Minkä tuotteen/asian hintaa kauhistuit viimeksi?
Itse kauhistuin sitä, miten kalliiksi ulkona syöminen on tullut. Ennen talon burgerin sai kympillä kebab-ravintolassa, ja viimeksi kun ostin sen, se maksoi jo 14 euroa.
Tän hetkistä hintaa en uskalla ees kuvitellakaan. On kyllä jäänyt ulkona syömiset vähiin.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Barbourin vihreät naisten Vakosamettihousut 170 euroa, pitkävartiset Aiglen naisten kumisaappaat (luonnonkumia) 250 euroa.
Fileoitu Ahven tai Siikafile kg/hinta jtn 43-48 euroa kilo
Lukulasit Stockalla ennen 28 euroa, nyt viimeksi 39 euroa.
Etenkin Stockalla hinnat nousseet.
Nukahtamislääke ennen 5-7 euroa 100 kpl purkki Kela-korvauksen jälkeen, nyt 20 euroa
Ratsastustunti pk seudulla nyt jo yli 100 euroa/tunti ja iso ryhmä
Ratsastustunti 100e? Mitä hittoa? Ei mitään järkeä... Eihän sitä voi kukaan harrastaa enää. Kohta halvempaa ostaa oma koni. Lamavuosinakin ratsastettiin viikottaisilla tunneilla, ihan tavallisen perheen lapset. Joillakin oli varaa jopa yksityistunteihin. Tuolla hinnalla olisi kyllä jäänyt kokonaan väliin.
Kesällä ostin jäätelötuutin kioskista, hinta oli 5 euroa. Lapsi halusi strösseleitä päälle, heti napsahti 50 senttiä hintaan lisää.
Kamalan kallista.
Vierailija kirjoitti:
Barbourin vihreät naisten Vakosamettihousut 170 euroa, pitkävartiset Aiglen naisten kumisaappaat (luonnonkumia) 250 euroa.
Nukahtamislääke ennen 5-7 euroa 100 kpl purkki Kela-korvauksen jälkeen, nyt 20 euroa
Mikä nukahtamislääke on noin kallis? Ei minulla maksa noin paljon lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä ostin jäätelötuutin kioskista, hinta oli 5 euroa. Lapsi halusi strösseleitä päälle, heti napsahti 50 senttiä hintaan lisää.
Kamalan kallista.
Viime kesänä maksoi muistaakseni jotain kolme-3 ja puol euroa ja pidin sitäkin hintaa jo silloin kalliina. Entäs nyt sitten.
Ruokakerma lähikaupasta 2.19 se 2,5 dl purkki.
Vierailija kirjoitti:
Tomaattipyreen. Hinta kaksinkertaistunut parissa vuodessa.
Joo, lähikaupassa 69 snt. Se pikku purkki.
Oikeastaan kaikkia ABC:n kahvileipien ja sämpylöiden hintoja. Mm rinkelimunkki maksoi 3.60, viineri 4.60. Leivät 6-8 euroa
Eipä tarvitse onneksi siellä sen enempää asioida.
Tomaattien hinnat! Sairasta, melkeen 5 euroa kilo
Hernekeitto, 2 v sitten noin 50 cent, nyt 1,69 euroa. Oikeastaan melkein kaiken hiktaa saa kauhistella. Palkka eo ole noussut 7 vuoden aikana kuin 15 euroa.
Olen kauhistellut uusien asuntojen hintoja. Aivan järkyttäviä summi laatuun ja kokoon nähden! Olen myös kauhistellut eläkevakuutuksen summia. Niitä korjataan nyt pienyrittäjiltä ja vaikka tulo on verovähennettävä, vie se aika helvetin ison siivun siitä mitä keskimäärin toimialani yrittäjä tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsastustunti 100e? Mitä hittoa? Ei mitään järkeä... Eihän sitä voi kukaan harrastaa enää. Kohta halvempaa ostaa oma koni. Lamavuosinakin ratsastettiin viikottaisilla tunneilla, ihan tavallisen perheen lapset. Joillakin oli varaa jopa yksityistunteihin. Tuolla hinnalla olisi kyllä jäänyt kokonaan väliin.
Kuulostaa ennemmin yksityistunnin hinnalta jo.
Ryhmätunnit voi olla tyyliin 50-60e. Eihän se halpaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tomaattien hinnat! Sairasta, melkeen 5 euroa kilo
No, on se kun ajattelee että tomaatti 96% vettä.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto, 2 v sitten noin 50 cent, nyt 1,69 euroa. Oikeastaan melkein kaiken hiktaa saa kauhistella. Palkka eo ole noussut 7 vuoden aikana kuin 15 euroa.
Ai, kyllä mun palkka on viimeisen 5 vuoden aikana noussut toista tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika vaihtaa työpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisit katsonut koulussa taululle, etkä kirjoitellut matikanvihkoon sen luokan pahispohjan nimeä.
Pensan hintaa. Perssyöpäläiset kun lupasivat sitä noin vain laskea, mutta eihän tämä jatkuvassa psykoosissa irvistelevä valtionvarainministeri ole laskenut kuin housunsa ottaakseen kokkarien nyrkkiä takapuoleensa ja omia veroja tietenkin.
Äitini pyysi tarjousta, 60m2 mökin sisäseinien perusmaalaus maalarilla 4000 €. Tuossa kaksi seinää hirttä, jota ei maalata. Maalit ja katto ei kuulu hintaan. Työtunteja menisi kuulemma viikon verran. Lähden tekemään sen vl aikana itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mun palkka on viimeisen 5 vuoden aikana noussut toista tonnia.
Sinä et ole kaikki suomalaiset.
Diesel...