Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä tuli lasu AA:ssa käymisestä

Voih
24.09.2023 |

Mites kun exäatä tuli lasu AA: ssa käymisestä ja väittää ettei ole alkoholiongelmaa 🤣

Onko tämä nyt aiheeton lasu?

Mitä tässä nyt tulisi tehdä. Passitetaanko hänet pakkohoitoon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisesta lasu, häh?

Vierailija
22/26 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsesta tehtiin lasu, kun eksä haki apua päihdeongelmaansa. Sossu soitti ja juteltiin asia halki, kerroin että lapsi on mulla ja ei olla tai asuta enää yhdessä. Se siitä. Sen enempää ei tarvinnut asiaa käydä läpi.

Tajuatko että jos epäsiistiä käyttää päihteitä, on päihteissä ehkä myös kun hoitaa lapsia! On siinä iso ongelma. Millä exäsi todistaa että ei ole päihteissä vaikka on päihdeongelma, vai eikö tapaa lapsiaan?

Miksi sinun tulee vakuutella hänen puolestaan asiaa, joka on hänen oma ongelmansa, ja sossu voi ottaa vaikka pitkittäiskäytön seuloja?

Mikä vastuu exälläsi on asiassa.

Mielenkiinnosta kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei ongelmaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsesta tehtiin lasu, kun eksä haki apua päihdeongelmaansa. Sossu soitti ja juteltiin asia halki, kerroin että lapsi on mulla ja ei olla tai asuta enää yhdessä. Se siitä. Sen enempää ei tarvinnut asiaa käydä läpi.

Tajuatko että jos epäsiistiä käyttää päihteitä, on päihteissä ehkä myös kun hoitaa lapsia! On siinä iso ongelma. Millä exäsi todistaa että ei ole päihteissä vaikka on päihdeongelma, vai eikö tapaa lapsiaan?

Miksi sinun tulee vakuutella hänen puolestaan asiaa, joka on hänen oma ongelmansa, ja sossu voi ottaa vaikka pitkittäiskäytön seuloja?

Mikä vastuu exälläsi on asiassa.

Mielenkiinnosta kysyn.

Mitä ihmettä sä vauhkoat? Mun mielestä on ihan pelkästään hyvä juttu että lasten isä haki alkoholismiinsa apua. Nyt on ollut useamman vuoden raittiina 👍 En ihan ymmärtänyt mitä "vakuutteluja" tarkoitat? Sitä, että lapsi on mulla ja asuu mun kanssa. Ei se ole mikään vakuuttelu vaan fakta. Kun juominen oli rankimmillaan, tapasi lasta meidän kotona niin että minä olin paikalla. Nyt hän on raitis ja lapsi käy mielellään pari yötä viikossa isänsä, isän uuden puolison ja velipuolensa luona.

Ota ihan rauhassa vaan.

Vierailija
24/26 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se ongelma juuri piilee jos toisen elämästä ei tiedä, ja usein alkoholistilla se ongelma kuitenkin siellä on...

Voihan raitistunut alkoholisti käydä AA:ssa, mutta kuinka monella joka juuri jää rysän päältä jossan alkoholistitoimistossa ja ammattilainen tekee lasun, on" ei mitään ongelmaa oikeasti". Se on itsepetosta. Ei kai ammattilainen muuten tee lasua.

Ei savua ilman tulta.

Alkoholistihan voi lähteä ajamaan vaikka autoa kännissä. Kaikenlaista voi sattua.

Jännä miten tyypit puolustaa. Ei avun hakeminen tarkoita että ongelmakäyttöä ei olisi enää. Todellakaan..

Vierailija
25/26 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä aa:sta, mutta a klinikalla kuulemma automaattisesti tekevät.

Miksipä sinne muuten menisi jos ei ole ongelmaa!

Vierailija
26/26 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mikä on aiheeton lasu? Lasu tarkoittaa sitä että selvitetään tarvitaanko apua tai onko kaikki hyvin. Miten se voisi olla aiheeton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän