Seksi ja iso kokoero
Uusi miesystävä on minua 30cm pidempi ja yli 40kg painavampi. Miten seksi onnistuu? Pussailukin on hankalaa kun hän joutuu kumartumaan.
Kommentit (40)
30 cm oli pituuseroa ja kyllä se haittasi. Pussaillessa niskat kipeenä pää ylös vääntyneenä. Oudolta näytti rinnakkain kävellessä. Sängyssä tuntui että tukehdun alle, vaikkei muuten mikään lihava ollut.
Meillä on toisin päin. Vaimo on 5 cm minua pidempi, 179 cm, minä olen 174 cm. Hyvin onnistuu vaikka pituus erossa mennään tällä kertaa näin.
Vierailija kirjoitti:
30 cm oli pituuseroa ja kyllä se haittasi. Pussaillessa niskat kipeenä pää ylös vääntyneenä. Oudolta näytti rinnakkain kävellessä. Sängyssä tuntui että tukehdun alle, vaikkei muuten mikään lihava ollut.
Seurustelin aikoinaan divarikoriksen pelaajan kaa ja mua sairaasti kuumotti olla hänen allaan. Sain olla taskuvenus mitä en normaalisti ollut 173 pituudellani. Tulin ihan riippuvaiseksi meidän kiihkeästä seksistä. Mies todella osasi hommansa, tyydytti mut huolella vaihtelevalla temmolla. Hän liukui päälläni koko vartalollaan edestakaisin vaakasuunnassa ja siinä antautumispuoleni tosissaan heräsi. Olo oli niin pikkuinen ja tyttömäinen hänen kanssaan. En litistynyt siksikin, koska joka työnnöllä hänen painonsa siirtyi vähän liikkeidensä mukana luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisin päin. Vaimo on 5 cm minua pidempi, 179 cm, minä olen 174 cm. Hyvin onnistuu vaikka pituus erossa mennään tällä kertaa näin.
Näin päin asennot seisaaltaan onnistuu varmaan paremmin? Esim. takaapäin seisten?
On mahtavaa rynkyttää pienikokoista naista oikein kunnolla juurta myöten perseeseen. Usein otan vielä hartioista kiinni ja veden taaksepäin samalla kun työnnyn sisäänpäin. Menee varmasti juurta myöden sisään
Vierailija kirjoitti:
On mahtavaa rynkyttää pienikokoista naista oikein kunnolla juurta myöten perseeseen. Usein otan vielä hartioista kiinni ja veden taaksepäin samalla kun työnnyn sisäänpäin. Menee varmasti juurta myöden sisään
Kunhan nyt saisit ihan oikeaa pimppiä ensin, niin voisit alkaa kehuskella panoillasi!!
Aika paljon sais kokoeroa olla, että siitä seksissä olis haittaa. Eihän siinä nyt tousen päällä makailla koko paunolla.Vaimo 148cm ja alle 40kg. Mä 185/100.
En muista mitään tilannetta, että kokoero olis haitannut tai siitä olis edes ollut puhetta muussa mielessä kuin, että mua kiihottaa pienikokoiset naiset ja vaimolle pitää olla isokokoinen mies.
Minä 155/47 ja mies 190/100. Ei mitään ongelmia 30 vuoteen. Lähärissä nojaa kyynärpäihinsä niin minulla ilma riittää. Ja ratsastus ison päällä on mahtavinta, mitä olen koskaan kenenkään kanssa tehnyt. Seisaaltaankin onnistuu seinää vasten, kun kiedon jalkani hänen vyötärönsä ympäri. Siis vain mies seisoo lattialla. Tai sitten minä seison korkealla jakkaralla. Usein käytän 15 cm paksupohjaisia korkkareita, niin se suutelukin onnistuu seisaaltaan.
