Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö ex:säsi hautajaisiin?

Vierailija
26.09.2023 |

Näin viime yönä unta, että ex kuoli. Unessa olin hautajaisissa lasten tukena. En laskenut omia kukkia.
Näin varmaan toimisin myös oikeassa elämässä. Jos siis nyt lasten olessa alaikäisiä kuolisi. Ex tosi inhottava ja hankala tyyppi, joka eron jälkeenkin tekee kaikkensa hankaloittaakseen mun elämää ja sotkee mun ja lasten välejä jne... jos välit olis paremmat, laskisin varmaan ne omatkin kukat.
Miten sinä?

Kommentit (30)

21/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hautajaisissa, joissa oli vieraana vainajan ex-avopuoliso 15v takaa. Ihmettelin, miksi hän sinne tuli, kun tämä vainaja oli aikoinaan kohdellut häntä törkeästi eivätkä he olleet missään tekemisissä eron jälkeen.

Vierailija
22/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Menkööt ex:än uusi mies kun oli sellaisen jo valmiiksi ennen eroa jo katellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syntiä" ajatella muiden hautajaisia ja kuolemaa. Paitsi jos pelkää että joku kuolee sille ei voi mitään, vaikkei olisi vielä kuolemassa. Onneksi ei ole sellaisia exiä olemassa. Enkä varmasti tuppautuisi muiden hautajaisiin häiritsemään. Ymmärrän että osa tukee lapsiaan.

Vierailija
24/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun annettaisiin mennä. Kysyisin ensin lupaa hänen perheeltään. Vihaan eksääni monista syistä, mutta haluaisin jättää jäähyväiset. On lasteni isä.

Vierailija
25/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, pitää varmistaa että tulee tarpeeksi multaa päälle että se pysyy siä montussa kanssa.,

Vierailija
26/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
27/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan menisi, kun ei olla niin paljon tekemisissä. Ehkä lähettäisin adressin, ehkä en sitäkään. Kävisin jälkeenpäin haudalla yksin ja veisin ehkä silloin kukkia. Yhden toisen hautajaisiin menisin, jos kutsuttaisiin. Ollaan kavereita hänen ja hänen nykyisensä kanssa. Mutta en tuppautuisi sinnekään, jos ei kutsuttaisi. Kävisin siinä tapauksessa haudalla jälkeenpäin. Sitten on vielä sellainen, josta en varmasti edes tietäisi, jos kuolisi. En tunne ollenkaan hänen sukuaan enkä ole missään tekemisissä, en edes tiedä missä asuu nykyään. En menisi enkä reagoisi, vaikka tietäisin. Jos näkisin hänen hautansa sattumalta, niin hetkeksi pysähtyisin ihmettelemään. Ei merkitystä.

Näin toivoisin heidänkin toimivan. Toivoisin, että halutessaan voisivat tulla hautajaisiini, mutta jos puolisoni on päättämässä, niin ei varmaan halua sinne kuin lähimmät. Siinä tapauksessa toivoisin kummituksena näkeväni heidät haudalla. Paitsi tuon viimeksi mainitun.

Vierailija
28/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Jos siis pyydettäisiin. Hän on lasteni isä ja meillä on ihan hyvät välit ja paljon yhteistä historiaa. Olin exän äidin hautajaisissakin, vaikka olimme jo eronneet.

Vierailija
29/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lyhyt suhde mutta itkin, kun yhdessä vaiheessa vaikutti siltä että exällä on syöpä. En ehkä hautajaisiin menisi kuitenkaan.

Vierailija
30/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex olisi eläessään sitä toivonut, menisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän