Taloyhtiö hommasi suihkuletkuihin kuristimet. Minä otin kuristimen pois ja hommasin suihkutuolin
Jotta jaksan olla suihkussa pidempään. Vituttaa tuollainen köyhäily.
Kommentit (21)
Kuulostaa hullulta nuo kuristimet ja ekosuihkuosat. Haittaa peseytymistä. Vaikka olisi vain vähän aikaa.
Mitä jos muuttaisit omakotitaloon?
Eikö teillä ole asuntokohtainen mittari?
Mikä tommonen suihkun kuristin on? Tuleeko vesi suihkusta tippumalla semmosen kanssa? Kuristettua suihkuvettä siis.
Juuri tällaisten asukkaiden takia en enää asu yhtiössä vaan omakotitalossa. :D
Maksan itse sen minkä kulutan, ja säätelen säästöjä aivan itse - tai jos en halua säästää vaan haluan mukavuutta niin sekin onnistuu. Tällaisia vapaamatkustajia ei enää tarvitse kuunnella tai sietää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hullulta nuo kuristimet ja ekosuihkuosat. Haittaa peseytymistä. Vaikka olisi vain vähän aikaa.
Kokeilin suihkussakäymistä kuristimen ollessa paikoillaan niin shamppoon pois huuhtelussa meni 2 kertaa pidempään mitä normaalisti. Ei siinä mitään säästä vaan ainoastaan potuttaa suihkussa käyminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos muuttaisit omakotitaloon?
Myös yhä useammassa kerrostalossa vesilasku kulutuksen mukaan.
Ap:n asemassa hommaisin suihkuun laajentajan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole asuntokohtainen mittari?
Ei ole. Se tulee varmaan vasta putkirempan yhteydessä.
Ap
Minulla on paksut ja pitkät hiukset, ja jos suihku on liian ekologinen, niin vesisuihku ei läpäise hiuksia ja suihkussa menee ikuisuus. Vettä tuskin säästyy. Ymmärrän täysin ap:ta.
Pitäisi olla tietynlaiset suihkut tietynlaisille köyhille ja lisäksi kokoomuslaisille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paksut ja pitkät hiukset, ja jos suihku on liian ekologinen, niin vesisuihku ei läpäise hiuksia ja suihkussa menee ikuisuus. Vettä tuskin säästyy. Ymmärrän täysin ap:ta.
Minulla on lyhyet hiukset ettei tarvitse kupata suihkussa koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
Järki ei riitä pesemään vadissa.
Tuleeko suihkutuoliin vesi ylhäältä, alhaalta vai molemmista suunnista ja ehkä sivultakin?
Kuinka hemmetin vanhoissa kerrostaloasunnoissa oikein asutte kun ei ole asuntokohtaiset vesimittaria?
Asun -50 luvulla rakennetussa kerrostalossa ja täällä on aina ollut vesimittari. Jokainen maksaa kulutuksen mukaan, onneksi vesimittarit tulossa pakollisiksi niin jokainen joutuu maksamaan vedestä kuin sähköstä eli kulutuksen mukaan.
leikatkaa nyt tukat lyhyiksi ja sheivatkaa toosaan ympärys niin maailma pelastuu
Meillä taloyhtiö asensi vedensäästäjät jokaiseen hanaan kaikessa viisaudessaan. Ihanat huoltomiehet haukkuivat ne säästäjät ja ottivat pois ne meiltä kun valitin kuinka ärsyttävän hidasta on laskea edes litra vettä kattilaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n asemassa hommaisin suihkuun laajentajan.
Minulla on korkeapainepumppu imemässä suihkuhanasta vettä, tulee moninkertainen määrä vettä verrattuna vesijohtoverkoston normaalipaineeseen. On nautinto käydä suihkussa.
Hyvähyvä. Kunnon sosialisti maksattaa muilla suihkunsa.