" Kukunsa mallakin" kirjoitti:
Ihana mittasuhde naisen kannalta. Mies voi kaapata takaapäin syliin ja voi oikein tuntea olevansa 'kokonaan hänen' kun vahva ihana mies 'hyppyyttää sylissä ylös, alas jne. Pohkeet hauisten alla oikein siinä hytkyen! vau(vaatteet päällä vielä ihanampaa)
No en ymmärrä tällaista viehtymystä. Mulle sopiva pituusero mieheen on max 25 cm, tosin en ole lyhyt nainen (oon 170 cm). Itse asiassa pienempi pituusero on parempi vielä. Toisaalta tarvitseeko mun kaikkea ymmärtääkään. Sitä ihmettelen, että naisen pitää kestää paljon painavamman miehen paino päällään, mutta mies naureskelee, että isomman naisen kohdalla "alle ei uskalla".
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että kiihottaa olla noin päätä pidempi tyttöystävääni ja häntä tuntuu myös sytyttävän meidän pituuseromme. Ei se nyt ole suhteen kannalta mikään must, mutta hänestä on kivaa pitää korkkareita juhlissa niin, että olen silti häntä pidempi. Olen myös leveäharteinen ja tyttikseni on puolestaan siro. Tuokin eroavaisuus kiihottaa. Itse nostan tytön syliini pussaillessa pitempään tai tykkään käyttää vahvoja jalkojani ja kyykistyä hieman. Pidän myös johtoasemastani meidän seksissämme ja sekin kiihottaa molempia.
Saan valtavat kiksit siitä, että kellistän tyttöni alleni. Pidän sitä samalla myös romanttisimpana eleenäni. Teen samaa kuin edellä kuvailtiin, että rakastelen koko kropallani käyttäen isoja lihaksiani. Kiihotun siitä, että ponnistelujeni tuloksena hän nauttii ja tulee orkkuihin. Olen niin vahva ja teen sen hänelle, mietin tuossa kohtaa. Painoni myös vaihtaa paikkaa yhdynnässä tytön päällä työntöjen mukana. Tykkään sillä lailla höylätä, tyttö näyttää niin hyvältä siinä liukuessani hänen päällään. Tunnen ihanat rinnat allani...
Näytämmekö oudolta yhdessä kävellessä kaupungilla tms.? Sitä saa muut arvioida ja eipä paljoa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että kiihottaa olla noin päätä pidempi tyttöystävääni ja häntä tuntuu myös sytyttävän meidän pituuseromme. Ei se nyt ole suhteen kannalta mikään must, mutta hänestä on kivaa pitää korkkareita juhlissa niin, että olen silti häntä pidempi. Olen myös leveäharteinen ja tyttikseni on puolestaan siro. Tuokin eroavaisuus kiihottaa. Itse nostan tytön syliini pussaillessa pitempään tai tykkään käyttää vahvoja jalkojani ja kyykistyä hieman. Pidän myös johtoasemastani meidän seksissämme ja sekin kiihottaa molempia.
Saan valtavat kiksit siitä, että kellistän tyttöni alleni. Pidän sitä samalla myös romanttisimpana eleenäni. Teen samaa kuin edellä kuvailtiin, että rakastelen koko kropallani käyttäen isoja lihaksiani. Kiihotun siitä, että ponnistelujeni tuloksena hän nauttii ja tulee orkkuihin. Olen niin vahva ja teen sen hänelle, mietin tuossa kohtaa. Painoni myös vaihtaa paikkaa yhdynnässä tytön päällä työntöjen mukana. Tykkään sillä lailla höylätä, tyttö näyttää niin hyvältä siinä liukuessani hänen päällään. Tunnen ihanat rinnat allani...
Näytämmekö oudolta yhdessä kävellessä kaupungilla tms.? Sitä saa muut arvioida ja eipä paljoa kiinnosta.
Nuoresta asti oon myös saanut "kiksit" tosta. Yhä yhdessä yläkoulutyttiksen kaa, rakasteltiin koulussakin ja olin aina päällä. Hän 153 petite ja mä 170. En oo pitkä ja toi että oon isompi häntä oli tosi tärkeä juttu ja että pystyi vähän dominoimaan kuumana kollina. Ekana päivänä seiskalla hänet bongasin ja aloin pokata, miten kersana nyt pokataan, kehuin estottomasti likan kauneutta ym. ja kehun edelleen. Ihanaa olla yhessä! Kaikki muut parit koulusta on eronneet.
