Teidän perheen nettotulot?
Minkä kokoinen perhe ja paljonko jää nettona rahaa kuukaudessa talouteen?
Kommentit (44)
Moi, Riikka.
Meillä jää ihan mukavasti muutama satanen kuussa rahastostoihin. Tosin hallituksesi aloittaessa Suomen maabrändi tuhoutui ja HEX romahti joten pidän rahat toistaiseksi käyttötililläni.
Meillä 3700€, vuokra on 1000€ ja yksi oma auto kauppakassina, johon menee n. 200€ kuukaudessa.
Kaksi aikuista ja yksi lapsi.
2800€, kaksilapsinen kahden vanhemman perhe. Itse olen keskituloinen, vaimo opiskelee. Rahankäyttöä saa vähän suunnitella, mutta onneksi ollaan tavaran suhteen aika vaatimattomia. Harrastuksiin panostetaan.
1 vanhempi ja 2 täysi-ikäistä lasta (toinen lukiossa, toinen aloitti yliopistossa), nettotulot on 5000€ (minun palkka). Tästä menee sitten asumiskulut ja laina (yht. n. 1000€/kk) ja ruoka + muut taloustavarat (n. 1000€/kk), sijoituksiin n. 1000€/kk ja loput sekalaiseen (lomat, kulutus, kk-raha lapsille, lasten bensat...)
4 hengen perhe ja nettotulot 2000e, toisinaan allekin.
Yksinhuoltaja yhdelle, netto palkka 1500€
Noin 7000€ jää nettona käyttöön. Viisihenkinen perhe.
Siitä säästöön saadaan ehkä 5-10% ja lainat lyhenevät nykykoroilla vajaat pari tonnia kuussa.
2 henkeä, lapset muuttaneet pois ja asuntolaina maksettu pois 10 v sitten. 7500 euroa kuussa nettona
Eläkeläis pariskunta,nettotulot 3300e
Vuokra 800e
2 aikuista, 5500 €/kk netto.
Ei ole enää lainoja. Omakotitalon kuluihin menee noin 250€/kk.
Yksi vanhempi, kaksi lasta viikko-viikko. Nettotulot 1350e - olen opiskelija.
Liian vähän. Vittuako se sulle kuuluu!
Minä ja mies+vielä vähän aikaa kotona asuva jälkikasvu, n.6000€/kk.
Ja 17 lisää, että asuntolaina loppuu ensi keväänä jolloin sitä on maksettu 20v.
-17-
Pariskunta, kolmen vuoden päästä jäämme eläkkeelle. Nettotulot noin 14.000 e/kk.
nettona noin 8000 €/kk. 2 henkeä, joten kuten kittuutellaan.
Eläkeläinen, 1 hengen talous, eläke nettona hieman vajaat 1700 euroa kuukaudessa.