Kuka muistaa vie Culture Beat yhtyeen?
Kommentit (6)
Joku toimittaja kirjoitti ysärillä laulajan ylimielisestä käytöksestä "Ilman saksalaista tuottajaansa nämä kaksi olisivat grillikioskissa töissä minimipalkalla."
¨Mulla on aina tapana tuon musiikin tahdissa tehdä tilaa olohuoneeseen ja teen paikallaan kung-fun liikkeitä. Kun katson peilistä niin näytän kovalta ja musiikki kuulostaa myös kovalta.
Toisinaan tempo vie niin kovaa että saatan provosoitua kappaleen loppuun voltilla.
Vierailija kirjoitti:
¨Mulla on aina tapana tuon musiikin tahdissa tehdä tilaa olohuoneeseen ja teen paikallaan kung-fun liikkeitä. Kun katson peilistä niin näytän kovalta ja musiikki kuulostaa myös kovalta.
Toisinaan tempo vie niin kovaa että saatan provosoitua kappaleen loppuun voltilla.
Tää kuulostaa nyt niin hyvältä, että videota sit Youtubeen. :,,,,D
Vierailija kirjoitti:
Heität sunnuntaina olohuoneen lattialle voltin. Naapurit tykkää hyvää ja tietenkin bassot on täysillä vai mitä?
Kyllähän se keikkoja heittää edelleen. Nyt kun on eurodance-buumi meneillään.
Mutta ihania lauluja? Hmm. Samaa eurodancea kuin kymmenet ja kymmenet muut samanlaiset.