Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailu

Vierailija
25.09.2023 |

Voisiko joku tyhmälle vähän valoittaa? Tapasin naisen, tultiin hyvin juttuun ja oli kipinää. Sovitiin, että nähdään uudelleen ja soiteltiin jokapäivä. Kehui kaverilleen, miten oli kivoilla treffeillä kivan miehen kanssa. Ja harvinaista, että tälläinen mies löytyi. Sanoi myös minulle miten minun kanssa oli hyvä olla.
Sitten tulikin täyskäännös ja alkoi epäröimään. Välimatkaa yms vaikka toiset ajaa työmatkaa samanverran jokapäivä. Itsekkin vaistosin, että tässä voisi olla jotain enemmän.
Vai onko todella oletuksena nykyisin, että naapurista pitää löytyä se kumppani ja ollaan nätisti oman kuplan sisällä, että ei joutuisi vaivaa näkemään suhteen eteen...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytätkö ap nyt sitä naista katkerana? Ei kannata, sellainen ei ole missään tapauksessa järkevää. On siis ihan turha alkaa jossittelemaan, että toinen ei halunnut nähdä vaivaa suhteenne eteen tai mitään muutakaan.

Ihan yhtä hyvin se olisit voinut olla sinä, joka tekee tuon "täyskäännöksen" ja siinä se nainen olisi täällä ihmettelemässä kuinka hän vaistosi, että tässä saattaisi olla jotain enemmän, mutta miehelle se ei ollut tarpeeksi.

Ota siis oppia mahdollisista virheistäsi, pidä tunteet mukanasi vaikka niitä saatetaankin kolhia ja kerro toiselle tunteistasi silläkin uhalla, että takapakkia tulee. Sano toiselle, jos sinusta toisen seura tuntuu hyvältä, mutta älä roiku toisessa silti, vaan anna sopivasti omaa tilaakin.

Joku voi sanoa, että tämä aika on tällaista, mutta ei ennenkään kenenkään ole tarvinnut hatkaa yhdessä olemista, jos joku asia on mättänyt.

En katkera tietenkään ole. Eihän tässä mitään vahinkoa käynyt ja oli ihan kiva tapaaminen. 

Ehkä toinen haluaa niin tiiviin suhteen, että pitää olla jatkuvasti yhdessä ja siksi kokee välimatkan ongelmana.  

ap

Noinhan se on, ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
42/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielensä muuttaminen on aika tyypillistä nykypäivän deittimarkkinoilla. Tuuliviirejä tullut vastaan vaikka kuinka, ja olen itsekin toisinaan ollut sellainen :D

"Deittimarkkinoilla"

LOL :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä välimatka?

Itselläni oli Tinderissä etäisyys muistaakseni 10 km, ja siinäkin oli liikaa. Kaupunkilaisena en tapailisi ketään, jonka luokse en voi pyöräillä tai kävellä.

Vierailija
44/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä välimatka?

Itselläni oli Tinderissä etäisyys muistaakseni 10 km, ja siinäkin oli liikaa. Kaupunkilaisena en tapailisi ketään, jonka luokse en voi pyöräillä tai kävellä.

Mä en kyllä noin lyhyellä etäisyydellä lähtisi etsimään, koska en mitenkään usko että noin lähellä vois olla sopiva tyyppi. Etsin tosi laajalla etäisyydellä siitä syystä, että halusin oikeasti löytää mulle sopivan, mun tyylisen ihmisen (mulla on aika tarkka maku), kenties jopa elämäni rakkauden. En ketä tahansa, joka sattuu olemaan lähellä. Tapasin kyllä lähellä oleviakin, mutta ei jatkoon.

Olen just se ihminen joka olisi valmis matkustamaan vaikka toiselle puolelle Suomea, jos sieltä löytyy viimeinkin se, jonka kanssa kaikki osuu kohdilleen. 

Vierailija
45/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis on välimatka? Toiset nyt voi at ajaa vaikka 1,5 h työmatkoja, mutra ainakaan minä en sellaisia ajelisi huvin vuoksi kovin usein.

Ei nainen ole välttämättä mikään tuuliviiri, vaan järkevä ja säästäväinen.

Noin tunti. 

ap

Ja teillä molemmilla on auto?

On toki

ap

Vierailija
46/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tyypillinen parisuhdetraumainen nainen, joka kusipäiden kanssa oltuaan ei enää osaa olla normaalin kanssa.

Nämä ovat todella ikäviä juttuja, mutta minkäs näille voi. Toista ei voi parantaa vaikka kuinka haluaisi.

Mistä tiedät ap:n olevan normaali? Ja valitettavasti kaikki normaalitkaan eivät saa intohimoa pintaan.

