Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOTÄHKÄT vk 36

01.09.2008 |

Aloitan uuden pinon jo..=)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan taas nää sivutkin tökkivät ihan urakalla. Ite jouduin vaihtaan selainta, että pääsin kirjotteleen viestiä tänne.

Meillä meni viime yö paremmin - kiitos kuulunee varmaan päikkäreille ulkona päivällä :) Tein sellasen pienen testin ja huomasin, että neiti on nukkunut hyvät yöt silloin, ko on päivällä saanut nukkua ulkona raittiissa ilmassa ja huonot yöt tulee vastaavasti silloin, ko ulkona ei oo nukuttu. Elli nukahti yöunille klo 00, klo 04 söi ja klo puol 7 toisen kerran ja posotteli vielä unta palloon päivällä klo 11 asti eikä muuten huolinut eilen pulloakaan :)

Nimistä - veljenvaimoni tinkasi multa tossa pari päivää sitten Ellin tulevaa nimeä ja lopulta suostuin sen kertomaan, nii töksäytti vaan, että hän EI missään nimessä antais lapselleen sellaista nimeä ja että miten voi antaa sellasen nimen lapselleni?! Tottakait loukkaannuin asiasta, mutta aattelen sen siten, että tää on meän perheen asia mikä tytölle nimeksi annetaan eikä kuunnella muiden mielipiteitä. Paha mieli kuitenkin takaraivossa nakuttaa vieläkin..En miekään tykästyny veljenvaimoni nimiehotuksiin (jos hänelle tyttöjä tulisi), mutta en kuiten kertonut sitä ääneen. Nooh, meitä on moneen junaan.

Nyt on mentävä sapuskahommiin...

Vierailija
42/44 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkee välillä tännekkin kun poika vetelee sikeitä, ihmeellinen päivä nukkuja tullut tuosta poijasta, ei nuku päivällä kuin max30min ja sitten lyhyitä muutaman minuutin pätkiä :( Hirveenä ei kerkeä mitään tekemään kun poika jo herääkin. Täällä kans poika on melko itkuinen suurimman osan päivästä varsinkin illasta, veikkaisin kyllä väsymystä ja tappelua väsymystä vastaan koska nukkuu niin huonosti. Yötkin menee 2-3syötöllä..

A-J: Olitko käynyt laittamassa Ellin kuvan syntyneet sivuille ;) En muuten ois tienyt mutta Elli nimi paljasti ;) Suloinen pieni tyttö =) En kyllä ymmärrä miten joku kehtaa "morkata" toisen päättämää nimeä, tämän takia me emme nimeä paljasta ettei tarvi tuollaisia kommentteja kuunnella..

Imetyksestä: Itse en myöskään kehtaisi imettää julkisella paikoilla, emme ole vielä missään käyneet jossa tällainen voisi tulla eteen, mutta menisin kyllä piiloon. Samoin jos vieraana on mies puolisia menen piiloon imettämään, itseäni ei häiritse imettävät äidit, mutta oman rinnan paljastaminen jotenkin häiritsee, kai se on vaan jollain tapaa "häveliästä" vielä meidän yhteiskunnassa. Tietenkin ruokaa on lapselle annettava vahtasi joku vieressä tai ei!!

Mitähän vielä enhän muista mitään, unohdin äskenkin rintakumin kiehumaan puoleksi tunniksi, hyvä että oli vähän enemmän vettä kattilassa, ei sulanut koko homma =)

Sanna ja Poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin taas täälläkin pyörähtämään....

tyttö nukkui eilen päivällä ja viimeyönä niin huonosti, että nyt onneksi hetken nukkuu..

Mä lainasin kirjastosta sellasen vauvahierontakirjan, jossa on hieronta ohjeita esim.koliikin apuun, siinä kirjassa sanotaan että koliikki alkaa 2-5 viikon iässä.

Meillä kanssa tyttöön iski jonkunlainen pieni flunssan alku, ja räkä turisee nenässä, toiv.ei nyt tuosta pahene, ja henki kulkisi hyvin.on tosi kurjaa kun näin aikasin taudit rupee jyllää...

AJ: kääk..totta sun sukulaista..:(toi on sit just niin ärsyttävää..en tajua miten joillakin on pokkaa sanoa kaikki omat ajatuksensa tollasissakin tilanteissa julki, ajattelematta yhtään toisen tunteita...

Meillä on huomenna neuvola jota odotan kyl tosi innolla, ihana tietää miten typykkä on kasvanut, ja toisaalta on ihanaa puhua miten 4viikkoa on mennyt...

Meillä tyttö nukkuu mun vieressä, toistaseksi..heti kun rupeaa koliikki helpottaan niin sit omaan sänkyyn...

Meillä ei kestoilla, ei ole mun juttu yhtään...hattua nostan kaikille, jotka sitä tekevät..:)

Oli kyllä niin ihanaa eilen, kaiken itkuilun keskellä,.kun tyttö nyt ekaa kertaa ruvennu seuraamaa ja antoi mulla niin mahtavan hymyn...jonka voimalla jaksan pitkään...:)

hyvää jatkoa kaikille..palaillaan..

miijo ja tyttö 4vko

Vierailija
44/44 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain piti vielä kommentoida eli:

Meillä kestoillaan osittain, esikoisella enemmän maitokakka vaiheen jälkeen ja samalla tavalla varmaan nytkin. Muutamia pieniä vaippoja oon ostanu ja käyttänytkin jo, mutta uskoakseni tosiaan enemmän sitten vähän myöhemmin.

Imetyksestä julkisilla paikoilla, oon niin paljhon ollu esikoisen kanssa aikoinaan liikenteessä että totuin imettämään melkein missä vaan ja taitaa nytkin mennä samoilla linjoilla. Kahviloissa oon jo nyt imettänyt ihan reilusti. Se vaan on niin paljon helpompaa kun ei tarvii miettiä mihin "pakenee" kun vauvalla nälkä yllättää...

olikohan muuta, no en nyt(kään) muista, eli hauskaa alkavaa viikkoa kaikille

fiona77