Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laittaa CV:hen jos ikää 37 enkä ole koskaan ollut töissä?

Vierailija
25.09.2023 |

Tässä laittelen työhakemuksia, ja osassa paikoista pakollinen CV:n lähetys.
Mitä sinne voi rustata jos ei ole lukion jälkeen tehnyt mitään?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden saaminen on Suomessa niin vaikeaa, että ite olen ainakin luovuttanut jo ajat sitten. Sitä ois pitänyt olla nuorena suhteita, joku sukulaisen yritys, jonne ois päässyt töihin. Siitä se ois lähtenyt. Mutta eipä ollut. En edes kaupan kassalle kelvannut.  Haastatteluun aina tyssäsi. Varmaan naama on sen verran ruma. Nättejä tyttöjä ja komeita poikiahan niillä kassoilla on aina kaikki. Olen sitten opiskellut, mutta ei se mitään auta. Opinnotkin venyy kun ei oo motivaatiota, kun tietää ettei niillä mitään töitä saa kuitenkaan.

Vierailija
62/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kokemusrajoitteinen 37-vuotias nainen. Pidetty työtoveri unimaailmassa ja haasteita pelkäämätön työnhakija." Tuolla voisi kokeilla työnhakua.

Eikö ollut mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen kokemusrajoitteinen 37-vuotias nainen. Pidetty työtoveri unimaailmassa ja haasteita pelkäämätön työnhakija." Tuolla voisi kokeilla työnhakua.

Eikö ollut mies?

Oli.

Vierailija
64/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy varmaan sanoa olleesi koti-isänä, vaikka ei ois lapsiakaan ja toivoa ettei työnantaja saa mistään selville ettei sulla ole lapsia. Naisella ainakin kotiäitiys menis ihan varmasti läpi. 

Vierailija
65/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mihinkään cv:tä vaativaan työpaikkaan pääsee töihin jos ei ole mitään työkokemusta. Pakkohakutapauksessa voi tehdä vaikka niinkuin tässä lyhytelokuvassa:

https://areena.yle.fi/1-2087950

Vierailija
66/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden saaminen on Suomessa niin vaikeaa, että ite olen ainakin luovuttanut jo ajat sitten. Sitä ois pitänyt olla nuorena suhteita, joku sukulaisen yritys, jonne ois päässyt töihin. Siitä se ois lähtenyt. Mutta eipä ollut. En edes kaupan kassalle kelvannut.  Haastatteluun aina tyssäsi. Varmaan naama on sen verran ruma. Nättejä tyttöjä ja komeita poikiahan niillä kassoilla on aina kaikki. Olen sitten opiskellut, mutta ei se mitään auta. Opinnotkin venyy kun ei oo motivaatiota, kun tietää ettei niillä mitään töitä saa kuitenkaan.

Sinäkin pääsisit päiväkotiin sijaiseksi jos haluaisit.

Vierailija
67/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanske någon söt katt video?

Vierailija
68/69 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele.