Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö 500g kasviksia päivässä?

Vierailija
25.09.2023 |

Itellä tulee just ja just 500g täyteen.
Tai 400g kasviksia ja vihanneksia + omena tai banaani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Tällä hetkellä olen vielä dieetillä, jossa syödään 4-5 ateriaa päivässä ja 500 g kasvista tulee jo lounaalla ja päivällisellä. Siihen sitten päälle muiden aterioiden marjat, hedelmät ja kasvikset.

Vierailija
2/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön. Tällä hetkellä olen vielä dieetillä, jossa syödään 4-5 ateriaa päivässä ja 500 g kasvista tulee jo lounaalla ja päivällisellä. Siihen sitten päälle muiden aterioiden marjat, hedelmät ja kasvikset.

Itselläni ei ole varaa syödä enempää kasviksia ja marjoja kuin tuo 500g :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lainkaan kasviksia vaan hieman yli kilon lihaa päivässä. Kilosta lihaa saa kaikki tarvittavat hivenaineet ja vitamiinit.

Vierailija
4/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Raskastan vihanneksia ja kasviksia.

Vierailija
5/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kello 8-12- 16- 20. Olen normaali painoinen en syö lihaa.En mittaa.en punitsi  ravintoani, en kasviksia marjoja. En syö mitään missä sokeria tai valkoista jauhoa.Käytän lautasmallia.Joka nähtävillä kaikkialla terveysasemat,Ravinosta kirjotukset lehdistö jne.Käyn 3 kertaa viikossa ryhmäliikunta.Sen lisäksi pyöräilen  tai kävelen päivittäin..

Vierailija
6/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kasviksia kyllä jokapäivä mutta en ole varma tuleeko 500g täyteen

Vierailija
7/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kello 8-12- 16- 20. Olen normaali painoinen en syö lihaa.En mittaa.en punitsi  ravintoani, en kasviksia marjoja. En syö mitään missä sokeria tai valkoista jauhoa.Käytän lautasmallia.Joka nähtävillä kaikkialla terveysasemat,Ravinosta kirjotukset lehdistö jne.Käyn 3 kertaa viikossa ryhmäliikunta.Sen lisäksi pyöräilen  tai kävelen päivittäin..

Kiva tietää.

Vierailija
8/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kasviksia kyllä jokapäivä mutta en ole varma tuleeko 500g täyteen

Laske joku päivä. 500g on kyl tosi vähän loppujen lopuksi.

Vierailija
9/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En useimpina päivinä ihan tuohon pääse. Tuntuu, että tuon 500 gramman saavuttaminen vaatii käytännössä kasvisruoan syömistä tai sitten sitä, että syö välipaloja useamman kerran päivässä. Mutta jos syö vain muutaman kerran päivässä ja kasviksia enimmäkseen lisukkeena, niin tiukkaa tekee. Syön jo kyllä nyt paljon kasvisproteiinia (kikherneitä, papuja, tofua), mutta noita nyt ei varmaan kasviskiintiöön lasketa.

Vierailija
10/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä kysytään? Trollit eivät syö vihanneksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän