väitti? eipä ollutkaan taaskaan fooliohattuilua. salaliitot aina muuttuu totuudeksi. näköjään.
Musta on ollu hauskaa kuinka sinisilmänen mä itekki olin alussa ku putte puhu natszyista :D luulin et se on ihan sekasin, sit aloin ottaa ite selvää asioista ja huomasin et sehä puhuu ihan totta :D
Vierailija kirjoitti:
Musta on ollu hauskaa kuinka sinisilmänen mä itekki olin alussa ku putte puhu natszyista :D luulin et se on ihan sekasin, sit aloin ottaa ite selvää asioista ja huomasin et sehä puhuu ihan totta :D
Joo, itse herra "Wagner", eli Dmitri Utkin oli pitkän linjan nasse-setä SS-tatuointeineen. Puttehan de-natsifioi hänet Prigozhinin kanssa samassa lentokoneessa mutta tämä tapahtui Venäjällä.
Onpa noloa. https://yle.fi/a/74-20051820