Oletteko muuten huomanneet, että elämässä aika usein toteutuu juuri se, mikä tuntuu mahdottomalta?
Esimerkiksi joku ihminen tekee juuri sen, mitä viimeksi olisitte uskoneet hänen tekevän.
Kokemuksia?
Kommentit (14)
Siis kerro nyt joku juttu! Puhutko ehkä itsestäsi - mitä teet nyt sitten semmoista mitä viimeksi olisit uskonut tekeväsi?
Niin mun mielestä taas enemmän tapahtuu ennakoitavia asioita
Siis Harrisin voitto? No ei hyvää päivää, edellyttäisi itsetuhoisuutta amerikkalaislta äänestäjältä.
Riippuu minkälaiseksi ihmisten elämä on tehty. Onko rahaa, sujuvaa vai jollekin liian vaikea saada edes perusasia, ne ongelmat kasautuvat sitten, jos ei saa hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Siis Harrisin voitto? No ei hyvää päivää, edellyttäisi itsetuhoisuutta amerikkalaislta äänestäjältä.
Trumpin valinta ajaa paitsi Jenkkilän, myös koko maailman kaaokseen. Se se vasta itsetuhoista olisi. Sitäkö haluat?
No 💩n asioiden kohdalla toteutuu, hyvien asioiden ei.
Jo viiden vuoden ajan on tuntunut mahdottomalta työllistyä enkä ole vieläkään saanut työpaikkaa. Ja vielä mahdottomammalta on tuntunut parisuhteen löytäminen jo kuuden vuoden ajan.
Vastaukseni on siis, että en ole huomannut.
En ole koskaan tuollaiseen ilmiöön törmännyt. Mitä sellaista joku ihminen tekee, mitä hänen ei olisi ikinä uskonut tekevän? Vai olenko minä vain pessimisti perusluonteeltani, että harvoin kukaan pääsee yllättämään tyyliin, että enpä olisi hänestä ikinä uskonut.
Vain yhden kerran olen kokenut, että mahdottomalta tuntunut toteutui. Löysin suloisen vaimon jota en voinut kuvitella mahdolliseksi. Pidin epätodennäköisenä, että löytäisin edes sellaisen, jonka kanssa juuri ja juuri tulisi toimeen. Kynis.mi
Juu olen. Esimerkiksi kun tapaa vanhoja tuttuja pitkän tauon jälkeen, aika monella on sellainen vaimo tai mies, joka ei minusta ole yhtään heidän tyylisensä.
Minun nuoruudenhaaveistani toteutui vain se yksi, jonka toteutumiseen kukaan ei uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudenhaaveistani toteutui vain se yksi, jonka toteutumiseen kukaan ei uskonut.
Ja mikähän se mahtoi olla. Tuo in tuollaista ympäripyöreää liirumlaarumia ilman konkretiaa.
En.