Muistan yläkoulusta, että olin se luokan lyhin tyttö, enkä panostanut vaatteisiin tai meikannut muuten kuin laitoin huulipunaa ja mekon koulukuvaa varten. Muilla tytöillä ei yllätys yllätys ollut mekkoa, en tajunnut muodista mitään ja olin kuin suoraan 1950-luvulta. En ollut muutoin mitenkään erityisen näkyvä tai tuonut itseäni esille ryhmässä. Silti sain valtavasti poikien huomiota, erityisesti sen seiskaluokan kuvauspäivän jälkeen. Ne kaikkein pisimmät halusivat eniten jutella mulle. Edellisten miesten kommentteja lukiessani tajuan vasta ekaa kertaa, miksi näin ehkä oli. Kaikkea sitä oppii vielä näin lähellä kolmeakymppiä.
En valinnut miestä pituuden takia, mutta tuo sattuu olemaan aika paljon mua pitempi, koska olen hätinä 150cm. Seksi sujuu ja osaan kommunikoida, jos tuntuu, että niskani väsyy tai alle litistyy. Vaihdetaan setupia tai mies tukeutuu välillä enemmän käsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan yläkoulusta, että olin se luokan lyhin tyttö, enkä panostanut vaatteisiin tai meikannut muuten kuin laitoin huulipunaa ja mekon koulukuvaa varten. Muilla tytöillä ei yllätys yllätys ollut mekkoa, en tajunnut muodista mitään ja olin kuin suoraan 1950-luvulta. En ollut muutoin mitenkään erityisen näkyvä tai tuonut itseäni esille ryhmässä. Silti sain valtavasti poikien huomiota, erityisesti sen seiskaluokan kuvauspäivän jälkeen. Ne kaikkein pisimmät halusivat eniten jutella mulle. Edellisten miesten kommentteja lukiessani tajuan vasta ekaa kertaa, miksi näin ehkä oli. Kaikkea sitä oppii vielä näin lähellä kolmeakymppiä.
En valinnut miestä pituuden takia, mutta tuo sattuu olemaan aika paljon mua pitempi, koska olen hätinä 150cm. Seksi sujuu ja osaan kommunikoida, jos tuntuu, että niskani väsyy tai alle litistyy. Vaihdetaan setupia tai mies tukeutuu välillä enemmän käsiinsä.
Älä yritä! Kyllä sä tiesit, miksi pojat sua kuolas. Senkin luonnonkaunis taskuraketti ja vielä nätissä mekossa! :D
Pienikokoiset naiset monessa tapauksessa viehättävät pisempiä miehiä, koska visuaaliset ja fyysiset vastakohdat kiehtovat. Tyttöystäväni on minusta tosi seksikäs laittautumatta mitenkään!
Mieheni on 198/122kg. Itse 154/58kg. Sanoisin että mahtavaa kun iso härkä panee. Hänellä on iso varustus, tietää kyllä saaneensa munaa.
Meillä on puolisoni kanssa iso kokoero. Hänellä on 23cm pitkä ja ympärysmitta 15cm. Minulla on vain 14cm pitkä ja ympärysmitta 12cm. Mutta me rakastamme toisiamme. Seksi on ihanaa.
Kake
Kyllä ne isommat miehet ymmärtää olla siinä päällä niin että ei rusennu. Ainakin nykyinen ja eräs aiempi ex. Kun taas se lähes samankokoinen ex olikin sitten vähän lahna ja suunnilleen makasi painollaan minun päällä. Siinä ei sitten happi oikein kulkenut, vaikka olikin vaan sen 75kg ja itse olen 52kg. Piti välillä huomauttaa, että en saa henkeä. Nykyinen on 100kg ja parimetrinen ja ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin päin asennot seisaaltaan onnistuu varmaan paremmin? Esim. takaapäin seisten?
Kyllä.
Oon 175 cm 76 kg mies ja fuck buddynä 190 cm muutenkin iso italialaisnainen 132 kg. Parasta.
Mun ex-mies oli 180cm ja 90kg ja musta tuntui että rusennun hänen allaan kun pani oikein kovaa. Mietin että miten nyt kun mies on miltei kaksimetrinen ja satakiloinen..