Mitä ruokaa lapsenne rakastaa jos ei saa mainita ns roskaruokaa?
Meillä lapset pitävät lihapullista ja spagetista,
minun lehtipihveistä ja veneperunoista.
Myös kananugetit ja nuudelit ovat suosikkeja
Kommentit (33)
Lehtipihvi. Sekin varmaan roskaruokaa kun ei ole kasvisruokaa.
Grillattu lohi korealaisella (ei-tulisella) kastikkeella.
NAISET: Rakastan Tuota väriä.
Rakastan kevättä.
Rakastan luontoa
Mitee pikusen pitkäälle tuo rakastan hokeminen.
Mun maailmassa kananugetit ja nuudelit on just sitä roskaruokaa. Mutta joo, itse kysymykseen, meidän lapsi syö mielellään kalaa. Myös kanaviilokki maistuu hyvin, ja erilaiset salaatit.
Lasagne, makaronilaatikko, tonnikalapasta, oikeastaan pasta kaikissa muodoissa. Sushi, kaikenlaiset ohukaiset. Tortillat, pizza ja hampurilaiset (ei kai ne ole roskaruokaa itsetehtynä).
Meillä vaimoa sanoi että RAKASTAN noita uusia verhoja.
Otin verhot alas ja laiton ne sänkyyn minun paikalle ja sanoin lähtiessä että rakastele niitä sitten loppu elämäsi.
MOIKKA.
Vierailija kirjoitti:
Mun maailmassa kananugetit ja nuudelit on just sitä roskaruokaa. Mutta joo, itse kysymykseen, meidän lapsi syö mielellään kalaa. Myös kanaviilokki maistuu hyvin, ja erilaiset salaatit.
Itse tehdyt kananugetithan on kanafileetä, jotain jauhoa ja kananmunaa. Onko se sitten roskaruokaa? Minusta ei.
Mitä teidän lapsilla on lupa rakastaa?
Ihan mielenkiinnosta.
Italianpata on ollut lapsien suosikkikotiruoka aina.
Nakit ja muusi. Nuudelit. Makaronilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimoa sanoi että RAKASTAN noita uusia verhoja.
Otin verhot alas ja laiton ne sänkyyn minun paikalle ja sanoin lähtiessä että rakastele niitä sitten loppu elämäsi.
MOIKKA.
Sääliö on mustasukkainen verhoille.
Oikeasti, ei sinulla mitään vaimoa ole koskaan ollut.
Meillä kummallakin on ylivoimaisesti mieluisintä syötävää on jouluruuat. Niiden perään on haikailtu kesälläkin.
Paistettu kuhafile, medium pihvi ja makkarakeitto.
Poika on nyt 4v
Kalakeittoa, sienikeittoa, kaurapuuroa, lihapullia ja lohikiusausta
Mun lapset on varmaan vähän outoja kun ne tykkää kaalikääryleistä, janssoninkiusauksesta ja lindströmin pihveistä. Tykkäävät myös silakkapihveistä, mutta en itse voi niitä sietää, joten sitä herkkua saavat mummolassa.
Meillä ruokaa ei rakasteta, siitä pidetään.