Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tuotteen/asian hintaa kauhistuit viimeksi?

Vierailija
25.09.2023 |

Itse kauhistuin sitä, miten kalliiksi ulkona syöminen on tullut. Ennen talon burgerin sai kympillä kebab-ravintolassa, ja viimeksi kun ostin sen, se maksoi jo 14 euroa.

Tän hetkistä hintaa en uskalla ees kuvitellakaan. On kyllä jäänyt ulkona syömiset vähiin.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini pyysi tarjousta, 60m2 mökin sisäseinien perusmaalaus maalarilla 4000 €. Tuossa kaksi seinää hirttä, jota ei maalata. Maalit ja katto ei kuulu hintaan. Työtunteja menisi kuulemma viikon verran. Lähden tekemään sen vl aikana itse.

Joo, tätä se on. 

Kun vingutaan että miksi suomalaiset ei käytä palveluita, niin hinnoissa + asenteessa syy. 

Pyydät tarjousta jostain, oli homma sitten maalausta tai printtausta, puolet paikoista ei vastaa pyyntöihin, osa vastaa myöhässä ja pari antaa tarjouksen, joista yksi tai kaksi on realistisia. 

Itse on pakko tehdä. 

Vierailija
62/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B&J jäätelö lähikaupassa 9,35 eur.

Harmi kun täällä ei ole naurureaktioita. Lensi kahvit ruudulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalaukut. Siis myöskin ne halppismallit, 80e taisi olla halvin (no, ostin Lidlistä kun oli 59e). Perushinta näille vähintään 120e. Siis matkalaukusta joka ehkä kestää sen pari reissua.

Sipsipussit lähemmäs 4e (3,59e eteenpäin) ja tavaraa vähennetty 50-75g. Halppissipsit poistuneet valikoimista.

Teepaketti, katsoin lemppariani Mustaherukkateetä. 4,99e.

Lidl n 2,50 sipsipussit

Vierailija
64/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen kerrosateria 9,50€. En ole syönyt pariin vuoteen, nyt reissun päällä kävin, niin voi hyvän tähden sentään miten kalliiksi mennyt "halpa" pikaruoka. Joka ei muuten edes ollut pikaruokaa enää, vaan tilauksen odottelussa meni 25 minuuttia.

;.

Ei kai kukaan enää syö Hesessä muuta kuin kupongilla? Kun se on juuri kuten sanoit, kalliin lisäksi hidasta. Olin viikonloppuna Lontoossa ja sielläkin oli kyllä Mäkkärissä kallista (= Suomen hinnat), mutta automaatilla tehty tilaus tuli pöytään kolmessa minuutissa. En käsitä, miksei tätä Suomessa osata.

Vierailija
65/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesen kerrosateria 9,50€. En ole syönyt pariin vuoteen, nyt reissun päällä kävin, niin voi hyvän tähden sentään miten kalliiksi mennyt "halpa" pikaruoka. Joka ei muuten edes ollut pikaruokaa enää, vaan tilauksen odottelussa meni 25 minuuttia.

;.

Ei kai kukaan enää syö Hesessä muuta kuin kupongilla? Kun se on juuri kuten sanoit, kalliin lisäksi hidasta. Olin viikonloppuna Lontoossa ja sielläkin oli kyllä Mäkkärissä kallista (= Suomen hinnat), mutta automaatilla tehty tilaus tuli pöytään kolmessa minuutissa. En käsitä, miksei tätä Suomessa osata.

Olen aina heittänyt kupongit muun mainoksen lailla roskiin, eli maksan rahalla, kun käyn. Meitä on 4 🤭

Vierailija
66/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkalaukut. Siis myöskin ne halppismallit, 80e taisi olla halvin (no, ostin Lidlistä kun oli 59e). Perushinta näille vähintään 120e. Siis matkalaukusta joka ehkä kestää sen pari reissua.

Sipsipussit lähemmäs 4e (3,59e eteenpäin) ja tavaraa vähennetty 50-75g. Halppissipsit poistuneet valikoimista.

Teepaketti, katsoin lemppariani Mustaherukkateetä. 4,99e.

Lidl n 2,50 sipsipussit

Mun lempi pringlessit maksoivat 3, 39 ( hot and spicy) . Perus pringlet ja paprikat oli 2, 5.

Jätin ostamatta. 

Vierailija
67/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annospikapuurot, 4,50 euroa. Juu jäi kauppaan, ovat olleet kätevä työeväs. Toisesta kaupasta saa onneksi puoleen hintaan!

Vierailija
68/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annospikapuurot, 4,50 euroa. Juu jäi kauppaan, ovat olleet kätevä työeväs. Toisesta kaupasta saa onneksi puoleen hintaan!

Lyö hiutaleet pieneen rasiaan, saat vielä halvemmalla.

Vierailija
69/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronin hinta! Jumalauta 58-60 senttiä pussi!

Vierailija
70/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisia hiutaleita kippoon ja mausteet sekaan. Töissä vettä ja mikroon. Tuttu työeväs niiltä ajoilta kun olin köyhä siivooja reilusti alle kympin tuntipalkalla pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
71/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;.

Olen aina heittänyt kupongit muun mainoksen lailla roskiin, eli maksan rahalla, kun käyn. Meitä on 4 🤭

Onko noita kuponkeja enää olemassakaan? Ei meille ainakaan ole tullut niitä moneen vuoteen? Vai onko tarjoukset nykyään vain sovelluksella? (En lataa, pitäkööt tunkkinsa, en jaksa joka hiton liikkeen höpöhöpömainossovellusta ladata.)

Vierailija
72/76 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä 250g loimulohipaketti maksoi 8€! Jäi kauppaan. Aiemmin maksoi reilun vitosen ja sekin tuntui tyyriiltä.

Vierailija
73/76 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia myös hintaerot joissain tuotteissa eri kauppojen välillä. Esimerkkinä kassajonossa seisoskellessani olen tällä viikolla pistänyt merkille, että Läkerol dents -xylitolipastillien hinta Prismassa oli 1,35 euroa ja pienessä K-kaupassa 2,09 euroa!

Vierailija
74/76 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanruuan.

Vielä viime viikolla se oli 4,49, nyt se on 4,95.

Alkuvuodesta se maksoi alle 4 euroa.

Vierailija
75/76 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;.

Onko noita kuponkeja enää olemassakaan? Ei meille ainakaan ole tullut niitä moneen vuoteen? Vai onko tarjoukset nykyään vain sovelluksella? (En lataa, pitäkööt tunkkinsa, en jaksa joka hiton liikkeen höpöhöpömainossovellusta ladata.)

Meillekään ei ole tullut moneen vuoteen paperisia.

Vierailija
76/76 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama määrä kaurahiutaleita ja tarvittavia makuaineita kymmenesosa tuosta puolestakin hinnasta. Mikä teitä oikein vaivaa, kun se puuro oikeistakin aineksista valmistuu suht samaan aikaan?