Onko noloa? Olen joutunut vaivaamaan yksityispuolen lekuria joulun aikaan soittamalla hänelle illalla myöhään.
Olin todella huonossa kunnossa, siis en tietenkään turhaan soittanut.
Onko muita, jotka olisivat kehdanneet tehdä samoin?
Kommentit (16)
Lääkitysohjeet sain ja tilanne helpottui.
Hävettää vaan niin vietävästi.
ap
Pitäisikö viedä jotain lekurille, kun on seuraava käynti hänen luonaan?
ap
Silti on aina mukava ele muistaa kun saa hyvää palvelua!
Mutta antakaa hyviä vinkkejä, kiitos!
ap
Ei kai kukaan lääkäri anna puh,numeroa, muutenhan ne ei voisi muuta kuin päivystää ilmaiseksi iltaisin ja pyhäisin.
No siettäkin hävetä. Tyhmä todella olet.
Onks tää sun psykiatri vai??
Kaikenlaisia ääliöitä sitä onkin...
Niin, tarkoitus ei ole olla sulle epäkohtelias, mutta mielestäni on todella noloa, mikäli olet lääkäriparan numeron selvittänyt jostain ja vielä joulun aikoihin soitellut...Siis juuri sinunkaltaistesi takia lääkäreillä on salaiset numerot...Itsekin olen yksityislääkärin " hoidossa" polveni vuoksi ja viime jouluna murtuman vuoksi kiinnitetty ruuvi irtosi, oli aika tukalat oltavat, mutta ei käynyt kyllä mielessäkään, että olisin lääkärille ruvennut soittamaan...
Ei käynyt mielessä, että olisit päivystykseen soittanut??Neuvoja olisit saanut sieltäkin? Sinuna en enää viitsisi mennä ko. lääkärin vastaanotolle.
Vie kiitokseksi kukka, viinipullo, herkkukori tai jotain muuta ei-säilyvää, riippuu tietysti lääkäristä mikä järkevin vieminen. Mieluummin pieni ja laadukas kuin iso ja halpa, ei siis mitään Lidlin juttua.
Alat käydä liian tuttavalliseksi, jos soittelet privaattinumeroon vapaa-ajalla ja viet lahjoja. Kamoon, jotain rajaa nyt siihen. Jatkossa kannattaa soittaa päivystykseen. Enpä usko että lääkäri edes jatkossa vastaa kun huomaa sun numerosi ilmestyvän ruutuun...
t. toinen lääkäri joka kyllä sanoin suorat sanat
Kuka täällä taas vastaa puolestani.
Tulin äskettäin kotiin ja huomasin nämä viestit.
t. ap
Eikö edes lääkärimiehelleni saa soittaa ja kysyä neuvoa, jos hän päivystää muualla joulun aikaan.
Kiva saada aikaseksi ärhäkkä keskustelu.
ap
Tai toivottavasti lekuri edes laskuttaa moisista extrapalveluista.