Omillaan toimeentuleva, selkärangas omistava mies. Ei vehtaa monien naisten kanssa, rehellinen, savuton ja viinakaan ei juurikaan mene. Eikä mielenterveysongelmia. 

Eli suomennttuna varmaan liian tylsä 

ap

Vierailija
47/58 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä välimatka?

Ja siltikään ei tahdo onnistua näkeminen, jos asuu samassa kaupungissa. Kun on ne omat "tärkeät" menot yms. 

Vierailija
48/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tyypillinen parisuhdetraumainen nainen, joka kusipäiden kanssa oltuaan ei enää osaa olla normaalin kanssa.

Nämä ovat todella ikäviä juttuja, mutta minkäs näille voi. Toista ei voi parantaa vaikka kuinka haluaisi.

Mistä tiedät ap:n olevan normaali? Ja valitettavasti kaikki normaalitkaan eivät saa intohimoa pintaan.

Suurin osa on on normaaleja, joten ei ole syytä olettaa muuta ilman että jokin viittaisi muuhun.

Vierailija
49/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä välimatka?

Se varmaan riippuu siitä mitä etsii. Jos etsii vaan kivaa seuraa silloin tällöin, noin varmasti kannattaa tehdä. Jos etsii elämänsä rakkautta, hieman avoimempi mieli auttaa.

Vierailija
50/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä välimatka?

Ja siltikään ei tahdo onnistua näkeminen, jos asuu samassa kaupungissa. Kun on ne omat "tärkeät" menot yms. 

Meinaatko, että aikuisella ihmisellä ei saa olla omia menoja? Pitäisikö vaikka jonkun 35 vuotiaan lapsettoman ihmisen istua kotonaan päivät pitkät ja ehkä käydä vain töissä, mutta mitään muita hänellä ei saisi olla elämässään, koska mahdollinen treffailu?

Minä ainakin olen järjestänyt elämääni kaikkea mulavaa toimintaa työni lisäksi. Käyn kielikurssilla ja kuorossa, harrastan liikuntaa ja ystävien kanssa tai yksin erilaisissa paikoissa, mm. teatterissa, leffassa, konserteissa ja ihan vain kävelemässä vaikka Seurasaaressa tai muualla.

Jos elämääni tulee miesystävä, niin odotan, että hänelläkin olisi elämässään muitakin asioita kuin minä. En jaksa katsoa enää yhden yhtä miestä, joka istuu himassa pelaamassa jotain pelejä ja syömässä. Oletan myös, että miehellä olisi omia ystäviä ja harrastus tai parikin + työ.

Vierailija
51/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä välimatka?

Etkö oikeasti jaksa pyöräillä 10 km pitempää matkaa?

Vierailija
52/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omillaan toimeentuleva, selkärangas omistava mies. Ei vehtaa monien naisten kanssa, rehellinen, savuton ja viinakaan ei juurikaan mene. Eikä mielenterveysongelmia. 

Eli suomennttuna varmaan liian tylsä 

ap

Voi vitsi. Mä olin niin sun puolella ja sitten sä paljastuitkin misogynistiksi :(

Vierailija
53/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on kun naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja jokaisella naisella on valtava jono kosijoita niin mieltä voi muuttaa tuulen suunnan mukaan. Toista se on tavallisen miehen elämä se on otettava jämäpalat ja tyydyttävä siihen koska parempaa ei ole tiedossa

Vierailija
54/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on kun naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja jokaisella naisella on valtava jono kosijoita niin mieltä voi muuttaa tuulen suunnan mukaan. Toista se on tavallisen miehen elämä se on otettava jämäpalat ja tyydyttävä siihen koska parempaa ei ole tiedossa

Niin, niin se isäsikin otti jämäpalan ja siitä jämäsuhteesta sinä synnyit, jämälapsi, nykyisin jämäaikuinen. :(

Vierailija
55/58 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin treffit uuden naisen kanssa, saas nähdä kuinka käy.

ap

Vierailija
56/58 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään onkin treffit uuden naisen kanssa, saas nähdä kuinka käy.

ap

Älä ole sitten niin epätoivoinen ja järjestä wlämäsi muutakin tekemistä kuin tuo nainen.

Vierailija
57/58 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti menee äkkiä jo julkisillakin

Tarkoitatko että tunti on saman pituinen kulkuvälineestä riippumattta tai vaikka ei menisikään mihinkään?

Vierailija
58/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetään. Tämä sama nainen otti viime syksynä uudestaan yhteyttä ja oli pelästynyt ihastumista minuun ja siksi jarrut kiinni. Nyt seurustelu reilusti yli puolivuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan